Βάλτε τα μπροστά. Το Kawasaki... αθόρυβο. Το
ΚΤΜ; Δυνατός ήχος και κροτάλισμα που θα κάνει τα βλέμματα να στραφούν επάνω
σας. Στην πόλη θα κινηθείτε με ρυθμούς βολίδας και με τις 2 μοτοσικλέτες, αν
και το στήσιμο του KTM
σε προκαλεί πιο πολύ από το Kawasaki, για να το...
λιώσεις. Από την άλλη, το Kawasaki, με τις μικροσκοπικές του διαστάσεις θα
χωθεί παντού, και θα αποδειχθεί τρομερά ευέλικτο, ενώ θα απαιτήσει πολύ
λιγότερες αλλαγές στο κιβώτιο. Αν στο δρομολόγιο σας περιλαμβάνονται τακτικά
δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, το ΚΤΜ θα αρχίσει να βρίσκει συνέχεια κόφτη, και αν
βιάζεστε θα πρέπει να συνηθίσετε να οδηγείτε 2-3 χιλιόμετρα πριν μπει εκείνος,
για να μην εκνευρίζεστε από το συνεχές δώσε-κόψε. Εκεί, το Kawasaki θα
προσπεράσει και θα εξαφανιστεί, έχοντας σχεδόν 30 χιλιόμετρα τελικής
περισσότερα από το KTM.
Σε επαρχιακό δρόμο, και οι 2 μοτοσικλέτες θα αποδειχθούν διασκεδαστικές, με τα
όρια του ΚΤΜ να βρίσκονται μακρύτερα από του Kawasaki. Όμως και το
σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων του Kawasaki δουλεύει ιδιαίτερα
καλά, καθώς κρατάει δεμένη τη μοτοσικλέτα, και της προσδίδει ενιαία
συμπεριφορά, ενώ οι μεγαλύτερες ελαστικότητες από του ΚΤΜ πολλές φορές επιδρούν
ευεργετικά στο ελληνικό οδόστρωμα, τόσο σε κράτημα, όσο και σε άνεση. Σε
περιβάλλον πίστας, όσο πιέζεις το ΚΤΜ, τόσο καλύτερο γίνεται -αν είχε και καλά,
μαλακά ελαστικά, θα γινόταν πανηγύρι. Είναι σαφώς ψηλότερο από το Kawasaki, κι έτσι θα βρει
πολύ δυσκολότερα κάτω το μαρσπιέ, ενώ παράλληλα θέλει και μεγαλύτερη κλίση για
να ξύσετε γόνατο. Μόνο ο κινητήρας το φρενάρει, γιατί θέλει μεγάλη προσοχή στο
κιβώτιο και στις στροφές, ώστε να έχετε παντού την ιδανική σχέση, και να
βρίσκεστε στην περιοχή της δύναμης. Είναι πολύ πιο εύκολο να κρεμάσει το μοτέρ,
ή να βρεθείτε στον κόφτη με το ΚΤΜ, παρά με το Kawasaki. Η έξτρα δύναμη
και ροπή της μοτοσικλέτας των Ιαπώνων σε βοηθάει να γυρίζεις πολύ πιο άνετα,
δίχως να αγχώνεσαι ιδιαίτερα για σχέσεις και στροφές, ενώ η μικρότερη απόσταση
από το έδαφος σημαίνει πως θα ξύσετε ευκολότερα γόνατο. Και φυσικά, αν βρεθείς
σε ανοιχτή πίστα που το ΚΤΜ χτυπάει κόφτη, τότε το Kawasaki θα
έχει το πάνω χέρι. Σε σφιχτή πίστα, οι 2 μοτοσικλέτες θα κονταροχτυπηθούν
αγρίως, με το αυστριακό μοντέλο να υπερέχει στο κράτημα, και το ιαπωνικό στον
κινητήρα. Σημειώστε πως τα στενά ελαστικά του Kawasaki θα
τελειώσουν πολύ πιο γρήγορα από εκείνα του KTM, και το γλίστρημα από το πίσω μέρος
θα έρθει νωρίς. Όταν βγήκαμε από την πίστα, το πίσω ελαστικό του Ninja είχε
πατήσει όλο του το πέλμα, ενώ και το μπρος είχε ελάχιστο ακόμα. Αντίθετα, το
ΚΤΜ είχε αρκετά περιθώρια ακόμα. Αχ να είχε κινητήρα 250 κυβικών... Σίγουρα το
390 θα είναι εκπληκτικό, δίνοντας τροφή για σκέψη σε πλαίσιο και αναρτήσεις,
αλλά εκεί η τιμή ξεφεύγει αρκετά πάνω από εκείνη του Ninja SL.
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αγοράζεις με την τιμή ή με το χρηματοδοτικό;
OXFORD: Αναβάθμισε το δίκυκλό σου με Universal CNC καθρέπτες και LED φλας
Ηλεκτρικό Μηχανάκι ή Ηλεκτρικό Ποδήλατο; Τι συμφέρει για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη;
EMOOV EV3000: Κλασικός σχεδιασμός με αυτονομία 65 χλμ και φόρτιση σε 5 ώρες
Οδήγησε μοτοσυκλέτα σε 48 Πολιτείες των ΗΠΑ χωρίς να έχει οδηγήσει ξανά
BWW R12 nineT Tracker: Ένα flat tracker που παίρνει βαλίτσες
Πρωτοποριακό χειρόφρενο για scooter ετοιμάζει η Honda
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 5
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr