Αν και οι δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων δεν είναι ακτινικές, δαγκώνουν δυνατά στο φρενάρισμα. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει αρκετά καλό feedback.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα – Βήματα μπροστά

    Το χαρακτηριστικό γύρω από το οποίο έχει δομηθεί το νέο πλαίσιο του Fat Bob είναι αυτό της δυναμικής απόδοσης. Η ατσάλινη σωληνωτή διάταξη προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία κατά  35%, ενώ έχουν αυξηθεί και οι γωνίες κλίσης, κάτι που επιβεβαιώνεται και στην πράξη. Το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών προέρχεται από την Showa, ενώ στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση του ελατηρίου. Μάλιστα η ρύθμιση μπορεί να γίνει εύκολα μέσω ενός υδραυλικού συμπιεστή 5 θέσεων. Για την επιβράδυνση του νέου μοντέλου της Harley, φροντίζουν δύο δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων με πλευστούς δίσκους στο εμπρός μέρος και μια διπίστονη δαγκάνα με μονό δίσκο στο πίσω. Αν και δεν είναι ακτινικές, ανταπεξέρχονται επάξια στο ρόλο τους. Το διακριτικό ABS ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό. Οι επιβλητικοί τροχοί 16 ιντσών από κράμα αλουμινίου, πατούν πάνω σε φαρδιά Dunlop ελαστικά, διαστάσεων 150/80 μπροστά και 180/70 πίσω.