Με νέα σύγχρονα ηλεκτρονικά, ελαφρώς
φρεσκαρισμένη σχεδίαση και πλουσιότερα επίπεδα εξοπλισμού, από τη βασική κιόλας
έκδοση, το ανανεωμένο Tiger 800 έχει προσαρμοστεί πλέον στο πνεύμα των καιρών. Κάθε αλλαγή των
Βρετανών ήταν στοχευμένη και επιτυχημένη με αποτέλεσμα η 3κύλινδρη μοτοσικλέτα
να γίνει ακόμη καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη από εκείνη που αντικατέστησε. Για
το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που φέρει η έκδοση Xrx, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαρίσματα που έχει
το Tiger, η
τιμή χαρακτηρίζεται ικανοποιητική και βρίσκεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Ο
τελευταίος έχει να αντιμετωπίσει ξανά έναν Τίγρη με ακονισμένα νύχια και δόντια
που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην καλύτερο σημείο της ζωής του. Μήπως πρέπει να
αρχίσει να τρέχει;
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 3K, Y/Ψ, 12β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
800 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
74x61,94 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
94/9.250 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,05/7.850 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,2 |
|
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
213 |
|
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι Showa, 43 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Showa, ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
170 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 308 χλστ., διπίστονες δαγκάνες Nissin, ABS |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 255 χλστ., μονόπίστονη δαγκάνα Nissin, ABS |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS |
Y |
|
Μίζα |
Y |
|
Μανιβέλα |
_ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Κοντέρ |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Φέρινγκ |
Y |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Σχάρα |
Y |
|
Κλειδαριά κράνους |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
100/90-19΄΄ |
|
Ελαστικό Π |
150/70-17΄΄ |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.215 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.530 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810-830 |
EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα
EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SRT 450 RX: Νέα μεσαία Adventure με 47,6 ίππους και 21 ίντσες τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SQ 350: Νέο μεσαίο scooter με 29 ίππους και 16άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda
EICMA 2025 - Vespa 80th: Ογδόντα χρόνια ιστορίας, ελευθερίας και στυλ
EICMA 2025 - ZXMOTO 820RR-R: Η νέα supersport πρόκληση από την Κίνα με 150 άλογα και 175 κιλά
EICMA 2025 - Norton Manx R: Η βασίλισσα επιστρέφει στο δρόμο
Suzuki GSX-R1000R: 40 χρόνια θρύλος – επιστρέφει ανανεωμένη στην EICMA 2025
Black Friday 2025: Το Piaggio Group με εκπτώσεις σε Piaggio, Aprilia και Moto Guzzi
Honda Forza 750: Στα 59 άλογα με φουλ ηλεκτρονικό εξοπλισμό και DCT
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.