Το σύγχρονο και επιβλητικό Χ10 αποτελεί τη νέα ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρίας στα maxi GT. Στο τομέα των χώρων παρουσιάζεται έτοιμο να φιλοξενήσει με άνεση δύο επιβάτες. Η σέλα βρίσκεται χαμηλά στα 760 χλστ. και το μαξιλαράκι του αναβάτη ρυθμίζεται ως προς το μήκος για τη βελτιστοποίηση της θέσης οδήγησης. Κάτω από τη σέλα μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα τρία ακόμη ντουλαπάκια που φέρουν παροχή ρεύματος αλλά και θύρα USB. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και αυτόματο χειρόφρενο που ενεργοποιείται με τη χρήση του πλαϊνού σταντ. Το Χ10 θα διατίθεται με τρία μοτέρ 125, 330 και 500 κ.εκ. Η μεσαία έκδοση χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 33 ίππων του νέου Beverly SportTouring.
Για το Χ10, η Piaggio έχει προσθέσει και δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις στον ψεκασμό, μία για οικονομική οδήγηση και μία για χρήση στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, η κορυφαία έκδοση θα φέρει τον γνωστό μονοκύλινδρο Master των 493 κ.εκ. και 40 ίππων αλλά και μονό πίσω αμορτισέρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο. Οι μικρότερες εκδόσεις θα φέρουν δύο συμβατικά αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 15 και 13 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα και τα φρένα συνθέτουν τρεις δίσκοι (280 χλστ. μπροστά και 240 πίσω) που χρησιμοποιούν διπίστονες δαγκάνες και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Προαιρετικά υπάρχει και έκδοση με ABS/ASR με δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού.
Κινητήρας: 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 4β, 492 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 39,5/7.250
Ροπή(kgm/σ.α.λ.): 4,3/5.000
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr