Λίγη εξοικείωση θέλει το μονό σταντ που έχει δυνατό ελατήριο και χρειάζεται προσπάθεια για νΆ ανοίξει –απλός μηχανισμός ασφάλειας, ώστε να μην πέσετε από το σταντ που ξεχάσατε ανοιχτό. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις, υπάρχει και διπλό σταντ στο οποίο το Jetix ανεβαίνει αρκετά εύκολα. Τα φλας κάνουν ένα διακριτικό βόμβο, χωρίς να ενοχλούν. Η κόρνα είναι ικανοποιητική σε ένταση, ενώ οι καθρέπτες ρυθμίζονται πανεύκολα, όμως δείχνουν αρκετούς ώμους, και ίσως θα ήθελαν ένα ελαφρώς μακρύτερο στέλεχος. Εκτός από τη μίζα, έχουμε και μανιβέλα, ώστε τίποτα να μην μπορέσει να ακινητοποιήσει το παπί της Kymco. Στα φώτα τώρα, το Jetix ικανοποιεί, χωρίς όμως να ενθουσιάζει. Η μεγάλη σκάλα είναι σαφώς καλύτερη από τη μεσαία, ενώ μπορείτε να τοποθετείτε το κουμπί στη… μέση της επιλογής, με αποτέλεσμα να ανάβουν μαζί και οι δύο σκάλες, για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Οι καθρέπτες παραμένουν καθαροί, και προσφέρουν ικανοποιητικό πεδίο, όμως δείχνουν και αρκετούς ώμους. Κατά τη χειμωνιάτικη πρωινή εκκίνηση, η χρήση του τσοκ ήταν απαραίτητη για ένα ολιγόλεπτο ζέσταμα, ενώ η λειτουργία του καρμπιρατέρ ήταν άψογη, σε όλες τις στροφές. Το στροφόμετρο δίνει άλλο αέρα στο Jetix και ομορφαίνει τον πίνακα οργάνων, ένα πίνακα που στα περισσότερα παπιά αποτελείται αποκλειστικά από… το κοντέρ. Ταυτόχρονα το Jetix διαθέτει και ένα όμορφο, ψηφιακό δείκτη ταχυτήτων που δείχνει με κόκκινες ενδείξεις την εκάστοτε ταχύτητα κιβωτίου, ώστε να μην προσπαθείτε π.χ. να αλλάξετε σε… πέμπτη. Η σέλα είναι άνετη για δύο άτομα, και η βόλτα με χαμηλές ταχύτητες αποδεικνύεται απολαυστική.
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
Έσκασε πρόστιμο 5.000 ευρώ σε πρατήριο καυσίμων στο Περιστέρι
Yamaha XMAX 300 Tech MAX τώρα με δώρο keyless βαλίτσα αξίας 920 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.