Το Jetix έχει φτιαχτεί με γνώμονα τα μποτιλιαρισμένα αστικά κέντρα, και όχι τις Εθνικές Οδούς. Αυτό φαίνεται από την πρώτη κιόλας βόλτα, καθότι από το εργοστάσιο έρχεται με ιδιαίτερα κοντό γρανάζωμα που έχει ως αποτέλεσμα η τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 100 χλμ/ώρα στην ευθεία, και στα 110 χλμ/ώρα σε ελαφρά κατωφέρεια. Σε κατηφόρα-γκρεμό είδαμε και 115 χλμ/ώρα., αλλά με τις στροφές βαθιά στα κόκκινα, και με αρκετούς κραδασμούς. Όπως έχουν τα πράγματα, το παπί της Kymco επιταχύνει μεν δυνατά και γρήγορα σε αστικές συνθήκες, πιάνοντας τα 90 χλμ/ώρα άμεσα, παντού και πάντοτε, ανεξαρτήτως κλίσης και φορτώματος. Δυνατό σημείο για το κέντρο της πόλης, όπου θα ελιχθεί όπως λίγα δίκυκλα, χαρίζοντας στον αναβάτη του ηρεμία πνεύματος και αίσθηση πως μπορεί να φτάνει νωρίς σε όλα του τα ραντεβού, ακόμα κι αν έχει ξεκινήσει αρκετά αργοπορημένα. Ταυτόχρονα όμως, στα 90 χλμ/ώρα, το στροφόμετρο που διαθέτει, σε πληροφορεί πως ήδη αγγίζει την κόκκινη περιοχή των στροφών, και καλό θα ήταν, αν έχετε μηχανικές συμπάθειες, να παραμείνετε σε αυτά τα χιλιόμετρα. Συγχρόνως, με αυτό το γρανάζωμα, και η πρώτη ταχύτητα έχει γίνει αρκετά νευρική, δυσκολεύοντας τους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες –εκεί όμως, βάζετε μια δευτέρα, και καθαρίσατε. Ευτυχώς, η λύση είναι εύκολη και ανέξοδη, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον κινητήρα να αναπνεύσει, να απλώσει πολύ καλύτερα την απόδοση του σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών καθώς, την ίδια ώρα, η κατανάλωση καυσίμου βουτάει σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα.
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.