Σταθερό και ασφαλές στο δρόμο το Target, με τις αναρτήσεις και το πλαίσιο να κρατάνε την συνοχή και τα φρένα να "διορθώνουν" τις λάθος εκτιμήσεις.

    Οδηγώντας: Θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο

    Πατώντας την μίζα (τουλάχιστον με ζεστό – καλό καιρό) χρειάζεται και λίγο άνοιγμα του γκαζιού για να εκκινήσει το Target, τον χειμώνα προφανώς θα γίνεται χρήση του τσοκ που βρίσκεται σε πολύ βολική θέση, στην βάση του αριστερού γκριπ. Μόλις ο κινητήρας εκκινήσεις, κρατά ένα σταθερό ρελαντί παράγοντας ελάχιστο θόρυβο και χωρίς να μεταδίδει κραδασμούς. 
    Η πρώτη κουμπώνει στο θετικό κιβώτιο και μόλις σε λίγα μέτρα, λιγότερα απ΄ ότι θα υπολόγιζες, πρέπει να αλλάξεις σε δευτέρα, καθότι η κλιμάκωση είναι πολύ κοντή. 

    Αυτό ως γεγονός έχει τα θετικά και τα αρνητικά του: θετικό είναι το γεγονός ότι το Target θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο σε ζόρικη ανηφορά με δύο άτομα και πολύ φορτίο, αρνητικό όμως είναι το γεγονός ότι με πρώτη ταχύτητα σε ελιγμούς… ακριβείας μέσα στην κίνηση, η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού είναι απότομη, απαιτώντας προσοχή. Το πρόβλημα λύνεται με την χρήση της δευτέρας, που σε συνεργασία με την πολύ καλή ροπή του κινητήρα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί, άνετα ως πρώτη. Επί της ουσίας, το Target θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι τριτάχυτο, με… έξτρα κοντά, για δύσκολες καταστάσεις και αυτό μόνο κακό δεν είναι! 

    Όσο κινείται κανείς σε αστικές, «πηχτές» από κυκλοφορία συνθήκες λοιπόν, χρησιμοποιεί 2α και 3η ταχύτητα, με την ροπή του κινητήρα να «καθαρίζει». To Target ελίσσεται και αλλάζει κατεύθυνση με απίστευτη ευκολία, η αίσθηση του είναι ελαφριά και παράλληλα εμπνέει την απαραίτητη σιγουριά στον αναβάτη του για να κινηθεί σβέλτα. 
    Κανένα πρόβλημα λοιπόν σε αυτές τις συνθήκες. Μόλις ο δρόμος ανοίξει, το Target θα ανεβάσει πρόθυμα χιλιόμετρα μέχρι τα 90 στο κοντέρ και μετά σιγά – σιγά, όσο το γκάζι παραμένει ανοικτό και οι συνθήκες είναι καλές, θα έρθουν τα 110 χλμ./ώρα ως ένδειξη στο ταχύμετρο. 
    Ωστόσο, σε αυτές τις ταχύτητες, οι κραδασμοί που παράγει ο κινητήρας είναι αυξημένοι, με αποτέλεσμα το θόλωμα των καθρεπτών και τελικά την ενόχληση του αναβάτη αν κινείται επί μακρόν με «τέρμα γκάζι». Μια ρεαλιστική ταχύτητα ταξιδιού είναι λοιπόν τα 90 χλμ. / ώρα με ανέβασμα στα 100, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν. 

    Σε αυτές τις ταχύτητες πάντως, το Target είναι πολύ σταθερό και κρατά πειστικά την πορεία του.  Αξίζει επίσης να σημειωθεί, ότι παραλάβαμε το Target με λίγα χιλιόμετρα και θεωρούμε ότι ο κινητήρας ήταν ακόμα «σφιχτός». 
    Σε κάθε περίπτωση, η μέση κατανάλωση των 2,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, με δεδομένη την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 3,6 λίτρα, «βγάζουν» μια αυτονομία της τάξεως των 150 χιλιομέτρων ανά γέμισμα.  Αυτό σημαίνει ότι το Target μπορεί να κινηθεί όλη ημέρα σε αστικό περιβάλλον ή να πραγματοποιήσει ταξιδάκια μικρού βεληνεκούς, χωρίς ο οδηγός του να έχει ανησυχία για έκτακτες στάσεις ανεφοδιασμού. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Σπύρος

      Είμαι κάτοχος του Keeway target 125 Δεν το περίμενα να είναι τόσο πολύ καλό αυτό το μηχανάκι Τι να πω για το κινητήρα τού... δυνατός κ οικονομικός με πολύ ροπή αφήνει πολύ πίσω τα υπόλοιπα παπιά κ με επώνυμες μάρκες Ανάρτηση δεν υπάρχει... σε προστατεύει από τους κακόβουλους δρόμους κ όταν είσαι σε στροφή δεν σε αφήνει κ γίνεται ένα με το δρόμο Σασμάν έχει πέσει πολύ μελέτη... από την 1 έως 4 σχέση σε κολλάει κ απλά το πόδι παίζει Σας μιλάω γιαυτό το παπί πού διανυσε 368χλμ με 2 άτομα με τέρμα το γκάζι 110 τελική συνεχόμενα μόνο στάση για βενζίνη κ επιστροφή από βουνά ανηφόρες κατηφόρες κ υψόμετρο τα σύννεφα εννοώ καρδιτσα Καρπενήσι χιονοδρομικο κ τέλος μεσολογγι κ όλο τέρμα στα κόκκινα κ το μηχανάκι υπάκουο σε όλα Εκεί πού το χάρηκα πολύ ήταν Καρπενήσι θερμό τρίτη τέταρτη στα κόκκινα το μηχανάκι δεν πιάνεται Κάτοχος πριν honda yamaha κ άλλα... μπροστά τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα.

        18
    • Γιάννης Τ.

      Όντας κάτοχος της συγκεκριμένης πάπιας έχω να πω κάποια πράγματα σε όποιον θέλει να μάθει την αλήθεια: - Απαράδεκτη η αντιπροσωπεία απο πλευράς "απόμακρης εξυπηρέτησης" (δηλαδή στο βιβλίο της πάπιας) δεν λεει τι λάδια (μετά απο δυο χρόνια κατοχής έμαθα απο μόνος μου οτι παίρνει 15-40 το καλοκαίρι και 20-50 τον χειμώνα) , κάθε πότε πρέπει να γίνεται συντήρηση (που στην ουσία να ξέρετε ότι πρέπει να γίνεται κάθε 2,500 χιλιόμετρα) και η εγγυήση σε καλύπτει μόνο στην αρχή αν το μοντέλο είναι ελαττωματικό επειδή το παρέδωσαν οι ίδιοι. -Όσοι αντιπρόσπωποι του Νομου Καβάλας έχουν πάρει την εξουσιοδότηση πραγματικά δεν γνωρίζουν την τύφλα τους στην κυριολεξία και ειδικά όταν τους πεις αν μπορείς να προσθέσεις μια εξάτμιση καλύτερη επειδή η μανίσια "φιμώνει" την πραγματική δύναμη (που πράγματι έχει!) ή δεν σου κάνουν καλή δουλειά. - Το μηχανάκι έχει το πιο δύσκολο κουστούμι στην κατηγορία αυτην την στιγμή (πολυ πιο δύσκολο απο το Honda Wave 110i) καθώς είναι αποτελούμενο περισσότερο απο εσωτερικές βίδες. Όποιος ασχοληθεί, πρέπει να έχει υπομονή. Αυτό στιχοίζει, καθώς ο μηχανικός δεν θα σου κάνει την καλύτερη δουλειά στα μηχανικά του μέρη (σιγά μην κατεβάσει το μοτέρ για να βγάλει το καρμπυρατέρ). Όλα μου τα ζιγκλέρ ήταν βουλωμένα καθώς ο "μηχανικός" είχε πει πως καθαρίστηκε. - Το μηχανάκι κυκλοφορεί παγκοσμίως απο το 2013 στην Ελλάδα ήρθε το 2015 το διαφημίζετε και το πουλάνε απο το 2016. Είναι εντελώς απροσάρμοστοι αφού δεν είναι καλοί διαχειριστές ως αντιπρόσωποι. Ένας κάτοχος που φτιάχνει το συγκεριμένο μοντέλο ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ επειδή οι αντιπρόσωποι της πόλης του καθώς και ο κεντρικός είναι για τα... ανάθεμα!

        33