Λίγη εξοικείωση θέλει το μονό σταντ που έχει δυνατό ελατήριο και χρειάζεται προσπάθεια για ν’ ανοίξει –απλός μηχανισμός ασφάλειας, ώστε να μην πέσετε από το σταντ που ξεχάσατε ανοιχτό. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις, υπάρχει και διπλό σταντ στο οποίο το Jetix ανεβαίνει αρκετά εύκολα. Τα φλας κάνουν ένα διακριτικό βόμβο, χωρίς να ενοχλούν. Η κόρνα είναι ικανοποιητική σε ένταση, ενώ οι καθρέπτες ρυθμίζονται πανεύκολα, όμως δείχνουν αρκετούς ώμους, και ίσως θα ήθελαν ένα ελαφρώς μακρύτερο στέλεχος. Εκτός από τη μίζα, έχουμε και μανιβέλα, ώστε τίποτα να μην μπορέσει να ακινητοποιήσει το παπί της Kymco. Στα φώτα τώρα, το Jetix ικανοποιεί, χωρίς όμως να ενθουσιάζει. Η μεγάλη σκάλα είναι σαφώς καλύτερη από τη μεσαία, ενώ μπορείτε να τοποθετείτε το κουμπί στη… μέση της επιλογής, με αποτέλεσμα να ανάβουν μαζί και οι δύο σκάλες, για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Οι καθρέπτες παραμένουν καθαροί, και προσφέρουν ικανοποιητικό πεδίο, όμως δείχνουν και αρκετούς ώμους. Κατά τη χειμωνιάτικη πρωινή εκκίνηση, η χρήση του τσοκ ήταν απαραίτητη για ένα ολιγόλεπτο ζέσταμα, ενώ η λειτουργία του καρμπιρατέρ ήταν άψογη, σε όλες τις στροφές. Το στροφόμετρο δίνει άλλο αέρα στο Jetix και ομορφαίνει τον πίνακα οργάνων, ένα πίνακα που στα περισσότερα παπιά αποτελείται αποκλειστικά από… το κοντέρ. Ταυτόχρονα το Jetix διαθέτει και ένα όμορφο, ψηφιακό δείκτη ταχυτήτων που δείχνει με κόκκινες ενδείξεις την εκάστοτε ταχύτητα κιβωτίου, ώστε να μην προσπαθείτε π.χ. να αλλάξετε σε… πέμπτη. Η σέλα είναι άνετη για δύο άτομα, και η βόλτα με χαμηλές ταχύτητες αποδεικνύεται απολαυστική.
5 300άρια scooter με την χαμηλότερη κατανάλωση
Keeway: Το XDV 125 EVO PRO έφτασε μαζί του και το ανανεωμένο Vieste 125 E5+
QJMOTOR SRT 600SX 2025: Ήρθε πλήρως εξοπλισμένο με τιμή 5.695 ευρώ
Αγοράζω με κλειστά μάτια ή περιμένω να βγάλει κουσούρια;
Daytona Invador 125: Φρένα ABS, Traction control και κάμερα καταγραφής
Voge SR16 ACC με νέες προσθήκες στον εξοπλισμό του
Επένδυση 25 εκατ. ευρώ για live κλήσεις στους δρόμους
Η Honda χτύπησε το απόλυτο ρεκόρ παραγωγής με 500 εκατομμύρια
Daytona Monster 125: «Tέρας» αυτονομίας με 18.8 λίτρα χωρητικότητας καυσίμου
Voge DS525X: Πιο «ροπάτο» στις χαμηλές και με νέα LCD οθόνη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr