• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο αριστερό μέρος του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για το φωτισμό, τις θερμαινόμενες χειρολαβές, τα φλας και το πρακτικό χειρόφρενο. Στη δεξιά μεριά βρίσκονται τα κουμπιά πλοήγησης στο μενού επιλογών, καθώς και στο noodoe και η μίζα εκκίνησης που χρησιμεύει και ως alarm.

Aνετη και ευρύχωρη η σέλα με ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι για να διαμορφώσετε την κατάλληλη θέση οδήγησης.

Aνεση – Εργονομία: Πολυτελής κατασκευή

 

Η πολυτελής ναυαρχίδα της Kymco διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό και προσφέρει πλήθος εργονομικών χαρακτηριστικών προς όφελος της ευχρηστίας και της άνεσης του αναβάτη. Ξεκινώντας από τη σέλα, είναι αναπαυτική με πλούσιο αφρώδες. Αρκετός είναι ο χώρος και για τον συνεπιβάτη, όπου σε συνδυασμό με τις μεγάλες πρακτικές χειρολαβές δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις. Ο χώρος για το πόδια είναι ικανοποιητικός ακόμα και για μεγάλα αναστήματα το χαμηλό ύψος της σέλας κάνει εύκολη την πρόσβαση των κάτω άκρων στο έδαφος. 

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για την τοποθέτηση ενός full face και ενός jet κράνους. Δύο ντουλαπάκια αριστερά και δεξιά στο εσωτερικό της ποδιάς, εκτός από έξτρα χώρο για μικροαντικείμενα διαθέτουν υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι ότι δεν κλειδώνουν. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν οι θερμαινόμενες χειρολαβές, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα, το χειρόφρενο που αποδεικνύεται σωτήριο σε πολλές περιπτώσεις και το keyless σύστημα που επιτρέπει την πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του scooter, χωρίς τη χρήση κλειδιού, μέσω ενός κεντρικού διακόπτη. 

Ο πρωτότυπος πίνακας οργάνων αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες με όμορφο σχεδιασμό. Στην αριστερή απεικονίζεται το στροφόμετρο, μερικοί και ολικός χιλιομετρητής, βολτόμετρο, ένδειξη πίεσης ελαστικών, μέση και στιγμιαία κατανάλωση. Στην δεξιά οθόνη είναι το ταχύμετρο, η ένδειξη καυσίμου και η θερμοκρασία κινητήρα. Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το σύστημα διασύνδεσης noodoe, που μέσω ειδικής εφαρμογής για smartphone δίνει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες και σε χρήσιμες ενημερώσεις. Έτσι, στην κεντρική οθόνη ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει, με το πάτημα ενός κουμπιού, μεταξύ τεσσάρων απεικονίσεων. Τέλος, δύο φωτιζόμενες γραμμές, σε σχήμα μπούμερανγκ, δείχνουν το επιλεγμένο πρόγραμμα χαρτογράφησης. Μπλε φωτισμός για το full power και πορτοκαλί φωτισμός για το rain. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • pan

    Άσε μας ρε fanouri !! Το ΑΚ σε πείραξε?? το Τ-μαχ που κοστίζει 3000€ παραπάνω και που και εκείνο δεν περνάει τα 162 - 164 η πραγματική του τελική δεν σε πειράζει !!! Όσο για το bmw και αυτό από κάτω Kymco είναι και εξάλλου είναι και 100 cc παραπάνω άσε που είναι ακριβό όπως και το Τ-μαχ !!! μην το αγοράζεις αν δε σου κάνει!! Ήθελες κάτι να πεις και συ !!

      8
  • fanourios

    δηλωσατε 176 χλμ τελικης ταχυτητας.. σαφως εννοειται αυτα που βλεπετε στο κοντερ του AK.. η πραγματικη του τελικη γνωριζετε ποια ειναι??? βαση το οποιον δοκιμων εχουν γινει και αναρτηθει σε σαιτ.. μετα βιας ακουμπαει τα 162χλμ πραγματικης τελικης...!! νομιζω οτι τελικα δεν ειναι και τοσο τουρινγκ που διαρκως ονομαζεται.. επισης κανενα απο τα περιοδικα της ελλαδας δεν αναφερει την ιπποδυναμη που φτανει στον τροχο του AK και εννοω την πραγματικη.. 46 47 αλογα καποια σαιτ εξωτερικου λενε.. αν ειναι εφικτο θα παρακαλουσα θερμα να απαντησετε σε ολα μου τα ερωτηματα... ημουν ετοιμος να αγορασω ΑΚ ... ειμαι υποψηφιος αγοραστης μεγκα σκουτερ σπορτ.. και τεινω προς αγορα του bmw c 650 sport highline.. ειναι πολυ πιο κοντα σε αυτα που δηλωνει η bmw.. και σε ιπποδηναμη.. οσο για την τελικη 180 με περιοριστη ταχυτητας!! ευχαριστω εκ τον προτερων..

      3

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ