• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σωστό στήσιμο, μονό πίσω αμορτισέρ, και προβλέψιμο κράτημα.

Η μάχη κερδίζεται στα στενά της πόλης

Το Jetix έχει φτιαχτεί με γνώμονα τα μποτιλιαρισμένα αστικά κέντρα, και όχι τις Εθνικές Οδούς. Αυτό φαίνεται από την πρώτη κιόλας βόλτα, καθότι από το εργοστάσιο έρχεται με ιδιαίτερα κοντό γρανάζωμα που έχει ως αποτέλεσμα η τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 100 χλμ/ώρα στην ευθεία, και στα 110 χλμ/ώρα σε ελαφρά κατωφέρεια. Σε κατηφόρα-γκρεμό είδαμε και 115 χλμ/ώρα., αλλά με τις στροφές βαθιά στα κόκκινα, και με αρκετούς κραδασμούς. Όπως έχουν τα πράγματα, το παπί της Kymco επιταχύνει μεν δυνατά και γρήγορα σε αστικές συνθήκες, πιάνοντας τα 90 χλμ/ώρα άμεσα, παντού και πάντοτε, ανεξαρτήτως κλίσης και φορτώματος. Δυνατό σημείο για το κέντρο της πόλης, όπου θα ελιχθεί όπως λίγα δίκυκλα, χαρίζοντας στον αναβάτη του ηρεμία πνεύματος και αίσθηση πως μπορεί να φτάνει νωρίς σε όλα του τα ραντεβού, ακόμα κι αν έχει ξεκινήσει αρκετά αργοπορημένα. Ταυτόχρονα όμως, στα 90 χλμ/ώρα, το στροφόμετρο που διαθέτει, σε πληροφορεί πως ήδη αγγίζει την κόκκινη περιοχή των στροφών, και καλό θα ήταν, αν έχετε μηχανικές συμπάθειες, να παραμείνετε σε αυτά τα χιλιόμετρα. Συγχρόνως, με αυτό το γρανάζωμα, και η πρώτη ταχύτητα έχει γίνει αρκετά νευρική, δυσκολεύοντας τους ελιγμούς με πολύ χαμηλές ταχύτητες –εκεί όμως, βάζετε μια δευτέρα, και καθαρίσατε. Ευτυχώς, η λύση είναι εύκολη και ανέξοδη, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στον κινητήρα να αναπνεύσει, να απλώσει πολύ καλύτερα την απόδοση του σε ένα ευρύτερο φάσμα στροφών καθώς, την ίδια ώρα, η κατανάλωση καυσίμου βουτάει σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα.