|
Ducati και Triumph με την καλύτερη επίδοση για το 0-100 χλμ/ώρα
Τα σκήπτρα στο φρενάρισμα ανήκουν στο Moto Guzzi V85
Με 19άρη τροχό με προσανατολισμό την άσφαλτο αλλά πλήρως ικανά και για χώμα
Έχουν κατανάλωση από 5,5 έως 7 λίτρα/100 χιλιόμετρα
mototriti Team
Οι adventure μοτοσυκλέτες έχουν κατακτήσει ένα μεγάλο κομμάτι της αγοράς, καθώς προσφέρουν έναν συνδυασμό πρακτικότητας, άνεσης και ευχάριστης οδήγησης σε διαφορετικές συνθήκες. Οι μεσαίου κυβισμού προτάσεις, ειδικά με εμπρός τροχό 19 ιντσών, αποτελούν την πιο ισορροπημένη επιλογή για όσους αναζητούν μια μηχανή ικανή να κινηθεί με άνεση στην άσφαλτο αλλά και να περάσει από βατούς χωματόδρομους απροβλημάτιστα. Για το εν λόγω άρθρο, εστιάσαμε λοιπόν σε μοντέλα με αυτό το χαρακτηριστικό έως 900 κυβικά εκατοστά και με τις καλύτερες επιδόσεις, όσον αφορά το 0-100 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Ducati Multistrada V2 πήρε ξεκάθαρα την πρώτη θέση, καθώς χρειάστηκε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα. Πολύ κοντά, με ελάχιστες διαφορές, βρέθηκε το Triumph Tiger 850 Sport, στα 3,8 δευτερόλεπτα, λίγο πιο πίσω, αλλά με επίσης πολύ καλή επίδοση, συναντάμε το Triumph Tiger 900 GT Pro που έγραψε 3,9 δευτερόλεπτα. Στα 4 δευτερόλεπτα ακριβώς βρέθηκε το BMW F 800 GS και τέλος το Moto Guzzi V85 χρειάστηκε 5,8 δευτερόλεπτα.
Μάρκα | Τιμή | 0 - 100 χλμ/ώρα | 100 - 0 χλμ/ώρα (Μέτρα) | Ρεζερβουάρ | Κατανάλωση | Αυτονομία |
---|---|---|---|---|---|---|
DUCATI MULTISTRADA V2 | 17300 | 3,6 | 41,5 | 19 | 5,5 | 345,5 |
TRIUMPH TIGER 850 SPORT | 12290 | 3,8 | 44,5 | 20 | 7 | 285,7 |
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO | 16490 | 3,9 | 43,5 | 20 | 6,3 | 317,5 |
BMW F 800 GS | 11690 | 4 | 41,2 | 15 | 6,2 | 282 |
MOTO GUZZI V85 | 12790 | 5,8 | 39,5 | 23 | 6 | 383,3 |
Αντίστοιχα κρίσιμη με την επιτάχυνση είναι και η ικανότητα μιας μοτοσυκλέτας να φρενάρει αποτελεσματικά. Το φρενάρισμα από τα 100 χλμ/ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση αποτελεί δοκιμασία που δείχνει όχι μόνο την ποιότητα του συστήματος πέδησης αλλά και την ισορροπία του πλαισίου και τη συνεργασία με τα ελαστικά. Στις μετρήσεις μας ξεχώρισε το Moto Guzzi V85, το οποίο κατάφερε να σταματήσει σε μόλις 39,5 μέτρα, κερδίζοντας με διαφορά τον τίτλο του κορυφαίου στο φρενάρισμα. Το BMW F 800 GS ακολούθησε με επίδοση 41,2 μέτρων, πολύ κοντά στο Ducati Multistrada V2 που σταμάτησε στα 41,5 μέτρα. Τα δύο μοντέλα της Triumph βρέθηκαν λίγο πιο πίσω, με το Tiger 900 GT Pro στα 43,5 μέτρα και το Tiger 850 Sport στα 44,5 μέτρα. Οι διαφορές μπορεί να φαίνονται μικρές αριθμητικά, ωστόσο στο δρόμο αντιστοιχούν σε μέτρα που ενδέχεται να αποδειχθούν καθοριστικά σε μια δύσκολη στιγμή. Το Moto Guzzi, λοιπόν, παρότι πιο αργό στο 0-100, αποζημιώνει με το καλύτερο τρόπο στο φρενάρισμα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ο εμπρός τροχός των 19 ιντσών αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των adventure μεσαίου κυβισμού. Η διάμετρος αυτή προσφέρει την σωστή ισορροπία ανάμεσα στη σταθερότητα που χρειάζεται κανείς στην άσφαλτο όσο και την ικανότητα της μοτοσυκλέτας σε χωματόδρομους. Τα μοντέλα που επιλέξαμε δεν έχουν ξεκάθαρο χωμάτινο προσανατολισμό, όπως μια μοτοσυκλέτα με 21 ίντσες ακτινωτό τροχό, αλλά σίγουρα δεν περιορίζεται όπως και ένα μοντέλο με 17άρη. Οι μοτοσυκλέτες που εξετάζουμε δείχνουν ακριβώς αυτή τη φιλοσοφία: προσανατολισμένα στο ταξίδι είτε σε επαρχιακούς είτε σε αυτοκινητόδρομο αλλά με παραπάνω από επαρκή δυνατότητα να βγουν από την άσφαλτο: π.χ. σε ένα νησί. Αυτή η ευελιξία εξηγεί και γιατί αυτή η κατηγορία είναι από τις πιο δημοφιλείς για όσους θέλουν «λίγο απΆ όλα» χωρίς συμβιβασμούς.
Η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία είναι ζητήματα που απασχολούν ιδιαίτερα αρκετούς από τους αναβάτες. Οι adventure μεσαίου κυβισμού δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση, καθώς μια καλή κατανάλωση / αυτονομία σημαίνει λιγότερες στάσεις τόσο στις συνθήκες ταξιδιού όσο και στη καθημερινότητα. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωση των μοντέλων κυμαίνεται από 5,5 έως 7 λίτρα/100 χλμ., με τις αντίστοιχες αυτονομίες να διαφοροποιούνται ανάλογα και με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Το πιο οικονομικό της δοκιμής μας ήταν το Ducati Multistrada V2, με 5,5 λ./100 χλμ., πετυχαίνοντας έτσι αυτονομία περίπου 345 χλμ.. Το Moto Guzzi V85 κατανάλωσε 6 λ./100 χλμ., αλλά χάρη στο 23άρη ρεζερβουάρ του πέτυχε τη μεγαλύτερη αυτονομία, στα 383χλμ. Το BMW F 800 GS έχει το μικρότερο ντεπόζιτο και κινήθηκε στα 6,2 λ./100 χλμ. με αυτονομία 282 χλμ., ενώ το Tiger 900 GT Pro έγραψε 6,3 λ./100 χλμ. και αυτονομία 317 χλμ. Το πιο «διψασμένο» ήταν το Tiger 850 Sport, με 7 λ./100 χλμ. και αυτονομία 285 χλμ. Εσύ ποια θα επέλεγες και γιατί;
Δοκιμή BMW F 800GS: Ο Βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο Βασιλιάς!
Triumph Tiger Sport 660 - Test
Moto Guzzi: Ειδικές εκδόσεις για τα 100 χρόνια της
Triumph Tiger 900 Alpine και Desert Edition: Διέρρευσαν έγγραφα κατοχύρωσης
Μεσαία Adventure με 19άρη τροχό και τα καλύτερα φρένα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.