Με νέα σύγχρονα ηλεκτρονικά, ελαφρώς
φρεσκαρισμένη σχεδίαση και πλουσιότερα επίπεδα εξοπλισμού, από τη βασική κιόλας
έκδοση, το ανανεωμένο Tiger 800 έχει προσαρμοστεί πλέον στο πνεύμα των καιρών. Κάθε αλλαγή των
Βρετανών ήταν στοχευμένη και επιτυχημένη με αποτέλεσμα η 3κύλινδρη μοτοσικλέτα
να γίνει ακόμη καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη από εκείνη που αντικατέστησε. Για
το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού που φέρει η έκδοση Xrx, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαρίσματα που έχει
το Tiger, η
τιμή χαρακτηρίζεται ικανοποιητική και βρίσκεται στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Ο
τελευταίος έχει να αντιμετωπίσει ξανά έναν Τίγρη με ακονισμένα νύχια και δόντια
που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην καλύτερο σημείο της ζωής του. Μήπως πρέπει να
αρχίσει να τρέχει;
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 3K, Y/Ψ, 12β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
800 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
74x61,94 |
Συμπίεση (:1) |
11,3 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
94/9.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
8,05/7.850 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) |
6,2 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) |
213 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
210 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
USD πιρούνι Showa, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
180 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ Showa, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
170 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 308 χλστ., διπίστονες δαγκάνες Nissin, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 255 χλστ., μονόπίστονη δαγκάνα Nissin, ABS |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
Y |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
100/90-19΄΄ |
Ελαστικό Π |
150/70-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.215 |
Πλάτος (χλστ.) |
795 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.530 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810-830 |
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Pirelli Scorpion Trail IIΙ 90/90-21 & 150/70-17
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Σέλα για Yamaha N-MAX 155 και Honda PCX 125 / 150
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr