Σημειώστε πως, στη διάθεση μας είχαμε μόνο την έκδοση Travel Pack, με την ημί-ενεργητική ανάρτηση. Έτσι, η κρίση μας αφορά συγκεκριμένα στη μοτοσικλέτα με το ADD. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος, κι η άγρια άσφαλτος στεγνή. Το βάρος εξαφανίζεται με το που θα κυλήσουν οι τροχοί, το ζύγισμα είναι άψογο, αλλά αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο μανιτζέβελη είναι η μοτοσικλέτα στις αλλαγές των κλίσεων!
Όπως και ο πρόγονος Caponord, έτσι και το νέο μοντέλο «βουτάει» στη στροφή με την σκέψη, απαιτώντας ελάχιστη προσπάθεια από τον αναβάτη του, χωρίς πουθενά αυτό το χαρακτηριστικό να μεταφράζεται σε νευρικότητα. Η σταθερότητα του Caponord είναι υποδειγματική, όσο «κάφρος» και να είναι ο αναβάτης. Κι όταν βεβαιώθηκα πως κρατάει το οδόστρωμα, άρχισε το γλέντι. Με τα ηλεκτρονικά, το παραδέχομαι, δεν ασχολήθηκα πολύ. Ο χάρτης επιλογής ήταν στο Touring, το Traction Control στο level1 (αν θυμάμαι καλά), και το ADD, τόσο στο δικάβαλο (η δοκιμή έγινε με συνεπιβάτη), όσο και στο αυτόματο mode.
Αν δεν έχετε πάει Σαρδηνία, σας το προτείνουμε. Η διαδρομή που κάναμε διαθέτει την πιο εντυπωσιακή ακολουθία απαιτητικών στροφών που έχω δει. Αριστερή δεξιά, αριστερή, δεξιά… αριστερή παρατεταμένη, δεξιά, αριστερά, δεξιά παρατεταμένη, κ.ο.κ. Έλεος! Δεν αντέχω άλλο! Βέλαξα από τις στροφές -και η συνεπιβάτης μου το ίδιο. Παράδεισος και κόλαση. Και το Caponord; Με την ημί-ενεργητική ανάρτηση ADD, το Aprilia δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πλέον Sport-Touring, αλλά εύκολα θα το λέγαμε... SUPERBIKE-touring!
Η συγκεκριμένη ημί-ενεργητική ανάρτηση δουλεύει απίστευτα καλά, αποτελώντας αυτή τη στιγμή την πιο εντυπωσιακή τεχνολογία στο χώρο, με τα πιο άμεσα διακριτά αποτελέσματα στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας! Το Caponord παραμένει ατάραχο και προβλέψιμο, χωρίς ποτέ να μπορούν ο λυσσασμένος κινητήρας και τα φρένα άγκυρες να ανησυχήσουν το πλαίσιο και τις αναρτήσεις. Εσύ απλώς οδηγείς. Ούτε ένιωσα το ABS, ούτε με χάλασε το βελτιωμένο ride by wire, ενώ ταυτόχρονα ένιωθα τη μοτοσικλέτα να με πληροφορεί άριστα για το τι συμβαίνει, παραμένοντας συγκροτημένη -και συγχρόνως άνετη-, ό,τι κι αν της έκανα.
Παραδίδομαι. Ό,τι κι αν διαβάσατε παραπάνω για τα ηλεκτρονικά, δεν θα είχε αντίκρισμα, αν το αποτέλεσμα ήταν κάτι λιγότερο από την τελειότητα. Όπως έχουν τα πράγματα, βγάζουμε το καπέλο μας στους ηλεκτρονικούς της Aprilia, που δημιούργησαν μια ανάρτηση που είναι αδιανόητα καλή, συνδυάζοντας τα ασυνδύαστα -sport συμπεριφορά και άνεση- με τρόπο που μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει κανείς!
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Τα λιπαντικά των ELF και Petronas έφτασαν στη Bonelli
Δωρεάν έλεγχος για την MV Agusta σου με το πρόγραμμα We Care
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Tα 350άρια της Royal Enfield - Βουτιά στο παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr