Φυσικά, το πρώτο πράγμα που προσέχει ένας έμπειρος παπιο-παρατηρητής, είναι η απουσία των πίσω αμορτισέρ που συνήθως βρίσκονται στα δυο πλαϊνά του παπιού. Έλα όμως που το Jetix έχει μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ όπως σε μια σύγχρονη sport μοτοσικλέτα! Είναι το πιο κραυγαλέο σημείο του οχήματος, όσον αφορά στον προσδιορισμό του χαρακτήρα του, που είναι σαφώς sport και επιθετικός. Φυσικά όμως και δεν τελειώνει εκεί το… πανηγύρι, αφού το αθλητικό πνεύμα είναι διάχυτο στο Jetix, απ’ όπου κι αν το πιάσεις. Έτσι, το design του Kymco είναι αιχμηρό, ενώ τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά και διαθέτουν σχήμα που θυμίζει μάτι αιλουροειδούς. Το ίδιο αιχμηρός είναι και ο προβολέας που βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ και η ποδιά είναι μινιμαλιστική, και επιθετική σε σχεδιασμό. Έξυπνα συνδυάζονται τα πλαϊνά πλαστικά, ώστε να δημιουργούν μια ψευδαίσθηση από αλουμίνιο, λες και το παπί έρχεται με πλαίσιο… deltabox. Και μπορεί ορισμένα οικονομικά παπιά να επιμένουν στο ταμπούρο πίσω, όμως το Jetix δε βάζει νερό στο κρασί του κι έρχεται εξοπλισμένο με δύο εντυπωσιακά δισκόφρενα, τύπου «μαργαρίτα», με διπίστονες δαγκάνες μάλιστα! Χαζέψτε λίγο και το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης, με τις έξυπνα κομμένες τομές που θυμίζουν λίγο το σύμβολο του… fast forward. Τώρα, η τοποθέτηση του μονού αμορτισέρ στο Jetix, εκτός από τα προφανή οφέλη στο κράτημα, για τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω, έχει και ένα μειονέκτημα, που είναι ο περιορισμός του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. Παρ’ όλα αυτά, θα χωρέσετε άνετα τα χαρτιά σας, τα εργαλεία του παπιού, τα γάντια σας και μερικά ακόμη ψιλοπράγματα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για σοβαρή γκρίνια. Αξιοπερίεργος πάντως είναι ο τρόπος με τον οποίο αποκτά ο αναβάτης πρόσβαση στο χώρο κάτω από τη σέλα, και κατά συνέπεια και στο ρεζερβουάρ. Για να ανοίξετε λοιπόν τη σέλα, πρέπει να βγάλετε το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη που βρίσκεται στο δεξί μέρος της ποδιάς και να τον τοποθετήσετε σε έναν άλλο διακόπτη που βρίσκεται στο… αριστερό μέρος της ποδιάς, και δείχνει ολόιδιος με τον κεντρικό! Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των νέων σε σχεδίαση παπιών, η κομψή ποδιά, σημαίνει πως δεν πρέπει να περιμένετε να προστατέψει αποτελεσματικά τα πόδια σας από αέρα και λάσπες, όμως αυτό είναι το τίμημα που πληρώνουν όλοι οι αναβάτες στα σύγχρονα σε design παπιά, εδώ και αρκετά χρόνια (μπρος στα κάλλη…).
Νέα Royal Enfield GT750: Αναμένεται με μεγαλύτερο κινητήρα και πιο σπορ σύνολο
H Langen ζητά χρηματοδότηση για να φέρει το θηριώδες Lightspeed 1200 στην Ευρώπη
QJMotor SRK 125 E: Αυτόματη Mini-Superveloce με 10 ίππους για κατόχους Α1
Είμαστε σε θέση να διδάξουμε μοτοσυκλετισμό στα παιδιά μας;
VOGE SR1: Με εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας και χαμηλή κατανάλωση
DILLETTA Avalance: Υποψήφιο για Best Scooter by LS2
Keeway: Τα νέα XDV125EVO και RKS125 έρχονται τέλη Μαρτίου στην Ελλάδα
Ελαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 &180/55-17
Συνθετικό λάδι GRO Smart 10W40
Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα του νέου Zontes G368
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr