• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

Test: SYM HD300

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τα αρχικά HD (High Demand) σε scooter της Sym. Πρόκειται ια μια εξαιρετικά επιτυχημένη σειρά μοντέλων, που φέρουν σημαντικό μερίδιο στην επέκταση της εταιρείας στην αγορά.

SYM: VF-185: Tο δυνατότερο παπί της αγοράς με 2.695

SYM HD300i
Τιμή: 3.695 ευρώ (με top box: 3.740 ευρώ)

Τι νέο φέρνει: 
16αρηδες τροχοί, premium αισθητική, δυνατός F4 κινητήρας

+: Premium αισθητική, κινητήρας, 16άρηδες τροχοί
-: Σκληρή ρύθμιση ανάρτησης

Μετά το HD 200, ήρθε η ώρα για ένα μεγαλύτερο σε όγκο, κυβικά και δυνατότητες scooter, που φέρει τα συγκεκριμένα ακρωνύμια. Το νέο SYM HD300i έχει σχεδιαστεί ειδικά, για να ικανοποιήσει ένα μεγάλο αριθμό απαιτητικών αναβατών, που επιλέγουν scooters αυτής της κατηγορίας.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Αέρα πολυτέλειας, αποπνέει η νέα σχεδιαστική φόρμα του HD. Έχουμε φιλέτα χρωμίου στη ποδιά, τη μάσκα του φαναριού και τα αντίβαρα του τιμονιού, ενώ η σέλα είναι δερμάτινη με κόκκινες ραφές και με ανάγλυφο το logo της SYM στο πίσω τμήμα της. Στο εμπρός μέρος την παράσταση κλέβουν τα φώτα ημέρας με τις δύο LED σειρές που ακολουθούν τις γραμμές της μάσκας, καθώς και ο προβολέας του τιμονιού με το σκούρο κάλυμμα και το χρωμιωμένο πλαίσιο στο επάνω μέρος του. Η ουρά ενσωματώνει τα διπλά φωτιστικά σώματα, με 12 LED το καθένα και σφηνοειδή σχηματισμό. Η αρμονική συνύπαρξη των πλαστικών μερών και η φινετσάτη εικόνα του HD, οφείλονται στην άριστη συναρμογή των υλικών που χρησιμοποιηθεί. Ένα συμπαγές σύνολο, μια αρκετά ποιοτική κατασκευή.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Τάκης

    Στο κόστος υπολογίστε +130-150€ για Michelin, γιατί τα λάστιχα που φοράει αδικούν το στιβαρό του πλαίσιο και την ευελιξία του.

     
  • Τάκης

    Το έχω ένα χρόνο. Έχω 5.500 χλμ. Μέτρια πλαστικά. Σκληρή πίσω ανάρτηση. Αναξιόπιστος δείκτης βενζίνης. Απαράδεκτη μεσαία σκάλα, φωτίζει σαν οριζόντια χαραμάδα. Πίσω ABS ευαίσθητο. Όμως σε απότομο φρενάρισμα από τα 100+ τα φρένα πολύ καλά. Ηλεκτρικά ??? τρία μικρά προβληματάκια που θυμίζουν πρόχειρα φτιαγμένο ιταλικό παλαιάς σχολής. Ευτυχώς η αντιπροσωπεία ανταποκρίθηκε. Κατανάλωση 3.8 λίτρα στα 100 χλμ. Η μέτρηση έχει γίνει από 0 χλμ. Ο κινητήρας φαίνεται καλός χωρίς να φαίνονται οι 27.5 ίπποι του. Γενικά το περίμενα καλύτερο σε όλα. Αλλά δεν είναι. Απορρώ με όλα τα τεστ των <ειδικών>.

     
  • Γιαννης

    Το ABS λειτουργεί και με 20 χλμ με αποτέλεσμα να μην ακινητοποιείται αν σου "πεταχθεί" κάποιος μπροστά σου (κάπως επικίνδυνο),και "φεύγει" δεξιά ο πίσω τροχός,δεν είναι προοδευτικό όπως γράφεται.(Είναι σε όλα έτσι; )Η σέλα είναι σκληρή. Ο δείκτης βενζίνης δέν είναι αξιόπιστος. Η τιμή του καλή

     
  • Πριντεζης Ισιδωρος

    Το HD300 ειναι ενα καλο μηχανακι. Υπαρχει ομως ενα προβλημα που οσο και αν φαινεται μικρο, μπορει να αποβει και τραυματικο. Οι μαρσπιεδες του συνεπιβατη ειναι αλουμινενιοι και ΓΛΥΣΤΡΑΝΕ επικινδυνα τοσο στο καβαλημα, οσο και σε πορεια.. Το καταλαβαμε δυστυχως επωδυνα, οταν στην προσπαθεια του να καβαλησει, γλυστρισε και εσκισε την γαμπα του. Στραμπουληξε τον αστραλο και το γονατο. Απευθυνθηκαμε σε εισαγωγεα και ειπε οτι δεν υπαρχει καποιο προσθετο και να κανουμε εμεις πατεντα !! Καμια προταση ? Ευχαριστω.

      4
  • Konstantinos

    Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά

      14
  • Scooterivios

    Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.

      34