Ανεβαίνοντας στο ΚΤΜ, θα πιστέψετε πως
βρίσκεστε πάνω σε μεγαλύτερη σε κυβικά μοτοσικλέτα. Ψηλή σχετικά θέση οδήγησης,
και σημαντικά μεγαλύτερες όλες οι διαστάσεις. Από το πλάτος της μοτοσικλέτας,
στα φαρδύτερα κλιπ-ον, στο τιμόνι που βρίσκεται μακρύτερα από τον αναβάτη, αλλά
και στην απόσταση των μαρσπιέ από τη σέλα, που θα βολέψει και αναστήματα 1.80
και άνω, ενώ δεν θα φανεί δύσκολη ούτε και σε αναβάτη 1.70 (ο οποίος όμως θα
βολευτεί καλύτερα στο Kawasaki). Στο Kawasaki θα χωρέσουν μόνο
οι κοντύτεροι. Η μοτοσικλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου είναι ιδανική για χαμηλά
αναστήματα από 1.50-1.75, με τους άνω του 1.75 να αρχίσουν να στριμώχνονται
πάνω της. Ειδικά όταν προσπαθήσουν να κινηθούν γρήγορα, θα ανακαλύψουν πως θα
πρέπει να... διπλώσουν στα δύο, σκύβοντας πάνω από το ρεζερβουάρ του Ninja. Απίστευτα μικρή σε όλα τα μεγέθη
της, δείχνει... μισή από το RC σε πλάτος, φάρδος
τιμονιού, ύψος σέλας, και απόσταση κλιπ-ον και μαρσπιέ από τη σέλα. Αν είστε
μικρόσωμος, θα βολευτείτε με το καλημέρα στο Kawasaki, αν είστε ψηλός,
το ΚΤΜ είναι για εσάς. Στον τομέα των οργάνων, το KTM παίρνει
τα πρωτεία, καθώς διαθέτει οθόνη που θυμίζει Trip Computer premium τουριστικής
μοτοσικλέτας, με φοβερό όγκο πληροφορίας, μηνύματα βλαβών και προειδοποιήσεων,
κ.α., έναντι μιας ιδιαίτερα λιτής, ψηφιακής οθόνης του Kawasaki. Η σέλα του KTM δεν
είναι άνετη, το αντίθετο θα λέγαμε, είναι η επιτομή της racing μοτοσικλέτας,
τόσο με τη σκληρότητα της, όσο και με το ελάχιστο αφρώδες της. Η σέλα του Kawasaki είναι
σαφώς πιο άνετη. Στις σέλες συνεπιβάτη θα λέγαμε πως έχουμε ισοπαλία, μιας και
είναι εξίσου... κακές και οι δυο τους. Εκείνη του ΚΤΜ είναι μεν φαρδύτερη και
μεγαλύτερη, είναι όμως... ανυποχώρητη, και με καμπύλη επιφάνεια που ναι μεν
παίζει καλά το ρόλο της στην αισθητική πλευρά (θυμίζει κάλυμμα μονόσελου), όμως
βάζει το συνεπιβάτη να ισορροπεί πάνω της, δίχως να του χαρίζει ούτε άνεση,
ούτε και αίσθηση ασφάλειας. Η σέλα του συνεπιβάτη στο Kawasaki είναι ελαφρώς πιο
μαλακή, είναι όμως και μικροσκοπική. Ούτε να το σκέφτεστε να βάλετε πάνω της ένα
μεγαλόσωμο άτομο.
Brabus 1XXX R Μυστηριώδες και εντυπωσιακό με βάση KTM 1390 Super Duke R Evo
Τα 5 πιο δυνατά Adventure κάτω από 1.000cc με 21 τροχό
Ducati Panigale V4 Tricolore Italia: Εξωτική, αναβαθμισμένη, συλλεκτική και εξαντλημένη
Αλλάζεις λάστιχα ένα-ένα; Λάθος!
Test μπουφάν 4 εποχών Furygun Brooks: Το φοράς όλο το χρόνο
Τεχνολογία της Honda από τα 70s ανασύρει η Ferrari, με νέες πατέντες και δυνατότητες
Τέλος στις aftermarket εξατμίσεις; Τι ισχύει;
Triumph Speed 400: Μια κατηγορία από μόνο του
Daytona Virtus 300: Ένα Scooter με Adventure στοιχεία
Ταξινομήσεις Φεβρουαρίου 2025 - Μοτοσυκλέτες: Πρώτη με 4 μοντέλα στην λίστα η CFMOTO
Ταξινομήσεις Φεβρουαρίου 2025: Ξαναπαίρνει τα πάνω της η αγορά με 27% αύξηση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr