Η σημαντικότερη αλλαγή για το
Tiger 800 σε αυτόν τον τομέα είναι το νέο Ride-by-wire γκάζι, που κάνει τη ντίζα
παρελθόν. Αυτό, επιτρέπει ακριβέστερο έλεγχο στην ποσότητα του καύσιμου μίγματος
που φτάνει στους κυλίνδρους και δίνει παράλληλα τη δυνατότητα στην Triumph να
προσθέσει χαρτογραφήσεις στο ψεκασμό του Tiger (Rain, Road, Sport και
Off-Road), οι οποίες είναι διαθέσιμες στην έκδοση Xrx. Οι εν λόγω
χαρτογραφήσεις δεν επηρεάζουν την ισχύ του μοτέρ αλλά προσαρμόζουν την απόκριση
του γκαζιού ανάλογα με τις συνθήκες. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 95 ίππων
έγινε παράλληλα πιο ήσυχος στη λειτουργία του αλλά και πιο αποδοτικός. Η ισχύς
παραμένει στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά (94 ίπποι) αλλά η κατανάλωση έχει
μειωθεί κατά 17% σύμφωνα με τους Βρετανούς με αποτέλεσμα να αυξάνεται σημαντικά
η αυτονομία. Σημαντική αλλαγή είναι
επίσης και εκείνη του επιλογέα ταχυτήτων στο κιβώτιο, ο οποίος προέρχεται από
το Daytona και έχει κάνει το κιβώτιο ιδιαίτερα μαλακό και ακριβές στις αλλαγές.
Παράλληλα, το Tiger 800, στην έκδοση XRx, είναι η πρώτη μοτοσικλέτα της
κατηγορίας που φέρει στον εξοπλισμό του στάνταρ cruise control το οποίο
δουλεύει άψογα στην πράξη και σας αφήνει να ξεκουράσετε τον καρπό σας σε μεγάλες
αποστάσεις.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr