LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Ανεση-Εργονομία

Διαβάστηκε από 52459 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 30/12/2015

Τα δύο scooter παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές σε αυτούς τους τομείς με κύριο στόχο την προσφορά άνεσης σε όλες τις συνθήκες. To Sport είναι και εκείνο που συνδέει πιο άμεσα τον αναβάτη με τον δρόμο. Για αυτό ευθύνεται η διαφορετική σχεδίαση της σέλας αλλά και το τιμόνι που έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα. Στο GT η θέση οδήγησης είναι απλά υπόδειγμα άνεσης. Ο αναβάτης κάθεται πιο “ξαπλωτά”, ενώ η σέλα είναι ακόμη πιο φαρδιά και άνετη με το ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι να προσφέρει πολύ καλή υποστήριξη στη σπονδυλική στήλη. Τόσο στο GT όσο και στο Sport τα πόδια πραγματικά απλώνονται στην ποδιά και όσοι ξεπερνούν τα 1,80 μ. θα λατρέψουν τη σέλα και των δύο. Οι πιο βραχύσωμοι θα αντιμετωπίσουν δυσκολία, όχι προς τον έλεγχο των scooter αλλά ως προς τα μεγέθη, αφού για να βρεθούν κοντά το τιμόνι θα χρειαστεί να κάτσουν πιο μπροστά στη σέλα με τη διαφορά να γίνεται εντονότερη στο Sport. Στους αποθηκευτικούς χώρους το GT έχει φυσικά το προβάδισμα αφού κάτω από τη σέλα χωρούν δύο κράνη κλειστού τύπου ανά πάσα στιγμή και κάποια μικροπράγματα. Αυτό το λέμε γιατί, χάρη στην έξυπνη λύση που ονομάζεται Flexcase, το Sport φιλοξενεί επίσης δύο κράνη, κάτι που μπορεί να κάνει μόνο όταν είναι παρκαρισμένο. Επιπλέον χώρο θα βρείτε και στα ντουλαπάκια της ποδιάς. Το αριστερό είναι τεράστιο, κλειδώνει μαζί με το τιμόνι και φέρει παροχή ρεύματος, ενώ το μικρότερο δεξί χρησιμεύει για αυτά που χρειάζεστε άμεσα. Επιπλέον στοιχεία που προσθέτουν στην άνεση των δύο scooter είναι το ανασχεδιασμένο κεντρικό σταντ που κάνει τη χρήση του παιχνιδάκι και για τα δύο scooter, ο αισθητήρας φώτων που τα ανάβει και τα σβήνει αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες αλλά και τα φλας που απενεργοποιούνται μόνα τους αν μείνουν αναμμένα για 10 δευτερόλεπτα ή διανύσετε μια απόσταση ίση με 210 μέτρα! Μην ξεχάσουμε τέλος και το φρένο πάρκινγκ που ενεργοποιείται μηχανικά κατεβάζοντας απλά το πλαϊνό στάντ!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Σχεδίαση-Ποιότητα
Ανεση-Εργονομία
Κινητήρας-Μετάδοση
Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα
Ηλεκτρονικά Βοηθήματα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: EICMA 2018 | EICMA 2018 C 650 GT | EICMA 2018 C 650 Sport | EICMA 2018 Megascooter | ??????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
BMW F 900 R: Το roadster της γερμανικής σχολής σε δύο εκδόσεις Α και Α2 | ΕΛΛΑΔΑ
Test Μεταχειρισμένου: BMW F 900 XR (2020-2024) | ΜΤΧ
BMW F900 GS - Test | TEST
BMW R 18 Transcontinental: Με οθόνη 10,25 ιντσών και ηχοσύστημα Marshall | ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Android Auto και CarPlay τώρα και στις μοτοσυκλέτες της BMW | ΔΙΕΘΝΗ
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Husqvarna TE 300 Pro & FE 350 Pro 2026: Αποκαλύφθηκαν τα δύο νέα enduro! | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
SRV 600V: Νέο Cruiser από την QJMOTOR | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Honda: Ανακοίνωσε επίσημα την CB1000F για το 2026 | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Suzuki GSX-R750Z 2026: Επετειακή έκδοση για τα 40 χρόνια του Gixxer | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ