Το Fat Bob έχει αρκετά περιθώρια πρόσφυσης. Θα πλαγιάσει εύκολα, δίνοντας σου αίσθημα ασφάλειας.

Στο δρόμο – Σμιλεμένο διαμάντι

Μερικά πράγματα στη ζωή δεν αγοράζονται, αλλά αποκομίζονται και αυτό το καταλαβαίνεις όταν βρεθείς στη σέλα του δίτροχου Αμερικάνου μποντιμπιλντερά. Η αίσθηση ότι έχεις τόσα κυβικά κάτω και ανάμεσα από τα πόδια σου, είναι αρκετή για να σε συναρπάσει. Ίσως αυτό να φαντάζει σε ορισμένους  ως αποτρεπτικός παράγοντας κίνησης στην πόλη, αλλά κάτι τέτοιο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μπορεί ο Bob να είναι Fat, ή καλύτερα εύσωμος, αλλά παρόλα τα 306 συνολικά κιλά του, εκτελεί άφοβα ρυθμικές κινήσεις και ελιγμούς, χωρίς να σε προβληματίζει. Το καλοζυγισμένο πλαίσιο συνηγορεί σε αυτή την ιδιότητα, με αποτέλεσμα το Fat Bob να ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού. Περιορισμοί; Ελάχιστοι, όπως για παράδειγμα το μικρό κόψιμο του τιμονιού και η αδυναμία μεταφοράς δεύτερου ατόμου. Όμως δεν φτιάχτηκε γι αυτό. Στον ανοιχτό δρόμο θα απολαύσεις την δεινή ικανότητα cruising που κουβαλάει από τα γεννοφάσκια του. Ο κινητήρας αν και V-Twin είναι αρκετά ομαλός σε σύγκριση με παλαιότερους ίδιου τύπου, αλλά και πιο ήσυχος. Και αν το πρώτο με βρίσκει σύμφωνο, στο θέμα του θορύβου έχω σοβαρές ενστάσεις. Γίνεται να έχεις μια τόσο ωραία φωνή και να μην σου δίνουν την δυνατότητα να τραγουδήσεις; ¶τιμο Euro4! Ευτυχώς υπάρχει ελεύθερη εξάτμιση στον επίσημο κατάλογο της εταιρίας. Όσο για το διαθέσιμο ηχόχρωμα από 1865 κυβικά, το αφήνω στη φαντασία σας. Ο συμπλέκτης είναι βαρύς και το κιβώτιο κλασικό Harley με θετικά θορυβώδη κουμπώματα. Και από απόδοση; Στο γύρισμα του δεξιού καρπού, γίνεσαι θιασώτης του bigger is better και τα τεράστια αποθέματα ροπής, σε εξωθούν στο να απονείμεις ωδή στο Αμερικάνικο όνειρο. Δεν είναι τόσο η ιπποδύναμη, όσο τα σχεδόν 16 κιλά ροπής, τα οποία εμφανίζονται μόλις από τις 3.500σαλ. και τα οποία θα τεντώσουν τα άνω σου άκρα, κάνοντας σε να νιώθεις σαν σύγχρονος τιραμόλα. ¶ψογος ψεκασμός, άμεση απόκριση και αστείρευτη επιτάχυνση μέχρι και σε ταχύτητες άνω των 180 χιλιομέτρων. Η συνολική γεωμετρία στοχεύει την σπορ οδική συμπεριφορά και σε γρήγορους ρυθμούς, οι πραγματικές δυνατότητες του Fat Bob θα απογυμνωθούν μπροστά σου. Το Fat Bob έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Είναι ικανό για μεγαλύτερες γωνίες κλίσεις όμως τα εμπρός τοποθετημένα μαρσπιέ δεν επιτρέπουν το κάτι παραπάνω. Οι αναρτήσεις εξασφαλίζουν άψογο χειρισμό και σταθερότητα σε κάθε πεδίο. Δίνουν μια στιβαρή αλλά σαφή αίσθηση στον οδηγό, ενώ η απορρόφηση των ανωμαλιών είναι ικανοποιητική. Το πίσω αμορτισέρ δεν τερματίζει σε απότομες λακκούβες και ανωμαλίες. Το μεγάλο μεταξόνιο από την μια σου επιτρέπει να ξεκινήσεις τάπα στα φανάρια χωρίς χαζοσπιναρίσματα και από την άλλη αποτρέπει καταστάσεις υποστροφής στην έξοδο της στροφής. Ίσως κάπου εδώ δικαιολογώ ως ένα σημείο την απουσία traction control. Τα φρένα ανταποκρίνονται στο ρόλο τους και δεν δείχνουν σημάδια κόπωσης ακόμα και μετά από έντονη χρήση. Υποδειγματική η λειτουργιά του ABS, που με ανάγκασε πολλές φορές να ψάξω να δω αν δουλεύει ή απλώς σταμάτησε να λειτουργεί.