
|
KYMCO AK550 |
0-50 (δευτ.) |
3.5 |
0-100 (δευτ.) |
6.7 |
50-100 |
4.3 |
100-0 (μέτρα) |
41.2 |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Kymco AK 550 |
---|---|
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
550,4 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
69 X 73,6 |
Συμπίεση (:1) | 11 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
53,5/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
5,6/5.500 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
176 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Αλουμινένιο περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Ανεστραμμένο τηλεσκοπικό 41χιλ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Μονό αμορτισέρ οριζόντια τοποθετημένο |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/270, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/260, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 160/60-15 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.220 |
Πλάτος (χλστ.) | 795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.580 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
785 |
Βάρος(κιλά) | 230 |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | N |
Τraction Control / Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | N |
Yπολογιστής ταξιδιού |
N |
Μερικός χιλιομετρητής |
N |
Ένδειξη βενζίνης |
N |
Δείκτης θερμοκρασίας |
N |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
N |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
N/N |
Ρυθμιζόμενες,μανέτες Σ/Φ | N/N |
Πλάγιο σταντ |
N |
Κεντρικό σταντ |
N |
Χειρολαβές / Σχάρα |
N/O |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
O/N |
Δίσκοι συμπλέκτη «παπιών» από την FERODO
Νέος τιμοκατάλογος Kawasaki 2021
Τα 6 top gadget που κάθε αναβάτης πρέπει να διαθέτει
VIDEO: Ποδήλατο με τροχούς-πριόνια βγαίνει για βόλτα!
Ψηφίστε και κερδίστε 12 service στην Κρήτη
Νέο σύστημα παρκαρίσματος θα διαβάζει το πρόσωπο σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
Το έκανα test drive πριν από ένα μήνα. 1. Οι καθρέπτες του είναι πολύ μακριά και ώσπου να εστιάσεις τρως πολύτιμα δευτερόλεπτα. 2. Τα όργανα μικρά και δυσδιάκριτα. Μόνο ταχύτητα μπορείς να δείς άμεσα, τα υπόλοιπα στοιχεία που λένε είναι για τα πανηγύρια η ορατότητα. Αν προσπαθήσεις να δείς τις πληροφορίες χάνεις το δρόμο. Δε συζητάμε να πέφτει κι ο ήλιος πάνω.3. Η σέλα, στο μπροστινό της μέρος κάνει γωνίες και σε κόβει όταν κατεβάσεις τα πόδια στο φανάρι. Κατά τα άλλα για σκουτεράδες είναι μιά χαρά και απο τράβηγμα και από φρένα και από χώρους.
Μπορει να μας διαφωτισει καποιος ποσες εκδοσεις ak550 εχουν βγει και τι διαφορες υπαρχουν μεταξυ τους? Βλεπω για παραδειγμα αγγελίες για ak 2017,2018,2019,2020. Υπαρχουν υοσθαστικες διαφορες?
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ, ΠΑΙΡΝΕΙΣ...
Το bmw c650 έχει και 2500 ευρώ παραπάνω... Τότε πάρε HONDA X-ADV 750 που τα κάνει όλα.
Άσε μας ρε fanouri !! Το ΑΚ σε πείραξε?? το Τ-μαχ που κοστίζει 3000€ παραπάνω και που και εκείνο δεν περνάει τα 162 - 164 η πραγματική του τελική δεν σε πειράζει !!! Όσο για το bmw και αυτό από κάτω Kymco είναι και εξάλλου είναι και 100 cc παραπάνω άσε που είναι ακριβό όπως και το Τ-μαχ !!! μην το αγοράζεις αν δε σου κάνει!! Ήθελες κάτι να πεις και συ !!
δηλωσατε 176 χλμ τελικης ταχυτητας.. σαφως εννοειται αυτα που βλεπετε στο κοντερ του AK.. η πραγματικη του τελικη γνωριζετε ποια ειναι??? βαση το οποιον δοκιμων εχουν γινει και αναρτηθει σε σαιτ.. μετα βιας ακουμπαει τα 162χλμ πραγματικης τελικης...!! νομιζω οτι τελικα δεν ειναι και τοσο τουρινγκ που διαρκως ονομαζεται.. επισης κανενα απο τα περιοδικα της ελλαδας δεν αναφερει την ιπποδυναμη που φτανει στον τροχο του AK και εννοω την πραγματικη.. 46 47 αλογα καποια σαιτ εξωτερικου λενε.. αν ειναι εφικτο θα παρακαλουσα θερμα να απαντησετε σε ολα μου τα ερωτηματα... ημουν ετοιμος να αγορασω ΑΚ ... ειμαι υποψηφιος αγοραστης μεγκα σκουτερ σπορτ.. και τεινω προς αγορα του bmw c 650 sport highline.. ειναι πολυ πιο κοντα σε αυτα που δηλωνει η bmw.. και σε ιπποδηναμη.. οσο για την τελικη 180 με περιοριστη ταχυτητας!! ευχαριστω εκ τον προτερων..
Θεωρώ μεγάλο λάθος τόσο εξαιρετικό scooter να μην έχει κανονικό traction control