Φυσικά, το πρώτο πράγμα που προσέχει ένας έμπειρος παπιο-παρατηρητής, είναι η απουσία των πίσω αμορτισέρ που συνήθως βρίσκονται στα δυο πλαϊνά του παπιού. Έλα όμως που το Jetix έχει μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ όπως σε μια σύγχρονη sport μοτοσικλέτα! Είναι το πιο κραυγαλέο σημείο του οχήματος, όσον αφορά στον προσδιορισμό του χαρακτήρα του, που είναι σαφώς sport και επιθετικός. Φυσικά όμως και δεν τελειώνει εκεί το… πανηγύρι, αφού το αθλητικό πνεύμα είναι διάχυτο στο Jetix, απΆ όπου κι αν το πιάσεις. Έτσι, το design του Kymco είναι αιχμηρό, ενώ τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά και διαθέτουν σχήμα που θυμίζει μάτι αιλουροειδούς. Το ίδιο αιχμηρός είναι και ο προβολέας που βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ και η ποδιά είναι μινιμαλιστική, και επιθετική σε σχεδιασμό. Έξυπνα συνδυάζονται τα πλαϊνά πλαστικά, ώστε να δημιουργούν μια ψευδαίσθηση από αλουμίνιο, λες και το παπί έρχεται με πλαίσιο… deltabox. Και μπορεί ορισμένα οικονομικά παπιά να επιμένουν στο ταμπούρο πίσω, όμως το Jetix δε βάζει νερό στο κρασί του κι έρχεται εξοπλισμένο με δύο εντυπωσιακά δισκόφρενα, τύπου «μαργαρίτα», με διπίστονες δαγκάνες μάλιστα! Χαζέψτε λίγο και το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης, με τις έξυπνα κομμένες τομές που θυμίζουν λίγο το σύμβολο του… fast forward. Τώρα, η τοποθέτηση του μονού αμορτισέρ στο Jetix, εκτός από τα προφανή οφέλη στο κράτημα, για τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω, έχει και ένα μειονέκτημα, που είναι ο περιορισμός του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. ΠαρΆ όλα αυτά, θα χωρέσετε άνετα τα χαρτιά σας, τα εργαλεία του παπιού, τα γάντια σας και μερικά ακόμη ψιλοπράγματα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για σοβαρή γκρίνια. Αξιοπερίεργος πάντως είναι ο τρόπος με τον οποίο αποκτά ο αναβάτης πρόσβαση στο χώρο κάτω από τη σέλα, και κατά συνέπεια και στο ρεζερβουάρ. Για να ανοίξετε λοιπόν τη σέλα, πρέπει να βγάλετε το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη που βρίσκεται στο δεξί μέρος της ποδιάς και να τον τοποθετήσετε σε έναν άλλο διακόπτη που βρίσκεται στο… αριστερό μέρος της ποδιάς, και δείχνει ολόιδιος με τον κεντρικό! Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των νέων σε σχεδίαση παπιών, η κομψή ποδιά, σημαίνει πως δεν πρέπει να περιμένετε να προστατέψει αποτελεσματικά τα πόδια σας από αέρα και λάσπες, όμως αυτό είναι το τίμημα που πληρώνουν όλοι οι αναβάτες στα σύγχρονα σε design παπιά, εδώ και αρκετά χρόνια (μπρος στα κάλλη…).
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.