Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα στο ΚΤΜ παίζουν σε άλλο επίπεδο, με τον
κινητήρα και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της MRF να είναι οι μόνοι
περιοριστικοί παράγοντες στη sport οδήγηση, και
στο... κατέβασμα των χρόνων σας. Το κτηνώδες πιρούνι των 43 χλστ. της WP, το πλαίσιο με
τους σωλήνες μεγάλης διατομής, το στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι, οι μεγάλων
διαστάσεων τροχοί που μπορούν να πάρουν “σοβαρά” sport ελαστικά, η
μπροστινή ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της Bybre (θυγατρική της Brembo), ανεβάζουν το RC στη δική του,
ονειρική κατηγορία, αφήνοντας όλους τους αντιπάλους στην κατηγορία σε ένα
χαμηλότερο σκαλοπάτι. Μην ξεχνάμε και το άψογο ABS, που απενεργοποιείται μάλιστα αν
θελήσετε, για sport οδήγηση. Στα
χαρτιά, το Kawasaki δύσκολα συγκρίνεται με το RC, καθώς μπροστά
διαθέτει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ., ατσάλινο ψαλίδι, μικρών
διαστάσεων τροχούς (που δίνουν όμως πόντους στην ευελιξία), και συμβατική
μπροστινή δαγκάνα φρένου δύο εμβόλων. Στην πράξη, και πάλι το KTM δείχνει ανώτερο,
όμως η διαφορά μεταξύ των δύο δεν είναι παντού χαοτική, και οι συμβατικές
λύσεις του Kawasaki δουλεύουν πολύ
καλύτερα από ότι θα πίστευε κανείς!
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr