Εντυπωσιακό φανάρι οριζόντιας διάταξης που χαρίζει ξεχωριστή εμφάνιση στο Fat Bob.

Κάπως απότομο το τελείωμα της ουράς. Ένα ενσωματωμένο LED φανάρι θα ταίριαζε με το συνολικό look.

Με τέρμα γκάζι δεν προλαβαίνεις να δεις και πολλά στην οθόνη οργάνων, αφού η ροπή σε αναγκάζει να έχεις συνέχεια τα μάτια σου μπροστά. Μέγιστη ροπή στις 3.500 και κόφτης κοντά στις 6.000σαλ.

Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής – Ο φουσκωτός της παρέας

Tο νέο μοντέλο εντάσσεται στα γενικότερα πλαίσια της Harley αισθητικής, εντούτοις μοιάζει σαν να έχει υποστεί ένα πιο σύγχρονο makeover. Η σιλουέτα χαρακτηρίζεται από όμορφες καμπύλες αν και στο πίσω μέρος η ουρά κόβεται λιγάκι άκομψα. Το μαύρο φόρεμα ταιριάζει γάντι στο τσαμπουκαλεμένο Fat Bob, καθώς το παραδοσιακό χρώμιο απουσιάζει, ενώ το ρεζερβουάρ είναι τραβηγμένο προς τα επάνω για να αφήνει όσο το δυνατόν πιο μεγάλο μέρος του κινητήρα σε κοινή θέα. Ο μυώδης χαρακτήρας τονίζεται από τα φαρδιά ελαστικά, το κοντό εμπρός φτερό και την 2 σε 1 σε 2 εξάτμιση, με τους bronze σωλήνες και την διατομή που θυμίζει καλοταϊσμένο πύθωνα. Τις εντυπώσεις κλέβει το μπροστινό φανάρι. Δεν έχει το κλασικό στρογγυλό σχήμα, αλλά έχει ορθογώνια διάταξη και είναι τόσο φαντεζί, που ενδεχομένως να αποτελέσει μέρος customαρισμένων κατασκευών. Στο εσωτερικό του έχει συστοιχίες LED, που εκτός από το απίστευτό look που παρέχουν, αποδίδουν αρκετά ικανοποιητική δέσμη φωτός. Η ένσταση μου έχει να κάνει με τα προειδοποιητικά φλάς και το πίσω φανάρι που δεν είναι τύπου LED και δεν συνάδουν με το φρέσκο σχεδιασμό. Ίσως εδώ η Harley επέλεξε λανθασμένα, ένα πιο συντηρητικό μονοπάτι. Η όλη κατασκευή αναδύει ποιότητα, όσον αφορά τα υλικά, τη συναρμογή και την βαφή των επιμέρους μερών.  Καλωδιώσεις και άλλα συναφή δεν προεξέχουν  και είναι επιμελώς τακτοποιημένα, δίνοντας μια ΅ΆκαθαρήΆΆ εικόνα.