Με νέα σύγχρονα ηλεκτρονικά, ελαφρώς
φρεσκαρισμένη σχεδίαση και πλουσιότερα επίπεδα εξοπλισμού, από τη βασική κιόλας
έκδοση, το ανανεωμένο Tiger 800 έχει προσαρμοστεί πλέον στο πνεύμα των καιρών. Κάθε αλλαγή των
Βρετανών ήταν στοχευμένη και επιτυχημένη με αποτέλεσμα η 3κύλινδρη μοτοσικλέτα
να γίνει ακόμη καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη από εκείνη που αντικατέστησε. Για
το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που φέρει η έκδοση Xrx, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαρίσματα που έχει
το Tiger, η
τιμή χαρακτηρίζεται ικανοποιητική και βρίσκεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Ο
τελευταίος έχει να αντιμετωπίσει ξανά έναν Τίγρη με ακονισμένα νύχια και δόντια
που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην καλύτερο σημείο της ζωής του. Μήπως πρέπει να
αρχίσει να τρέχει;
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 3K, Y/Ψ, 12β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
800 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
74x61,94 |
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
94/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,05/7.850 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
213 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι Showa, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Showa, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 308 χλστ., διπίστονες δαγκάνες Nissin, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 255 χλστ., μονόπίστονη δαγκάνα Nissin, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-19΄΄ |
Ελαστικό Π |
150/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.215 |
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.530 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810-830 |
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Πρεμιέρα για το νέο DS800X Rally στο Λαύριο και Test Ride με όλα τα Adventure της Voge
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
Νέος ΚΟΚ: Πάνω από 14.000 έλεγχοι της Τροχαίας στην Αττική σε 4 μέρες
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.