¶νετη η σέλα για δύο, στα plus το αντιολοσθητικό κάλυμμα του οδηγού και το «σκαλοπάτι» που τον διαχωρίζει από τον συνεπιβάτη.

Η πιο όμορφη γωνία του Target, είναι η ουρά του.

Το μεγάλο του «ατού», ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, που θα χωρέσει ένα full face κράνος (όχι όμως τα πολύ μεγάλα μεγέθη).

Σχεδίαση – Ποιότητα - Εργονομία: Προσφέρει πολλά!

Συνολικά, το Target 125 συμπλέει με την σύγχρονη σχεδιαστική τάση στα παπιά, χωρίς να υϊοθετεί ακρότητες. Ρευστές και όσο πρέπει «αιχμηρές» γραμμές στα σημεία, καλαίσθητα γραφικά και διχρωμία κόκκινο – γκρι, δημιουργούν ένα πολύ όμορφο σύνολο που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό.  

Σχεδιαστικό highlight αποτελεί η ουρά, ένα σημείο στο οποίο το πίσω φανάρι, τα πλαστικά και οι χειρολαβές, «δένουν» πολύ όμορφα μεταξύ τους. Σε ότι αφορά στην ποιότητα, το Target δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα σε κανέναν τομέα. Τα πλαστικά του ικανοποιούν με την βαφή και την συναρμογή τους χωρίς να τρίζουν κατά την κίνηση, ενώ και τα μέταλλα που είναι σε κοινή θέα, περνάνε με επιτυχία την όποια οπτική αξιολόγηση. 

Η θέση οδήγησης είναι κλασσική παπιού, με την σέλα να είναι σχετικά μαλακή και να προσφέρει άνεση. Εντύπωση προκαλούν τα μαρσπιέ, που είναι από τα μεγαλύτερα διαστασιακά στην κατηγορία, επενδεδυμένα με χοντρό λάστιχο για να μην περνάνε κραδασμοί στα πόδια του οδηγού. 
Ο πίνακας οργάνων δεν έχει αυτό το «κάτι» που θα τον διαφοροποιήσει από τα standards της κατηγορίας, είναι όμως ευανάγνωστος και παρέχει όσος πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός. 

Ένα στοιχείο υπέρβασης από την «budget» λογική του Target είναι ο διακόπτης για τα αλάρμ, κάτι που δεν συνηθίζουμε να βλέπουμε σε πολλά παπιά, παρ΄ ότι είναι πολύ χρήσιμο για την κίνηση και τις συχνές στάσεις μέσα στη πόλη.  Αυτό που διαφοροποιεί όμως το Target από τα περισσότερα παπιά και του προσδίδει πολλούς πόντους στον τομέα της πρακτικότητας, είναι ο μεγάλος αποθηκευτικό χώρος κάτω από την σέλα. Ικανός να χωρέσει ένα full face κράνος (όχι όλα τα μεγέθη όμως) και σίγουρα οποιοδήποτε Jet, αποτελεί το «κρυφό χαρτί» του Target, αφού σε συνδυασμό με ένα top case, η συνολική χωρητικότητα ισοφαρίζει και ίσως ξεπερνά και κατά περιπτώσεις, αυτή ενός scooter.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Σπύρος

    Είμαι κάτοχος του Keeway target 125 Δεν το περίμενα να είναι τόσο πολύ καλό αυτό το μηχανάκι Τι να πω για το κινητήρα τού... δυνατός κ οικονομικός με πολύ ροπή αφήνει πολύ πίσω τα υπόλοιπα παπιά κ με επώνυμες μάρκες Ανάρτηση δεν υπάρχει... σε προστατεύει από τους κακόβουλους δρόμους κ όταν είσαι σε στροφή δεν σε αφήνει κ γίνεται ένα με το δρόμο Σασμάν έχει πέσει πολύ μελέτη... από την 1 έως 4 σχέση σε κολλάει κ απλά το πόδι παίζει Σας μιλάω γιαυτό το παπί πού διανυσε 368χλμ με 2 άτομα με τέρμα το γκάζι 110 τελική συνεχόμενα μόνο στάση για βενζίνη κ επιστροφή από βουνά ανηφόρες κατηφόρες κ υψόμετρο τα σύννεφα εννοώ καρδιτσα Καρπενήσι χιονοδρομικο κ τέλος μεσολογγι κ όλο τέρμα στα κόκκινα κ το μηχανάκι υπάκουο σε όλα Εκεί πού το χάρηκα πολύ ήταν Καρπενήσι θερμό τρίτη τέταρτη στα κόκκινα το μηχανάκι δεν πιάνεται Κάτοχος πριν honda yamaha κ άλλα... μπροστά τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα.

      18
  • Γιάννης Τ.

    Όντας κάτοχος της συγκεκριμένης πάπιας έχω να πω κάποια πράγματα σε όποιον θέλει να μάθει την αλήθεια: - Απαράδεκτη η αντιπροσωπεία απο πλευράς "απόμακρης εξυπηρέτησης" (δηλαδή στο βιβλίο της πάπιας) δεν λεει τι λάδια (μετά απο δυο χρόνια κατοχής έμαθα απο μόνος μου οτι παίρνει 15-40 το καλοκαίρι και 20-50 τον χειμώνα) , κάθε πότε πρέπει να γίνεται συντήρηση (που στην ουσία να ξέρετε ότι πρέπει να γίνεται κάθε 2,500 χιλιόμετρα) και η εγγυήση σε καλύπτει μόνο στην αρχή αν το μοντέλο είναι ελαττωματικό επειδή το παρέδωσαν οι ίδιοι. -Όσοι αντιπρόσπωποι του Νομου Καβάλας έχουν πάρει την εξουσιοδότηση πραγματικά δεν γνωρίζουν την τύφλα τους στην κυριολεξία και ειδικά όταν τους πεις αν μπορείς να προσθέσεις μια εξάτμιση καλύτερη επειδή η μανίσια "φιμώνει" την πραγματική δύναμη (που πράγματι έχει!) ή δεν σου κάνουν καλή δουλειά. - Το μηχανάκι έχει το πιο δύσκολο κουστούμι στην κατηγορία αυτην την στιγμή (πολυ πιο δύσκολο απο το Honda Wave 110i) καθώς είναι αποτελούμενο περισσότερο απο εσωτερικές βίδες. Όποιος ασχοληθεί, πρέπει να έχει υπομονή. Αυτό στιχοίζει, καθώς ο μηχανικός δεν θα σου κάνει την καλύτερη δουλειά στα μηχανικά του μέρη (σιγά μην κατεβάσει το μοτέρ για να βγάλει το καρμπυρατέρ). Όλα μου τα ζιγκλέρ ήταν βουλωμένα καθώς ο "μηχανικός" είχε πει πως καθαρίστηκε. - Το μηχανάκι κυκλοφορεί παγκοσμίως απο το 2013 στην Ελλάδα ήρθε το 2015 το διαφημίζετε και το πουλάνε απο το 2016. Είναι εντελώς απροσάρμοστοι αφού δεν είναι καλοί διαχειριστές ως αντιπρόσωποι. Ένας κάτοχος που φτιάχνει το συγκεριμένο μοντέλο ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ επειδή οι αντιπρόσωποι της πόλης του καθώς και ο κεντρικός είναι για τα... ανάθεμα!

      33