• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μία πολύ καλή επιλογή για οικονομικό παπί.

    Η αποψή μας

    Με την τιμή  στα 1280 ευρώ, θα μπορούσαμε να συγχωρήσουμε ή να κάνουμε τα «στραβά μάτια» σε πολλά ελαττώματα ενός δίτροχου, το καλό με το Target 125 της Keeway όμως, είναι ότι δεν σε βάζει σε αυτή την διαδικασία. 

    Η ποιότητα κατασκευής του και η απόδοση του είναι πάνω από το μέσο όρο και πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος για να αποτρέψουμε οποιονδήποτε από την αγορά του. 
    Ο δε μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα, είναι ένα ατού που αναλόγως των αναγκών μπορεί να θεωρηθεί ως ένα καθοριστικό στοιχείο επιλογής. Υπάρχουν παπιά πιο γρήγορα, πιο καλά στημένα, πιο sport σε εμφάνιση και με «επώνυμη μπράντα στην ούγια»; 
    Σίγουρα ναι αλλά αν σας ενδιαφέρει καθαρά το πρακτικό κομμάτι του θέματος και θέλετε ένα χρηστικό και οικονομικό παπί, το Keeway Target 125 είναι μια πολύ καλή επιλογή. 

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Κινητήρας

    4T, 1Κ, A/Ψ, 2Β

    Κυβισμός (κ.εκ.)

    124,8

    Διάμετ. x Διαδρομή (χλστ.)

    53.5Χ55.5

    Συμπίεση (:1)            

    Δ.Α.

    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

    8,7/7.500

    Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

    0,8/5.500

    Τροφοδοσία

    Καρμπιρατέρ

    Χωρητ. ρεζερ. / ρεζ. (λ.)

    3,6

    Κατανάλ. (λ./100 χλμ.)

    2,4

    Βάρος (kg, κενό)

    112

    Τελική Ταχύτ. (χλμ./ώρα)

    110

     

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

    Τύπος

    Σωληνωτό, μονής διατομής

    Αναρτήσεις Ε

    Τηλεσκοπικό πιρούνι

    Διαδρομή (χιλ.)

    85

    Αναρτήσεις Π

    Διπλό Αμορτισέρ

    Διαδρομή

    56

    Φρένα Ε (χιλ.)

    Δ /217

    Φρένα Π (χιλ.)

    Τ/130

     

    Τροχοί-Ελαστικά

    Ελαστικό Ε

    70/90-17"

    Ελαστικό Π

    80/90-17"

     

    Διαστάσεις

    Μήκος

    1.970

    Πλάτος

    720

    Μεταξόνιο

    1.300

    Ύψος σέλας

    760

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KEEWAY

    Σχετικές ειδήσεις

    » 5 παπιά που λύνουν χέρια!
    • Σπύρος

      Είμαι κάτοχος του Keeway target 125 Δεν το περίμενα να είναι τόσο πολύ καλό αυτό το μηχανάκι Τι να πω για το κινητήρα τού... δυνατός κ οικονομικός με πολύ ροπή αφήνει πολύ πίσω τα υπόλοιπα παπιά κ με επώνυμες μάρκες Ανάρτηση δεν υπάρχει... σε προστατεύει από τους κακόβουλους δρόμους κ όταν είσαι σε στροφή δεν σε αφήνει κ γίνεται ένα με το δρόμο Σασμάν έχει πέσει πολύ μελέτη... από την 1 έως 4 σχέση σε κολλάει κ απλά το πόδι παίζει Σας μιλάω γιαυτό το παπί πού διανυσε 368χλμ με 2 άτομα με τέρμα το γκάζι 110 τελική συνεχόμενα μόνο στάση για βενζίνη κ επιστροφή από βουνά ανηφόρες κατηφόρες κ υψόμετρο τα σύννεφα εννοώ καρδιτσα Καρπενήσι χιονοδρομικο κ τέλος μεσολογγι κ όλο τέρμα στα κόκκινα κ το μηχανάκι υπάκουο σε όλα Εκεί πού το χάρηκα πολύ ήταν Καρπενήσι θερμό τρίτη τέταρτη στα κόκκινα το μηχανάκι δεν πιάνεται Κάτοχος πριν honda yamaha κ άλλα... μπροστά τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα.

        17
    • Γιάννης Τ.

      Όντας κάτοχος της συγκεκριμένης πάπιας έχω να πω κάποια πράγματα σε όποιον θέλει να μάθει την αλήθεια: - Απαράδεκτη η αντιπροσωπεία απο πλευράς "απόμακρης εξυπηρέτησης" (δηλαδή στο βιβλίο της πάπιας) δεν λεει τι λάδια (μετά απο δυο χρόνια κατοχής έμαθα απο μόνος μου οτι παίρνει 15-40 το καλοκαίρι και 20-50 τον χειμώνα) , κάθε πότε πρέπει να γίνεται συντήρηση (που στην ουσία να ξέρετε ότι πρέπει να γίνεται κάθε 2,500 χιλιόμετρα) και η εγγυήση σε καλύπτει μόνο στην αρχή αν το μοντέλο είναι ελαττωματικό επειδή το παρέδωσαν οι ίδιοι. -Όσοι αντιπρόσπωποι του Νομου Καβάλας έχουν πάρει την εξουσιοδότηση πραγματικά δεν γνωρίζουν την τύφλα τους στην κυριολεξία και ειδικά όταν τους πεις αν μπορείς να προσθέσεις μια εξάτμιση καλύτερη επειδή η μανίσια "φιμώνει" την πραγματική δύναμη (που πράγματι έχει!) ή δεν σου κάνουν καλή δουλειά. - Το μηχανάκι έχει το πιο δύσκολο κουστούμι στην κατηγορία αυτην την στιγμή (πολυ πιο δύσκολο απο το Honda Wave 110i) καθώς είναι αποτελούμενο περισσότερο απο εσωτερικές βίδες. Όποιος ασχοληθεί, πρέπει να έχει υπομονή. Αυτό στιχοίζει, καθώς ο μηχανικός δεν θα σου κάνει την καλύτερη δουλειά στα μηχανικά του μέρη (σιγά μην κατεβάσει το μοτέρ για να βγάλει το καρμπυρατέρ). Όλα μου τα ζιγκλέρ ήταν βουλωμένα καθώς ο "μηχανικός" είχε πει πως καθαρίστηκε. - Το μηχανάκι κυκλοφορεί παγκοσμίως απο το 2013 στην Ελλάδα ήρθε το 2015 το διαφημίζετε και το πουλάνε απο το 2016. Είναι εντελώς απροσάρμοστοι αφού δεν είναι καλοί διαχειριστές ως αντιπρόσωποι. Ένας κάτοχος που φτιάχνει το συγκεριμένο μοντέλο ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ επειδή οι αντιπρόσωποι της πόλης του καθώς και ο κεντρικός είναι για τα... ανάθεμα!

        32