Το σύγχρονο και επιβλητικό Χ10 αποτελεί τη νέα ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρίας στα maxi GT. Στο τομέα των χώρων παρουσιάζεται έτοιμο να φιλοξενήσει με άνεση δύο επιβάτες. Η σέλα βρίσκεται χαμηλά στα 760 χλστ. και το μαξιλαράκι του αναβάτη ρυθμίζεται ως προς το μήκος για τη βελτιστοποίηση της θέσης οδήγησης. Κάτω από τη σέλα μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη κλειστού τύπου, ενώ υπάρχουν διαθέσιμα τρία ακόμη ντουλαπάκια που φέρουν παροχή ρεύματος αλλά και θύρα USB. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και αυτόματο χειρόφρενο που ενεργοποιείται με τη χρήση του πλαϊνού σταντ. Το Χ10 θα διατίθεται με τρία μοτέρ 125, 330 και 500 κ.εκ. Η μεσαία έκδοση χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 33 ίππων του νέου Beverly SportTouring.
Για το Χ10, η Piaggio έχει προσθέσει και δύο διαφορετικές χαρτογραφήσεις στον ψεκασμό, μία για οικονομική οδήγηση και μία για χρήση στον αυτοκινητόδρομο. Τέλος, η κορυφαία έκδοση θα φέρει τον γνωστό μονοκύλινδρο Master των 493 κ.εκ. και 40 ίππων αλλά και μονό πίσω αμορτισέρ ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο. Οι μικρότερες εκδόσεις θα φέρουν δύο συμβατικά αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι 15 και 13 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα και τα φρένα συνθέτουν τρεις δίσκοι (280 χλστ. μπροστά και 240 πίσω) που χρησιμοποιούν διπίστονες δαγκάνες και σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Προαιρετικά υπάρχει και έκδοση με ABS/ASR με δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος πρόσφυσης του πίσω τροχού.
Κινητήρας: 1Κ, 4Τ, Υ/Ψ, 4β, 492 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 39,5/7.250
Ροπή(kgm/σ.α.λ.): 4,3/5.000
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR ATR 125: Το 1ο υβριδικό adventure scooter
Zontes 703F: Ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες με τιμή 8.395 ευρώ
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Αλλάζουν τα στάνταρ ασφαλείας στα κράνη
Τα 125cc scooter της αγοράς με Traction Control
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Yamaha NMAX 125 2025: Ακόμα εξυπνότερο με νέα ηλεκτρονικά και αναρτήσεις
Πρωτοχρονιά με αυξήσεις στα διόδια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr