• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο κινητήρας, όπως αναφέρει η Aprilia, δέχθηκε κάποιες σημαντικές βελτιώσεις, τόσο σε… software, όσο και σε hardware

Κινητήρας: Δυνατός και εύστροφος

Πρώτη φορά συναντήσαμε τον V2 των 1197 κυβικών εκατοστών και 90 μοιρών της Aprilia στο Dorsoduro. Στη μετάβαση του στο Caponord, η ονομαστική απόδοση έπεσε κατά 5 άλογα, από τα ανακοινώσιμα 130 στα 125 (είναι αρκετά ακόμα και για τους πλέον hardcore αναβάτες, πιστέψτε μας), ενώ έπεσαν και οι στροφές που αποδίδονται για ισχύ και ροπή. Η μετάδοση μάκρυνε, όχι όμως σε βαθμό που να χάσει η απόδοση τη γεμάτη της αίσθηση.

Ο κινητήρας, όπως αναφέρει η Aprilia, δέχθηκε κάποιες σημαντικές βελτιώσεις, τόσο σε…    software, όσο και σε hardware (συνεχίζουμε βλέπετε να μιλάμε με ηλεκτρονικούς όρους), ώστε να χάνει την απότομη απόδοση του Dorsoduro στις χαμηλές στροφές. Ταυτόχρονα βελτιώθηκε και η οικονομία καυσίμου.

Ο sport χαρακτήρας του φαίνεται αμέσως από τις υπερτετράγωνες διαστάσεις του, έχει 2 μπουζί σε κάθε κύλινδρο, τριοδικό καταλύτη, τρεις χάρτες ανάφλεξης, και (σχετικά σκληρό) υδραυλικό συμπλέκτη. Και φυσικά για χάρη των ηλεκτρονικών συστημάτων της μοτοσικλέτας, η γεννήτρια είναι νέα, πιο ισχυρή, αποδίδοντας 690W.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ