Λίγη εξοικείωση θέλει το μονό σταντ που έχει δυνατό ελατήριο και χρειάζεται προσπάθεια για ν’ ανοίξει –απλός μηχανισμός ασφάλειας, ώστε να μην πέσετε από το σταντ που ξεχάσατε ανοιχτό. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις, υπάρχει και διπλό σταντ στο οποίο το Jetix ανεβαίνει αρκετά εύκολα. Τα φλας κάνουν ένα διακριτικό βόμβο, χωρίς να ενοχλούν. Η κόρνα είναι ικανοποιητική σε ένταση, ενώ οι καθρέπτες ρυθμίζονται πανεύκολα, όμως δείχνουν αρκετούς ώμους, και ίσως θα ήθελαν ένα ελαφρώς μακρύτερο στέλεχος. Εκτός από τη μίζα, έχουμε και μανιβέλα, ώστε τίποτα να μην μπορέσει να ακινητοποιήσει το παπί της Kymco. Στα φώτα τώρα, το Jetix ικανοποιεί, χωρίς όμως να ενθουσιάζει. Η μεγάλη σκάλα είναι σαφώς καλύτερη από τη μεσαία, ενώ μπορείτε να τοποθετείτε το κουμπί στη… μέση της επιλογής, με αποτέλεσμα να ανάβουν μαζί και οι δύο σκάλες, για πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Οι καθρέπτες παραμένουν καθαροί, και προσφέρουν ικανοποιητικό πεδίο, όμως δείχνουν και αρκετούς ώμους. Κατά τη χειμωνιάτικη πρωινή εκκίνηση, η χρήση του τσοκ ήταν απαραίτητη για ένα ολιγόλεπτο ζέσταμα, ενώ η λειτουργία του καρμπιρατέρ ήταν άψογη, σε όλες τις στροφές. Το στροφόμετρο δίνει άλλο αέρα στο Jetix και ομορφαίνει τον πίνακα οργάνων, ένα πίνακα που στα περισσότερα παπιά αποτελείται αποκλειστικά από… το κοντέρ. Ταυτόχρονα το Jetix διαθέτει και ένα όμορφο, ψηφιακό δείκτη ταχυτήτων που δείχνει με κόκκινες ενδείξεις την εκάστοτε ταχύτητα κιβωτίου, ώστε να μην προσπαθείτε π.χ. να αλλάξετε σε… πέμπτη. Η σέλα είναι άνετη για δύο άτομα, και η βόλτα με χαμηλές ταχύτητες αποδεικνύεται απολαυστική.
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.