Αφήνουμε την εμφάνιση στο πλάι
(υποκειμενική), και πιάνουμε περιφερειακά και εξοπλισμό. Δεν υπάρχει σύγκριση.
Το RC
200 ABS
τα έχει όλα -εκτός από τον δυνατό κινητήρα που έχει το Ninja. Αναρτησάρες, φρενάρες, ψαλιδάρα, φαρδιές
ζάντες με δυνατότητες επιλογής top ελαστικών, trip computer, LED φώτα,
ABS
που απενεργοποιείται, φωτιζόμενους διακόπτες, φλας στους
καθρέπτες, κ.α. Μάλιστα. Όμως, μη φεύγετε εδώ, τα φώτα δεν ανοίγουν ακόμα, η
παράσταση δεν τελείωσε, καθώς και ο έτερος πρωταγωνιστής έχει τα δικά του,
αξιοπρόσεκτα όπλα για να βάλετε στη ζυγαριά. Το Kawasaki Ninja 250 SL έχει
πρώτα από όλα κινητηρούκλα, και υψηλή -υψηλότατη- τελική ταχύτητα. Είναι το
μόνο από τα 2 που κάνει εύκολη σούζα, ενώ σε καθημερινές συνθήκες αποδεικνύεται
πιο εύκολο στη συμβίωση, πιο μαλακό, και πιο άνετο. Στο δρόμο, τα λεπτά
ελαστικά του το κάνουν πιο ευέλικτο, στην πίστα θα κινηθεί απρόσμενα γρήγορα,
ενώ οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν ιδανική sport μοτοσικλέτα
για χαμηλά αναστήματα. Τελικά τι σας ενδιαφέρει περισσότερο; Οι απόλυτοι χρόνοι
στην πίστα (σε μια κλειστή πίστα, γιατί σε Μέγαρα και Σέρρες η έξτρα δύναμη του
Kawasaki
το πιθανότερο είναι να παίξει τον καθοριστικό παράγοντα)
και ο υπέρτερος εξοπλισμός, ή οι κορυφαίες επιδόσεις του κινητήρα και ο πιο fun, καθημερινός χαρακτήρας; Και για να
μην ξεχνιόμαστε... τι ύψος έχετε;
Κάμερες ταχύτητας: Ασφάλεια ή εισπρακτικός μηχανισμός;
Future Eyes X80: Ελαφριοί και ανθεκτικοί LED προβολείς με ισχύ 120W
Honda Dream Garage: Σχεδίασε τη δική σου μοτοσυκλέτα και δες τη στην EICMA 2025
Ραντάρ που στέλνει κλήσεις για απόσταση ασφαλείας: Το νέο όπλο της Τροχαίας στην Ισπανία
Aprilia Tuareg 660: Με δώρο τις πλαϊνές βαλίτσες και ειδικά προγράμματα χρηματοδότησης
Επιστροφή έως 40 ευρώ σε 6 από τα κορυφαία ελαστικά της Dunlop
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»: Στα 9,2 εκατ. ευρώ τα διαθέσιμα συνολικά – Αναλυτικός πίνακας ανά κατηγορία
Έφοδος της αστυνομίας σε δεκάδες βενζινάδικα για λαθρεμπόριο και εικονικά παραστατικά
Γιατί σήμερα η διάρκεια της εγγύησης μετράει πιο πολύ από ποτέ στην τσέπη;
BMW C 400: ADV & GT έκδοση – Με σύστημα Flexcase για μεγαλύτερη χωρητικότητα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.