• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Οδηγώντας

Οδηγώντας

  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Με το «δρακάκι» της SYM να σου κλείνει προκλητικά το… LED μάτι του, δεν γίνεται να μην ενδώσεις στον πειρασμό για καθημερινή (κατά)χρήση του σπορ scooter της SYM. Και πως γίνεται να μην παρασυρθείς άλλωστε, από τον πολύ ζωηρό κινητήρα των 160 κυβικών που κλέβει εύκολα την παράσταση. Με ευστροφία και άμεση απόκριση στο γκάζι, αλλά και πολύ σωστή κλιμάκωση του CVT με έμφαση στις χαμηλομεσαίες στροφές, το μοτέρ κινεί το DRG σαν σαΐτα ανάμεσα στην κίνηση και από σημείο σε σημείο. Οι 15 ίπποι του μοντέλου είναι καλά γυμνασμένοι, αφού ακόμη και με δύο άτομα στην σέλα, οι επιταχύνσεις του DRG ήταν απρόσκοπτες, ενώ καταφέραμε να δούμε μέχρι και 120 χλμ/ώρα στο κοντέρ του. To σύστημα start-stop λειτουργεί απροβλημάτιστα όταν ο κινητήρας «ζεσταθεί» λίγο, ενεργοποιώντας τον κινητήρα αμέσως με το που ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, από στάση. Η εκκίνηση εξασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση και η λειτουργία του ZRSG δεν έχει κάτι να ζηλέψει, από τις ανάλογες εφαρμογές σε άλλα μοντέλα της αγοράς που βρίσκονται περισσότερο καιρό διαθέσιμα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Η ευελιξία του DRG είναι… παροιμιώδης, αφού χάρη στις μικρές διαστάσεις του και τους τροχούς των 13 ιντσών, το μοντέλο αλλάζει κατεύθυνση με την ελάχιστη απαιτούμενη δύναμη στο τιμόνι. Το κόψιμο του τελευταίου είναι πολύ μεγάλο, ενώ χάρη στο μικρό βάρος του DRG οι ελιγμοί σε μικρές ταχύτητες είναι πανεύκολοι. Πολύ ευχάριστο και αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι ακόμη και σε έντονες μανούβρες κατά την οδήγηση, το DRG «υπακούει» χωρίς να ταλαντωθεί και να κινδυνεύσει να αποσταθεροποιηθεί. Οι αναρτήσεις αποδεικνύονται σωστά ρυθμισμένες για την αστική χρήση και απορροφούν τις κακοτεχνίες με επιτυχία στις περισσότερες περιπτώσεις. Το μονό αμορτισέρ πίσω θυμίζει εμφατικά την παρουσία του, χωρίς να εμφανίζει τα τυπικά «κοπανήματα» των διπλών αμορτισέρ, που χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειοψηφία των scooters. Τα φρένα ανταποκρίνονται στην αποστολή τους απολύτως επιτυχημένα, με άμεσο «δάγκωμα» και καλή αίσθηση στις μανέτες, αν και η έντονη απόκριση τους θέλει μια μικρή προσαρμογή. Η ισχύς των δύο δίσκων επαρκεί απόλυτα για την επιβράδυνση του DRG, ενώ το ABS λειτουργεί υποδειγματικά.  

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »