Σημειώστε πως, στη διάθεση μας είχαμε μόνο την έκδοση Travel Pack, με την ημί-ενεργητική ανάρτηση. Έτσι, η κρίση μας αφορά συγκεκριμένα στη μοτοσικλέτα με το ADD. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος, κι η άγρια άσφαλτος στεγνή. Το βάρος εξαφανίζεται με το που θα κυλήσουν οι τροχοί, το ζύγισμα είναι άψογο, αλλά αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο μανιτζέβελη είναι η μοτοσικλέτα στις αλλαγές των κλίσεων!
Όπως και ο πρόγονος Caponord, έτσι και το νέο μοντέλο «βουτάει» στη στροφή με την σκέψη, απαιτώντας ελάχιστη προσπάθεια από τον αναβάτη του, χωρίς πουθενά αυτό το χαρακτηριστικό να μεταφράζεται σε νευρικότητα. Η σταθερότητα του Caponord είναι υποδειγματική, όσο «κάφρος» και να είναι ο αναβάτης. Κι όταν βεβαιώθηκα πως κρατάει το οδόστρωμα, άρχισε το γλέντι. Με τα ηλεκτρονικά, το παραδέχομαι, δεν ασχολήθηκα πολύ. Ο χάρτης επιλογής ήταν στο Touring, το Traction Control στο level1 (αν θυμάμαι καλά), και το ADD, τόσο στο δικάβαλο (η δοκιμή έγινε με συνεπιβάτη), όσο και στο αυτόματο mode.
Αν δεν έχετε πάει Σαρδηνία, σας το προτείνουμε. Η διαδρομή που κάναμε διαθέτει την πιο εντυπωσιακή ακολουθία απαιτητικών στροφών που έχω δει. Αριστερή δεξιά, αριστερή, δεξιά… αριστερή παρατεταμένη, δεξιά, αριστερά, δεξιά παρατεταμένη, κ.ο.κ. Έλεος! Δεν αντέχω άλλο! Βέλαξα από τις στροφές -και η συνεπιβάτης μου το ίδιο. Παράδεισος και κόλαση. Και το Caponord; Με την ημί-ενεργητική ανάρτηση ADD, το Aprilia δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πλέον Sport-Touring, αλλά εύκολα θα το λέγαμε... SUPERBIKE-touring!
Η συγκεκριμένη ημί-ενεργητική ανάρτηση δουλεύει απίστευτα καλά, αποτελώντας αυτή τη στιγμή την πιο εντυπωσιακή τεχνολογία στο χώρο, με τα πιο άμεσα διακριτά αποτελέσματα στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας! Το Caponord παραμένει ατάραχο και προβλέψιμο, χωρίς ποτέ να μπορούν ο λυσσασμένος κινητήρας και τα φρένα άγκυρες να ανησυχήσουν το πλαίσιο και τις αναρτήσεις. Εσύ απλώς οδηγείς. Ούτε ένιωσα το ABS, ούτε με χάλασε το βελτιωμένο ride by wire, ενώ ταυτόχρονα ένιωθα τη μοτοσικλέτα να με πληροφορεί άριστα για το τι συμβαίνει, παραμένοντας συγκροτημένη -και συγχρόνως άνετη-, ό,τι κι αν της έκανα.
Παραδίδομαι. Ό,τι κι αν διαβάσατε παραπάνω για τα ηλεκτρονικά, δεν θα είχε αντίκρισμα, αν το αποτέλεσμα ήταν κάτι λιγότερο από την τελειότητα. Όπως έχουν τα πράγματα, βγάζουμε το καπέλο μας στους ηλεκτρονικούς της Aprilia, που δημιούργησαν μια ανάρτηση που είναι αδιανόητα καλή, συνδυάζοντας τα ασυνδύαστα -sport συμπεριφορά και άνεση- με τρόπο που μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει κανείς!
Honda EM1 e - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
SYM ADXTG 400: Τεχνολογικά προηγμένο με Hyper-VVS και δύο αντικραδασμικούς άξονες
Υπάρχει η «τέλεια μοτοσυκλέτα»;
Suzuki: Όλα τα 125άρια scooter με 500 ευρώ έκπτωση!
Νέος κινητήρας Triumph για Moto2 έως το 2029: 140 άλογα και νέο κιβώτιο με κλείδωμα νεκράς
Ετοιμοπαράδοτο το Aprilia SR125 με μόλις 2.199 ευρώ στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Ελαστικά Michelin Power GP2 120/70-17 & 190/55-17
Voge DS900X: Υποψήφιο για Best Moto by LS2
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr