• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γνώρισε και οδήγησε το Moto Guzzi V85TT.

Κάνε κι εσύ τώρα test ride το Moto Guzzi V85TT

 

Η Moto Guzzi δίνει τώρα σε όλους τη μοναδική ευκαιρία να κάνουν test ride το νέο V85TT.

Με το V85TT η Moto Guzzi επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών και η Ιταλική εταιρεία δίνει την ευκαιρία σε όλους να οδηγήσουν την ξεχωριστή αυτή μοτοσυκλέτα και να ζήσουν μαζί της ένα μοναδικό test ride. Αν θέλεις κι εσύ να δεις γιατί ήταν μια από τις πιο πολυαναμενόμενες αφίξεις του 2019, δεν έχεις παρά να συμπληρώσεις την ηλεκτρονική φόρμα και να κλείσεις το δικό σου test ride.



Η σχεδίαση του Moto Guzzi V85TT επιχειρεί να αιχμαλωτίσει τις διαχρονικές, κλασικές γραμμές της μοτοσυκλέτας και την ταυτότητα της Moto Guzzi, ενώ ή μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί να παρέχει την μέγιστη άνεση σε δύο αναβάτες, ακόμη και όταν τοποθετούνται βαλίτσες. Η σχεδίαση του ρεζερβουάρ αποτελεί αναφορά στις αγωνιστικές Guzzi του παρελθόντος, ενώ το διπλό στρογγυλό εμπρός φανάρι έλκει τις ρίζες του από την Quota 1000 του 1989.   



Ο ολοκαίνουργιος V2 εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας των 850 κυβικών εκατοστών του V85TT αποδίδει 80 ίππους και 8,15 χιλιογραμμόμετρα ροπής με τον έλεγχο του γκαζιού να γίνεται μέσω συστήματος Ride-by-Wire. Το πακέτο των ηλεκτρονικών περιλαμβάνει τρεις χάρτες απόδοσης (Road, Rain και Off-road), σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, cruise control και φυσικά ABS.



Το πλαίσιο του V85TT είναι μια κατασκευή από λευκό χαρτί, που χρησιμοποιεί σωλήνες ατσαλιού. Σχεδιάστηκε με στόχο να συνδυάσει το χαμηλό βάρος με τη μεγάλη αντοχή και την ακαμψία, για χρήση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου και συνδυάζεται με ένα αλουμινένιο, ασύμμετρο ψαλίδι που φιλοξενεί και τον άξονα της μετάδοσης. Το πιρούνι των 41 χιλ. και το πίσω μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την υδραυλική απόσβεση της επαναφοράς και δίνουν μεγάλες διαδρομές για μεγαλύτερη άνεση σε εντός, αλλά και εκτός δρόμου διαδρομές. Το σύστημα πέδησης βασίζεται σε δύο ατσάλινους δίσκους 320 χιλιοστών της Brembo με ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων στον μπροστινό τροχό. Τα δισκόφρενα συνδέονται με την αντλία με μεταλλικά σωληνάκια, ενώ στον πίσω τροχό υπάρχει ένα δισκόφρενο με ατσάλινο δίσκο 260 χιλ. και πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων.

Για περισσότερες πληροφορίες:
www.motoguzzi.com

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ