• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χάρη στα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, ο γνωστός μας 300αρης F4 αδυνάτισε 3 ολόκληρα κιλά.

    Κινητήρας

     

    Στα σπλάχνα του HD συναντάμε τον γνωστό για την αξιοπιστία του, μονοκύλιδρο, υγρόψυκτο κινητήρα F4 της Sym με χωρητικότητα 278 κ.εκ. Ο διαστάσεων 75x63mm κύλινδρος είναι από αλουμίνιο, με ειδικής επεξεργασίας SiC κεραμική επίστρωση. Σε συνδυασμό με τα νέα πηνία και το ελαφρύτερο βολάν, επέφεραν ελάφρυνση βάρους του κινητήρα κατά 3 κιλά. Έτσι το μοτέρ δουλεύει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες και με ελάχιστες τριβές. Η απόδοση φτάνει τους 27,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 2,7 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό, με τη μονάδα ελέγχου ECU να προέρχεται από την Keihin. Η μετάδοση, γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, αλλά  παράλληλα οικονομικός με κατανάλωση 4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Σε συνδυασμό με το 10-λιτρο ρεζερβουάρ καυσίμων, προσφέρει αυξημένα επίπεδα αυτονομίας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Konstantinos

      Με τέτοια τιμη κ κινητηρα, ειναι σουπερ ευκαιρία. ωραια τα yamaha αλλα και 2000 πιο ακριβά

       
    • Scooterivios

      Δηλαδή σε όλα είναι τέλειο ? Γιατί δεν κάνετε μια σύγκριση με το Citycom να μας πείτε που ειναι καλύτερο και που όχι.

        10

    SYM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ