Αρκετά διαφορετικό και σαφώς πιο σπορτίφ σε εμφάνιση έναντι του GT εμφανίζεται το C600 Sport. Πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση και λόγω και του μικρότερου συνολικά όγκου, το scooter ζυγίζει και 12 κιλά λιγότερα σε σχέση με το GT. Η θέση οδήγησης, στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη του τουριστικού μοντέλου, «απευθύνεται στους πιο ενεργητικούς αναβάτες». Η ζελατίνα ρυθμίζεται καθ’ ύψος χειροκίνητα, ενώ κάτω από τη σέλα, ο αναβάτης θα βρει χώρο για ένα κράνος αλλά και πρόσβαση στο νέο σύστημα FlexCase που μεταβάλλει τη χωρητικότητα και επιτρέπει την αποθήκευση και δεύτερου, εφόσον το scooter είναι στάσιμο
BMW C650 GT:
Παραδοσιακά τουριστικό
Το «GT» έχει το βλέμμα του στραμμένο στον τουρισμό, κάτι που γίνεται εμφανές, τόσο από τον όγκο του, όσο και από τη γενικότερη εργονομία. Η τελευταία πλησιάζει περισσότερο στα πρότυπα της GT κατηγορίας, με εντελώς διαφορετική σέλα από το Sport αλλά και πιο χαλαρή θέση οδήγησης. Η γενικότερη εικόνα του μοντέλου είναι πιο σοβαρή και μετρημένη έναντι του Sport δείχνοντας έτσι και το πιο συντηρητικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά καθ’ ύψος, ενώ ο έξτρα εξοπλισμός παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β, 647 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 60/7.500
Ροπή (Kgm/σ.α.λ.): 6,73/6.000
Βάρος (κιλά): 249/261 πλήρες
Ducati Multistrada RS: Με αγωνιστικό DNA και κινητήρα Stradale
Best Moto by LS2 - Ducati Multistrada V4 Rally: Η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Best Moto by LS2 - QJMOTOR SVT 650X: Η πιο οικονομική μοτοσυκλέτα της χρονιάς
Best Moto by LS2 - CFMOTO 800MT: Η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Μαρτίου - Στην κορυφή το Voge DS525 X
Test βαλίτσα Maximus MX66: 52 λίτρα πρακτικότητας
Ειδικές εκδόσεις SE-09 SBK για τις Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου - Πρωτιά για το Honda ADV 350
Οκτακύλινδρος Boxer κινητήρας από την GWM
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr