• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Όμορφες οι ζάντες, καλό «πακέτο» αναρτήσεων και φρένων μπροστά και πίσω.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Στα στάνταρ της κατηγορίας

    Καμία διαφοροποίηση, σε σχέση με τα standards της κατηγορίας, στους συγκεκριμένους τομείς. Η κατασκευαστική δομή του Target είναι κλασική «παπίσια» και το μόνο που μένει να εξεταστεί είναι η επί μέρους και συνολική ποιότητα και απόδοση των τμημάτων που το απαρτίζουν. Η γενική εικόνα λοιπόν είναι πολύ καλή, χωρίς κάποιο στοιχείο να ξεχωρίζει αλλά ούτε και να προβληματίζει. 

    Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες –ορθώς- προς την άνεση αλλά έχουν προς το τέλος της διαδρομής τις αποσβέσεις εκείνες που χρειάζονται για να μην τερματίζουν σε έντονες ανωμαλίες. 
    Σε συνεργασία με το στιβαρό για τα μέτρα της κατηγορίας πλαίσιο, κρατούν σε συνοχή το σύνολο και προσφέρουν σταθερότητα και κατευθυντικότητα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.  

    Τα φρένα συμπληρώνουν την εικόνα, με το πίσω ταμπούρο να προσφέρει αρκετά καλή αίσθηση και ισχύ και το μπροστινό δισκόφρενο να αποδίδει παρόμοια, υπολειπόμενο ελαφρώς σε αίσθηση. Συνδυαστικά, τα φρένα του Target είναι ικανά να το σταματήσουν με ασφάλεια από οποιαδήποτε ταχύτητα, ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα του. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KEEWAY

    Σχετικές ειδήσεις

    » 5 παπιά που λύνουν χέρια!
    • Σπύρος

      Είμαι κάτοχος του Keeway target 125 Δεν το περίμενα να είναι τόσο πολύ καλό αυτό το μηχανάκι Τι να πω για το κινητήρα τού... δυνατός κ οικονομικός με πολύ ροπή αφήνει πολύ πίσω τα υπόλοιπα παπιά κ με επώνυμες μάρκες Ανάρτηση δεν υπάρχει... σε προστατεύει από τους κακόβουλους δρόμους κ όταν είσαι σε στροφή δεν σε αφήνει κ γίνεται ένα με το δρόμο Σασμάν έχει πέσει πολύ μελέτη... από την 1 έως 4 σχέση σε κολλάει κ απλά το πόδι παίζει Σας μιλάω γιαυτό το παπί πού διανυσε 368χλμ με 2 άτομα με τέρμα το γκάζι 110 τελική συνεχόμενα μόνο στάση για βενζίνη κ επιστροφή από βουνά ανηφόρες κατηφόρες κ υψόμετρο τα σύννεφα εννοώ καρδιτσα Καρπενήσι χιονοδρομικο κ τέλος μεσολογγι κ όλο τέρμα στα κόκκινα κ το μηχανάκι υπάκουο σε όλα Εκεί πού το χάρηκα πολύ ήταν Καρπενήσι θερμό τρίτη τέταρτη στα κόκκινα το μηχανάκι δεν πιάνεται Κάτοχος πριν honda yamaha κ άλλα... μπροστά τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα.

        17
    • Γιάννης Τ.

      Όντας κάτοχος της συγκεκριμένης πάπιας έχω να πω κάποια πράγματα σε όποιον θέλει να μάθει την αλήθεια: - Απαράδεκτη η αντιπροσωπεία απο πλευράς "απόμακρης εξυπηρέτησης" (δηλαδή στο βιβλίο της πάπιας) δεν λεει τι λάδια (μετά απο δυο χρόνια κατοχής έμαθα απο μόνος μου οτι παίρνει 15-40 το καλοκαίρι και 20-50 τον χειμώνα) , κάθε πότε πρέπει να γίνεται συντήρηση (που στην ουσία να ξέρετε ότι πρέπει να γίνεται κάθε 2,500 χιλιόμετρα) και η εγγυήση σε καλύπτει μόνο στην αρχή αν το μοντέλο είναι ελαττωματικό επειδή το παρέδωσαν οι ίδιοι. -Όσοι αντιπρόσπωποι του Νομου Καβάλας έχουν πάρει την εξουσιοδότηση πραγματικά δεν γνωρίζουν την τύφλα τους στην κυριολεξία και ειδικά όταν τους πεις αν μπορείς να προσθέσεις μια εξάτμιση καλύτερη επειδή η μανίσια "φιμώνει" την πραγματική δύναμη (που πράγματι έχει!) ή δεν σου κάνουν καλή δουλειά. - Το μηχανάκι έχει το πιο δύσκολο κουστούμι στην κατηγορία αυτην την στιγμή (πολυ πιο δύσκολο απο το Honda Wave 110i) καθώς είναι αποτελούμενο περισσότερο απο εσωτερικές βίδες. Όποιος ασχοληθεί, πρέπει να έχει υπομονή. Αυτό στιχοίζει, καθώς ο μηχανικός δεν θα σου κάνει την καλύτερη δουλειά στα μηχανικά του μέρη (σιγά μην κατεβάσει το μοτέρ για να βγάλει το καρμπυρατέρ). Όλα μου τα ζιγκλέρ ήταν βουλωμένα καθώς ο "μηχανικός" είχε πει πως καθαρίστηκε. - Το μηχανάκι κυκλοφορεί παγκοσμίως απο το 2013 στην Ελλάδα ήρθε το 2015 το διαφημίζετε και το πουλάνε απο το 2016. Είναι εντελώς απροσάρμοστοι αφού δεν είναι καλοί διαχειριστές ως αντιπρόσωποι. Ένας κάτοχος που φτιάχνει το συγκεριμένο μοντέλο ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ επειδή οι αντιπρόσωποι της πόλης του καθώς και ο κεντρικός είναι για τα... ανάθεμα!

        32