EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 το NMAX 155 Tech MAX 2026, φέρνοντας για πρώτη φορά στη μικρομεσαία κατηγορία scooter την επαναστατική τεχνολογία YECVT (Yamaha Electric Continuously Variable Transmission).
Μετάδοση με το νέο σύστημα YECVT και δύο προγράμματα οδήγησης.
“Downshift” με κουμπί που δίνει πλήρη έλεγχο στον αναβάτη.
Blue Core κινητήρας Euro 5+ και νέα TFT οθόνη με ενσωματωμένη πλοήγηση.
Premium σχεδίαση και διαθεσιμότητα το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Μετάδοση με το νέο σύστημα YECVT και δύο προγράμματα οδήγησης

Η Yamaha παρουσίασε στην EICMA 2025 το NMAX 155 Tech MAX 2026, φέρνοντας για πρώτη φορά στη μικρομεσαία κατηγορία scooter την επαναστατική τεχνολογία YECVT (Yamaha Electric Continuously Variable Transmission). Το νέο αυτόματο κιβώτιο αλλάζει ριζικά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την οδήγηση scooter, επιτρέποντας στον αναβάτη να επιλέγει ανάμεσα σε δύο προγράμματα οδήγησης, Sport και Town, ανάλογα με τις συνθήκες και τη διάθεση. Στο πρόγραμμα Sport, ο λόγος μετάδοσης μικραίνει και ο κινητήρας ανεβάζει στροφές για πιο έντονη επιτάχυνση, ενώ στο πρόγραμμα Town, οι στροφές πέφτουν, προσφέροντας πιο ήρεμη και οικονομική λειτουργία. Για παράδειγμα, στα 60 χλμ./ώρα το scooter λειτουργεί στις 6.000 σ.α.λ. στο Sport και στις 5.000 σ.α.λ. στο Town, αποδεικνύοντας πόσο ουσιαστικά μεταβάλλεται η συμπεριφορά του. Το YECVT λειτουργεί ως ηλεκτρικό, συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο, προσφέροντας αίσθηση παρόμοια με μοτοσυκλέτα με μηχανικό κιβώτιο.
“Downshift” με κουμπί που δίνει πλήρη έλεγχο στον αναβάτη

Το Yamaha NMAX 155 Tech MAX διαθέτει ακόμα μία πρωτοποριακή λειτουργία: το downshift, δηλαδή το “κατέβασμα ταχυτήτων” με το πάτημα ενός κουμπιού ή με το άνοιγμα του γκαζιού. Η λειτουργία αυτή προσφέρει στον αναβάτη περισσότερο έλεγχο στην επιτάχυνση ή στο φρενάρισμα του κινητήρα, προσομοιώνοντας τον τρόπο που λειτουργεί μια σπορ μοτοσυκλέτα. Σε συνδυασμό με τα προγράμματα Sport και Town, το NMAX αποκτά πολλαπλές προσωπικότητες: ήρεμο και οικονομικό για την πόλη, δυναμικό και “ζωντανό” για πιο σβέλτες διαδρομές. Με το YECVT, η Yamaha κάνει σαφές πως μπαίνει σε νέα εποχή ηλεκτρονικά ελεγχόμενης μετάδοσης, ανοίγοντας τον δρόμο για αντίστοιχα συστήματα και σε μεγαλύτερες κατηγορίες μοντέλων.
Blue Core κινητήρας Euro 5+ και νέα TFT οθόνη με ενσωματωμένη πλοήγηση
Κάτω από το φέρινγκ του νέου NMAX 155 Tech MAX βρίσκεται ο αποδοτικός Blue Core κινητήρας 155 cc Euro 5+, γνωστός για τη χαμηλή κατανάλωση και τη δυνατή, γραμμική απόδοση. Η απόδοσή του συνδυάζεται άψογα με το νέο YECVT, προσφέροντας άμεση απόκριση και εξαιρετική ομαλότητα. Η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 4,2 ιντσών αποτελεί ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του μοντέλου. Διαθέτει ενσωματωμένη πλοήγηση Garmin, δύο θέματα εμφάνισης και συνδέεται με το smartphone μέσω της εφαρμογής MyRide της Yamaha.

Μέσω αυτής, ο αναβάτης μπορεί να βλέπει ειδοποιήσεις για κλήσεις, μηνύματα και email, αλλά και να ακούει μουσική ή να απαντά σε κλήσεις, φέρνοντας το επίπεδο συνδεσιμότητας ενός scooter σε νέα διάσταση.
Premium σχεδίαση και διαθεσιμότητα το πρώτο τρίμηνο του 2026
Η έκδοση Tech MAX διατηρεί τη φιλοσοφία της οικογένειας MAX, με δυναμικό design, πολυτελείς λεπτομέρειες και υψηλή ποιότητα υλικών. Διαθέτει αποκλειστική δερμάτινη σέλα, Full LED φωτιστικά σώματα, τροχούς 13 ιντσών και δισκόφρενα 230 mm εμπρός–πίσω με ABS. Το πλαίσιο έχει μικρές διαστάσεις για ευκολία στους ελιγμούς, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη για άνεση σε καθημερινές διαδρομές και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Κάτω από τη σέλα υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος, ικανός να φιλοξενήσει κράνος και προσωπικά αντικείμενα, ενώ η εργονομία έχει βελτιωθεί με ευρύ κάθισμα και πιο φυσική στάση οδήγησης. Το νέο Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026 θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2026, σε δύο χρωματισμούς: Crystal Graphite και Midnight Black. Με την εισαγωγή του YECVT, η Yamaha ενισχύει τον ρόλο της ως πρωτοπόρος στην εξέλιξη της ηλεκτρονικής μετάδοσης, κάνοντας το μικρό της scooter σημείο αναφοράς για το μέλλον των αστικών δύο τροχών.

.jpg)
