• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Bαλίτσες από την Aprilia

Ανεση / εργονομία: Για αμέτρητα άνετα χιλιόμετρα

Η όρθια θέση οδήγησης μπορεί να παραπέμπει σε On-Off όμως όπως προαναφέραμε, το «Off» έχει αποχαιρετίσει εν πολλοίς την κατηγορία, ενώ ο προσανατολισμός του Caponord είναι 95%, για να μην πω 100% ασφάλτινος. Η σέλα είναι φοβερά άνετη, σωστά σχεδιασμένη, δεν βουλιάζει και κρατάει αναβάτη και συνεπιβάτη ξεκούραστους στο ταξίδι (μετά από 200+ χιλιόμετρα πάνω της κατέβηκα φρέσκος, και χωρίς πιασίματα). Άσε που είναι και πολύ όμορφη σε γραμμές, ενώ έχει και τσαχπινιά με κόκκινη ραφή. Ακόμα και άτομα που δεν… καρφώνουν στη μπασκέτα (ο υπογράφων με 1.70), θα αισθανθούν πως έχουν τον έλεγχο της μοτοσικλέτας, και θα πατήσουν κάτω άνετα τουλάχιστον το ένα πόδι.

Το τιμόνι είναι φαρδύ και βοηθάει στην ευελιξία, η θέση οδήγησης είναι άνετη για πόλη και ταξίδι, ενώ αν θέλετε μπορείτε πολύ εύκολα να σκύψετε δίχως να διπλώσετε στα δύο, για να οδηγήσετε πιο επιθετικά. Οι διακόπτες είναι σύγχρονοι και εργονομικοί, και οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται χωρίς ο αναβάτης να αφήσει τα χέρια του από το τιμόνι. Μια περίεργη απουσία είναι αυτή των… αλάρμ. Η ζελατίνα είναι πολύ καλή για αναβάτη 1.70, ενώ ρυθμίζεται κιόλας, με το χέρι. Τα πλαστικά είναι καλής ποιότητας, ενώ μικρές ενστάσεις έχουμε από την αίσθηση των βαλιτσών, που θα τις θέλαμε ελαφρώς πιο ποιοτικές. Παρ’ όλα αυτά, χωράνε πολλά πράγματα, και ανοίγουν και κλείνουν εύκολα -μόλις μάθεις τον τρόπο. 

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ