Ένα πολύ καλό χαρακτηριστικό του κινητήρα του Jetix είναι η εκπληκτική του ελαστικότητα, αφού μπορείτε να περάσετε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας σας στην πόλη με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, αλλάζοντας σε δευτέρα μόνο για τις εκκινήσεις και σε τετάρτη όταν ανοίγει ο δρόμος. Περνώντας τώρα στο πλαίσιο και στο στήσιμο του Jetix, τα πράγματα γίνονται όλο και καλύτερα. Το μονό αμορτισέρ πίσω συνεργάζεται άψογα με το πιρούνι και το πλαίσιο, προσφέροντας κορυφαίο κράτημα, γεγονός που συνάδει απόλυτα με τη sport εμφάνιση του Jetix. Τι σημαίνει αυτό ακριβώς, όταν μιλάμε για ένα παπί; Απλώς, ότι… μπαίνετε στις στροφές με όσα έρχεστε, ξύνοντας μαρσπιέ, χωρίς να ιδρώνει το αυτί σας. Μαζί με το χαμηλό κέντρο βάρους της κατασκευής του, το Jetix μπορεί να δημιουργήσει δυνατές εκπλήξεις στους άλλους χρήστες του δρόμου που δυσκολεύονται να ακολουθήσουν το παπί της Kymco, όταν ο αναβάτης του έχει όρεξη για παιχνίδι. Οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με τη σκέψη, και το Jetix δεν κουνάει, ούτε παρουσιάζει πουθενά ασάφειες. Δίνει άριστη πληροφόρηση στον αναβάτη του για το τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες του, και σε γεμίζει εμπιστοσύνη για να το πιέσεις, με μεγάλη ασφάλεια. Ταυτόχρονα, με τα φρένα που φοράει, έχετε ένα ακόμα άσσο στο μανίκι σας, για να κινηθείτε γρήγορα, αφού γνωρίζετε εκ των προτέρων πως το Jetix θα ακινητοποιηθεί σε ελάχιστα μέτρα, χωρίς δράματα, όταν εσείς το απαιτήσετε. Ο μπροστινός δίσκος είναι ιδιαίτερα δυνατός, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει άριστη πληροφόρηση, και μπορείτε να τον εκμεταλλευθείτε εύκολα στο έπακρο. Το ίδιο καλός είναι όμως και ο δεύτερος δίσκος που βρίσκεται στον πίσω τροχό, αφού διαθέτει μεν όση δύναμη θελήσετε, όμως ταυτόχρονα δύσκολα θα μπλοκάρει, προσφέροντας έτσι εκτός από άπλετη δύναμη και προβλέψιμη συμπεριφορά. Εντέλει, είτε είστε sport αναβάτης, είτε σας αρέσει η sport αισθητική, το Jetix θα σας καλύψει απόλυτα, αφού εκτός από αιχμηρό σε εμφάνιση, είναι και άριστα στημένο, παρέχοντάς σας αυξημένη ασφάλεια στις καθημερινές σας μετακινήσεις, ανεξαρτήτως του ρυθμού, και των ταχυτήτων με τις οποίες κινείστε.
Ducati Multistrada RS: Με αγωνιστικό DNA και κινητήρα Stradale
Best Moto by LS2 - Ducati Multistrada V4 Rally: Η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Best Moto by LS2 - QJMOTOR SVT 650X: Η πιο οικονομική μοτοσυκλέτα της χρονιάς
Best Moto by LS2 - CFMOTO 800MT: Η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Μαρτίου - Στην κορυφή το Voge DS525 X
Test βαλίτσα Maximus MX66: 52 λίτρα πρακτικότητας
Ειδικές εκδόσεις SE-09 SBK για τις Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου - Πρωτιά για το Honda ADV 350
Οκτακύλινδρος Boxer κινητήρας από την GWM
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr