Ανανεωμένο και πιο επιθετικό αισθητικά, μεγαλύτερο σε κυβισμό και βελτιωμένο στα μηχανικά του μέρη εμφανίζεται το Yamaha TMAX. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας μεγάλωσε στα 530 κ.εκ. (από 499) και αποδίδει 46 ίππους και 5,33 kgm ροπής. Τα νούμερα αυτά αποδίδονται σε χαμηλότερες σ.α.λ. σε σχέση με πριν, καθώς η Yamaha έδωσε ιδιαίτερη σημασία στις επιταχύνσεις από στάση αλλά και στις ρεπρίζ, με χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες κίνησης. Το μοτέρ φέρει νέα και ελαφρύτερα σφυρήλατα πιστόνια και διαφορετικής σχεδίασης θάλαμο καύσης. Εισαγωγή και εξαγωγή έχουν ανασχεδιαστεί με την πρώτη να κατασκευάζεται τώρα από πλαστικό, ενώ νέα είναι και η εξάτμιση. Ο ψεκασμός φέρει επίσης νέο σώμα διαμέτρου 34 χλστ. Προσοχή δόθηκε και στη μετάδοση, η οποία παρουσιάζεται συνολικά ανανεωμένη. Η τελική μετάδοση γίνεται για πρώτη φορά με ιμάντα, νέος είναι ο υγρός συμπλέκτης και το σύστημα ψύξης του ιμάντα του CVT, ενώ νέα είναι και η κλιμάκωση.
Οι αλλαγές στη μετάδοση και το νέο αλουμινένιο ψαλίδι μείωσαν το συνολικό βάρος του ΤΜΑΧ κατά 4 κιλά (217 από 221). Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου όπως και το πλαϊνό σταντ. Αλλαγές στις αναρτήσεις δεν υπάρχουν. Τέλος, βελτίωση έχουμε και στα φρένα. Μπροστά οι δίσκοι των 267 χλστ. και οι 4πίστονες δαγκάνες παραμένουν. Πίσω όμως έχει τοποθετηθεί δίσκος διαμέτρου 282 χλστ.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 530 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 46/6.750
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 5,33/5.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 217
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr