Η σημαντικότερη αλλαγή για το
Tiger 800 σε αυτόν τον τομέα είναι το νέο Ride-by-wire γκάζι, που κάνει τη ντίζα
παρελθόν. Αυτό, επιτρέπει ακριβέστερο έλεγχο στην ποσότητα του καύσιμου μίγματος
που φτάνει στους κυλίνδρους και δίνει παράλληλα τη δυνατότητα στην Triumph να
προσθέσει χαρτογραφήσεις στο ψεκασμό του Tiger (Rain, Road, Sport και
Off-Road), οι οποίες είναι διαθέσιμες στην έκδοση Xrx. Οι εν λόγω
χαρτογραφήσεις δεν επηρεάζουν την ισχύ του μοτέρ αλλά προσαρμόζουν την απόκριση
του γκαζιού ανάλογα με τις συνθήκες. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 95 ίππων
έγινε παράλληλα πιο ήσυχος στη λειτουργία του αλλά και πιο αποδοτικός. Η ισχύς
παραμένει στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά (94 ίπποι) αλλά η κατανάλωση έχει
μειωθεί κατά 17% σύμφωνα με τους Βρετανούς με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά
η αυτονομία. Σημαντική αλλαγή είναι
επίσης και εκείνη του επιλογέα ταχυτήτων στο κιβώτιο, ο οποίος προέρχεται από
το Daytona και έχει κάνει το κιβώτιο ιδιαίτερα μαλακό και ακριβές στις αλλαγές.
Παράλληλα, το Tiger 800, στην έκδοση XRx, είναι η πρώτη μοτοσικλέτα της
κατηγορίας που φέρει στον εξοπλισμό του στάνταρ cruise control το οποίο
δουλεύει άψογα στην πράξη και σας αφήνει να ξεκουράσετε τον καρπό σας σε μεγάλες
αποστάσεις.
Ταξινομήσεις Scooter τριμήνου: 1-2 για την Honda με το PCX 125 στην κορυφή
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
Braking kit δισκόπλακες Οversize (εμπρόσθιες μαργαρίτα) για Yamaha T-MAX 530 / 560
Test μπίλιες Dr. Pulley: Σημαντικά πιο γρήγορο το Beverly
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr