Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Για να κινηθείς γρήγορα μέσα στην πόλη δεν χρειάζεσαι κυβικά και άλογα. Αντιθέτως, θέλεις ευελιξία, σπιρτάδα και μαζεμένες διαστάσεις και όλα αυτά τα προσφέρει απλόχερα το NMAX 155. Όταν κινείσαι με χαμηλές ταχύτητες στο μποτιλιάρισμα, το εξαιρετικό ζύγισμα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σου επιτρέπουν να περνάς αβίαστα μέσα από τα στενά περάσματα που αφήνουν τα αυτοκίνητα και να φτάνεις πρώτος στο φανάρι. Με το start – stop ενεργοποιημένο, ο κινητήρας μπαίνει άμεσα σε λειτουργία με το που ανοίξεις το γκάζι και επιταχύνει γραμμικά και αβίαστα με τα πρώτα 80 χλμ. /ώρα να έρχονται σε 10,73 δευτερόλεπτα, ενώ υπό κατάλληλες συνθήκες το κοντέρ θα δείξει 115 χλμ. τελικής. Η ενεργοποίηση του συστήματος VVA γίνεται αντιληπτή όχι μόνο από την ένδειξη στην οθόνη, αλλά και από την αίσθηση που λαμβάνεις με την απόκριση στο γκάζι να είναι πιο άμεση και ο κινητήρας πιο εύστροφος.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Η εργονομία και η άνεση της θέσης οδήγησης δεν θυμίζουν μικρού κυβισμού scooter, αλλά αντιθέτως παραπέμπουν σε μεγαλύτερη κατηγορία. Το μοναδικό στοιχείο που χαλάει τη ζαχαρένια σου είναι η σχετικά σκληρή λειτουργία των αναρτήσεων, αλλά αυτή θα γίνει αισθητή μόνο όταν περνάς με μεγάλη ταχύτητα πάνω από έντονες ή συνεχόμενες κακοτεχνίες. Τα φρένα μας άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις με την προοδευτικότητά τους, ενώ η επίδοση των 28,85 μέτρων για την ακινητοποίηση από τα 80 χλμ. / ώρα είναι κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας. Σε απότομο φρενάρισμα πανικού, η ανάδραση στις μανέτες είναι αισθητή, αλλά το ABS επεμβαίνει μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο.

    Σελίδα 1Yamaha NMAX 155 2023 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Συμπέρασμα
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ