Αφήνουμε την εμφάνιση στο πλάι
(υποκειμενική), και πιάνουμε περιφερειακά και εξοπλισμό. Δεν υπάρχει σύγκριση.
Το RC
200 ABS
τα έχει όλα -εκτός από τον δυνατό κινητήρα που έχει το Ninja. Αναρτησάρες, φρενάρες, ψαλιδάρα, φαρδιές
ζάντες με δυνατότητες επιλογής top ελαστικών, trip computer, LED φώτα,
ABS
που απενεργοποιείται, φωτιζόμενους διακόπτες, φλας στους
καθρέπτες, κ.α. Μάλιστα. Όμως, μη φεύγετε εδώ, τα φώτα δεν ανοίγουν ακόμα, η
παράσταση δεν τελείωσε, καθώς και ο έτερος πρωταγωνιστής έχει τα δικά του,
αξιοπρόσεκτα όπλα για να βάλετε στη ζυγαριά. Το Kawasaki Ninja 250 SL έχει
πρώτα από όλα κινητηρούκλα, και υψηλή -υψηλότατη- τελική ταχύτητα. Είναι το
μόνο από τα 2 που κάνει εύκολη σούζα, ενώ σε καθημερινές συνθήκες αποδεικνύεται
πιο εύκολο στη συμβίωση, πιο μαλακό, και πιο άνετο. Στο δρόμο, τα λεπτά
ελαστικά του το κάνουν πιο ευέλικτο, στην πίστα θα κινηθεί απρόσμενα γρήγορα,
ενώ οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν ιδανική sport μοτοσικλέτα
για χαμηλά αναστήματα. Τελικά τι σας ενδιαφέρει περισσότερο; Οι απόλυτοι χρόνοι
στην πίστα (σε μια κλειστή πίστα, γιατί σε Μέγαρα και Σέρρες η έξτρα δύναμη του
Kawasaki
το πιθανότερο είναι να παίξει τον καθοριστικό παράγοντα)
και ο υπέρτερος εξοπλισμός, ή οι κορυφαίες επιδόσεις του κινητήρα και ο πιο fun, καθημερινός χαρακτήρας; Και για να
μην ξεχνιόμαστε... τι ύψος έχετε;
Kymco Xciting VS 400 Euro5+: Το νέο Sport Touring maxi scooter έφτασε στην Ελλάδα
Design ηλεκτρικών: φουτουριστικό και ελεύθερο ή «λευκές συσκευές»;
Honda EV Fun Concept: Καμουφλαρισμένη σε δοκιμές – μοιάζει με ότι είδαμε στην EICMA
Honda GLX: Το παπί που μεγάλωσε την Ελλάδα
Kawasaki Z1100: Προετοιμάζεται το νέο supernaked με 1100 κυβικά και φήμες για RS έκδοση
Benelli TreK: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Adventure με τρικύλινδρο 125 ίππων
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
BMW Vision CE: Νέο Ηλεκτρικό scooter που στέκεται όρθιο μόνο του(ΒΙΝΤΕΟ)
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Daytona VIRTUS 300: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ ,ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάμερα καταγραφής
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.