Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Αντικρίζοντας ένα scooter αυτής της κατηγορίας, θα περίμενε κανείς ότι μπορεί να έχουν γίνει παραχωρήσεις στον τομέα της άνεση, αυτό όμως απέχει πολύ από την πραγματικότητα στην περίπτωση του NMAX 155. Το εργονομικό τρίγωνο δημιουργεί μια ξεκούραστη θέση οδήγησης που θα βολέψει ακόμα και υψηλού αναστήματος αναβάτες. Το τιμόνι είναι όσο φαρδύ πρέπει και σε βολικό ύψος με τους αγκώνες να λυγίζουν σε φυσιολογικές γωνίες, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τα γόνατα. Η σέλα απέχει 765 χιλ. από το έδαφος οπότε τα πόδια πατούν εύκολα κάτω και έχει αρκετό και σωστής σκληρότητας αφρώδες υλικό που προσφέρει άνεση ανεξάρτητα από τη διάρκεια της μετακίνησης. Ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού που βρίσκεται κάτω από τον κεντρικό διακόπτη αποκαλύπτοντας έναν αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και άλλα αντικείμενα. Στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι, που δεν κλειδώνει και έξτρα ανοικτός αποθηκευτικός χώρος με παροχή ρεύματος 12V.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το πάτωμα δεν είναι επίπεδο, καθώς υπάρχει κεντρικό τούνελ που φιλοξενεί το ρεζερβουάρ των 7,1 λίτρων, αλλά διαθέτει κεκλιμένες πλατφόρμες αν θέλεις να απλώσεις τα πόδια σου. Ο διαθέσιμος χώρος για τον συνεπιβάτη είναι κάπως περιορισμένος, αλλά αυτό είναι κάτι που βλέπουμε συχνά σε scooter αυτής της κατηγορίας. Υπάρχουν όμως εργονομικές χειρολαβές και το κομμάτι σέλας που του αναλογεί είναι άνετο. Ο εξοπλισμός του NMAX 155 περιλαμβάνει keyless σύστημα εκκίνησης και LCD οθόνη που υιοθετεί την τεχνολογία CCU της Yamaha. Αυτή σου επιτρέπει μέσω της εφαρμογής “MyRide” να διαχειρίζεσαι κλήσεις και μηνύματα, ενώ παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις διαδρομές που κάνεις και σου δείχνει που είναι σταθμευμένο το scooter χρησιμοποιώντας το τελευταίο σημείο σύνδεσης με το κινητό τηλέφωνο και όχι GPS.  
 

Σελίδα 1Yamaha NMAX 155 2023 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ