Σημειώστε πως, στη διάθεση μας είχαμε μόνο την έκδοση Travel Pack, με την ημί-ενεργητική ανάρτηση. Έτσι, η κρίση μας αφορά συγκεκριμένα στη μοτοσικλέτα με το ADD. Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος, κι η άγρια άσφαλτος στεγνή. Το βάρος εξαφανίζεται με το που θα κυλήσουν οι τροχοί, το ζύγισμα είναι άψογο, αλλά αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι το πόσο μανιτζέβελη είναι η μοτοσικλέτα στις αλλαγές των κλίσεων!
Όπως και ο πρόγονος Caponord, έτσι και το νέο μοντέλο «βουτάει» στη στροφή με την σκέψη, απαιτώντας ελάχιστη προσπάθεια από τον αναβάτη του, χωρίς πουθενά αυτό το χαρακτηριστικό να μεταφράζεται σε νευρικότητα. Η σταθερότητα του Caponord είναι υποδειγματική, όσο «κάφρος» και να είναι ο αναβάτης. Κι όταν βεβαιώθηκα πως κρατάει το οδόστρωμα, άρχισε το γλέντι. Με τα ηλεκτρονικά, το παραδέχομαι, δεν ασχολήθηκα πολύ. Ο χάρτης επιλογής ήταν στο Touring, το Traction Control στο level1 (αν θυμάμαι καλά), και το ADD, τόσο στο δικάβαλο (η δοκιμή έγινε με συνεπιβάτη), όσο και στο αυτόματο mode.
Αν δεν έχετε πάει Σαρδηνία, σας το προτείνουμε. Η διαδρομή που κάναμε διαθέτει την πιο εντυπωσιακή ακολουθία απαιτητικών στροφών που έχω δει. Αριστερή δεξιά, αριστερή, δεξιά… αριστερή παρατεταμένη, δεξιά, αριστερά, δεξιά παρατεταμένη, κ.ο.κ. Έλεος! Δεν αντέχω άλλο! Βέλαξα από τις στροφές -και η συνεπιβάτης μου το ίδιο. Παράδεισος και κόλαση. Και το Caponord; Με την ημί-ενεργητική ανάρτηση ADD, το Aprilia δεν μπορεί να χαρακτηριστεί πλέον Sport-Touring, αλλά εύκολα θα το λέγαμε... SUPERBIKE-touring!
Η συγκεκριμένη ημί-ενεργητική ανάρτηση δουλεύει απίστευτα καλά, αποτελώντας αυτή τη στιγμή την πιο εντυπωσιακή τεχνολογία στο χώρο, με τα πιο άμεσα διακριτά αποτελέσματα στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας! Το Caponord παραμένει ατάραχο και προβλέψιμο, χωρίς ποτέ να μπορούν ο λυσσασμένος κινητήρας και τα φρένα άγκυρες να ανησυχήσουν το πλαίσιο και τις αναρτήσεις. Εσύ απλώς οδηγείς. Ούτε ένιωσα το ABS, ούτε με χάλασε το βελτιωμένο ride by wire, ενώ ταυτόχρονα ένιωθα τη μοτοσικλέτα να με πληροφορεί άριστα για το τι συμβαίνει, παραμένοντας συγκροτημένη -και συγχρόνως άνετη-, ό,τι κι αν της έκανα.
Παραδίδομαι. Ό,τι κι αν διαβάσατε παραπάνω για τα ηλεκτρονικά, δεν θα είχε αντίκρισμα, αν το αποτέλεσμα ήταν κάτι λιγότερο από την τελειότητα. Όπως έχουν τα πράγματα, βγάζουμε το καπέλο μας στους ηλεκτρονικούς της Aprilia, που δημιούργησαν μια ανάρτηση που είναι αδιανόητα καλή, συνδυάζοντας τα ασυνδύαστα -sport συμπεριφορά και άνεση- με τρόπο που μέχρι σήμερα δεν έχει κάνει κανείς!
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
Test κράνος Caberg Soho: Jet μεγάλης κάλυψης, με εξαιρετικό εξαερισμό
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.