+: Συμπεριφορά, κινητήρας, εξοπλισμός
-: Μικρή ζελατίνα
Χρώματα: Λευκό, μάυρο, μπλε
Τιμή: 11.690 ευρώ
Η μεσαίου κυβισμού μοτοσικλέτα της βρετανικής εταιρίας είχε καταφέρει να μας εκπλήξει ευχάριστα από την πρώτη κιόλας επαφή που είχαμε μαζί της πριν από τέσσερα περίπου χρόνια. Ήταν η πρόταση της Triumph στα μεσαία on-off, μια πρόταση που έδειξε αμέσως τις προθέσεις της για να χτυπήσει κορυφή και να προσφέρει στους φίλους της κατηγορίας αυτό ακριβώς που ψάχνουν: μια μοτοσικλέτα τα-κάνω-όλα και ταιριάζω-σε-όλους the British way. Με την μεστή απόδοση του τρικύλινδρου μοτέρ να ξεχωρίζει και την εξαιρετική συμπεριφορά στην άσφαλτο να προσφέρει απλόχερα χαμόγελα, το Tiger 800 κατάφερε αμέσως να πείσει για τα ατού του. Σε αυτά περιλαμβάνονται φυσικά η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η χρηστικότητα στην καθημερινή συμβίωση αλλά και η δυνατότητα ασφαλούς και άνετης διάσχισης χωματόδρομων. Τα χρόνια πέρασαν, ο ανταγωνισμός αγρίεψε, με πολλά νέα και φθηνότερα μοντέλα, και το Tiger, λόγω και του γενικότερου οικονομικού κλίματος, πέρασε ελαφρώς στο παρασκήνιο. Αυτό όμως δεν άλλαξε το γεγονός ότι πρόκειται για μια από τις πιο ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες στα μεσαία κυβικά που ταιριάζει εξαιρετικά με τη χώρα μας, παρόλο που σε κάποια σημεία έδειχνε ότι χρειάζεται ανανέωση. Η Triumph φυσικά δεν έκατσε με σταυρωμένα τα χέρια. Πρόσεξε τις κινήσεις του ανταγωνισμού, είδε τις τάσεις στην κατηγορία, άκουσε τους αναβάτες του προηγούμενου μοντέλου και στην περασμένη EICMA παρουσίασε το ανανεωμένο Tiger 800 σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις για το μοντέλο με τον 19άρη εμπρός τροχό και άλλες δύο για το πιο χωμάτινο XC. Έτσι, το μικρό Tiger έρχεται για άλλη μια φορά στο προσκήνιο και στην έκδοση XRx, της δοκιμής δείχνει να έχει όλα τα φόντα για να τραβήξει ξανά τα βλέμματα πάνω του.
Μήπως ξεχάσαμε την πραγματική έννοια της μοτοσυκλέτας;
Γυναίκες και μοτοσυκλέτα: Αταίριαστος συνδυασμός;
Τηλεφώνημα στο κράνος: «σε 5 λεπτά είμαι εκεί» ή λύνεις το κυπριακό;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXON Fresh: Ελαφρύ & δροσερό με την ποιότητα IXON
Daytona Mista 150: Με Cornering Light και κινητήρα που αποδίδει 16,5 ίππους
EMOOV JSM1: 130χλμ/ω τελική και γρήγορη φόρτιση
125cc scooter με επίπεδο πάτωμα και 16άρη τροχό εμπρός
Και όμως! Δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Yamaha Tricity 125 2025: Νέος σχεδιασμός και σύστημα πέδησης UBS
Ενδοεπικοινωνία, φως κινδύνου και λοιπά gadget ή τελείως «γυμνό» κράνος;
Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Z1100
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr