Από τα πρώτα κιόλας μέτρα το Tiger σου δίνει να
καταλάβεις ότι βρίσκεται εκεί για να εξυπηρετήσει κάθε σου ανάγκη χωρίς δεύτερη
σκέψη. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας είναι η άριστη
συμπεριφορά που επιδεικνύει στον επαρχιακό δρόμο. Ο ρυθμός ανεβαίνει γρήγορα
και με απόλυτα φυσικό τρόπο, και έτσι απόλυτα φυσικά έρχονται σε επαφή και οι
μπίλιες των μαρσπιέ με την άσφαλτο. Θυμίζοντας περισσότερο street και όχι On-off, το Tiger στρίβει γρήγορα και
με ακρίβεια και πληροφορεί σωστά τον αναβάτη με την on-off θέση οδήγησης να
παίζει τον ρόλο της στην γρήγορη και άνετη αλλαγή κατεύθυνσης. Οι αναρτήσεις
της Showa παίζουν
εδώ σημαντικό ρόλο καθώς απορροφούν σωστά τις περισσότερες ανωμαλίες και
κρατούν τους τροχούς σε επαφή με το έδαφος. Εκεί που λειτουργούν απότομα, χωρίς
να καταφέρουν να χαλούν την πολύ καλή εικόνα είναι στις γνωστές κοφτές
ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων με τον συνεπιβάτη να εκφράζει επίσης τη
δυσαρέσκειά του για αυτό. Το μοτέρ με τη μεστή και γραμμική απόδοση δίνει ρέστα σε αυτές τις συνθήκες και
το Traction Control βρίσκεται εκεί για
να μαζέψει το πίσω μέρος αν το παρακάνετε με το γκάζι, κάτι που το κάνει στο
σωστό χρόνο, αν και λίγο πιο απότομα σε σχέση με τα συστήματα άλλων
κατασκευαστών. Τα φρένα αποδίδουν επίσης σωστά όπως και το ABS που λειτουργεί γρήγορα
και αφήνει τον τροχό να φτάσει ξανά στο όριο της πρόσφυσής του έπειτα από κάθε
ανακούφιση. Στην πόλη το Tiger
κρύβει τα κοφτερά του δόντια και μεταμορφώνεται σε ένα υπάκουο
γατάκι με την ελαφριά αίσθηση, το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το μαλακό
συμπλέκτη και κιβώτιο να αποτελούν τα μεγάλα όπλα του αναβάτη στη μάχη της
κίνησης. Εδώ καταλαβαίνει κανείς γιατί τελικά οι άνθρωποι της Triumph επέλεξαν ένα
ελαφρώς πιο στενό τιμόνι από το ιδανικό. Στην εθνική το Tiger βρίσκεται επίσης σε
γνωστά λημέρια και μόνο η μικρή σε μέγεθος ζελατίνα θα αφήσει χώρο για παράπονα
αν είστε από εκείνους που ταξιδεύουν με πολύ υψηλές ταχύτητες. Για σταθερότητα
δεν χρειάζεται να γίνει καν λόγος, ενώ η βελτιωμένη οικονομία που ανακοινώνει η
Triumph είναι
όντως υπαρκτή αν και πιο κοντά στο -10% σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις.
Τέλος, όσον αφορά στο χώμα το Tiger
θα διασχίσει άνετα χωματόδρομους και εφόσον ακολουθήσετε από το owners manual
της Triumph (όχι υπερπήδηση εμποδίων, άλματα και συμμετοχή σε αγώνες!) τότε δεν θα
έχετε κανένα πρόβλημα.
EICMA 2025 – Kymco Xtera 350: Νέο Adventure Scooter με πλούσια ηλεκτρονικά και 28,6 άλογα
EICMA 2025 – QJMotor SRT 300 DX: Νέα Adventure με 28,6 ίππους και 19άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SRT 450 RX: Νέα μεσαία Adventure με 47,6 ίππους και 21 ίντσες τροχό εμπρός
EICMA 2025 - QJMotor SQ 350: Νέο μεσαίο scooter με 29 ίππους και 16άρη τροχό εμπρός
EICMA 2025 - Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda
EICMA 2025 - Vespa 80th: Ογδόντα χρόνια ιστορίας, ελευθερίας και στυλ
EICMA 2025 - ZXMOTO 820RR-R: Η νέα supersport πρόκληση από την Κίνα με 150 άλογα και 175 κιλά
EICMA 2025 - Norton Manx R: Η βασίλισσα επιστρέφει στο δρόμο
Suzuki GSX-R1000R: 40 χρόνια θρύλος – επιστρέφει ανανεωμένη στην EICMA 2025
Black Friday 2025: Το Piaggio Group με εκπτώσεις σε Piaggio, Aprilia και Moto Guzzi
Honda Forza 750: Στα 59 άλογα με φουλ ηλεκτρονικό εξοπλισμό και DCT
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.