• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Ικανοποιητικό τόσο το πιρούνι από άποψης ρύθμισης, όσο και τα φρένα του DRG με την απόδοση και κυρίως, την αίσθηση τους.

Ικανοποιητικό τόσο το πιρούνι από άποψης ρύθμισης, όσο και τα φρένα του DRG με την απόδοση και κυρίως, την αίσθηση τους.

Το μονό αμορτισέρ πίσω, σε συνδυασμό με την συνδεσμολογία ALEH της SYM, κάνει την διαφορά σε σχέση με μια «τυπική» ανάρτηση διπλού αμορτισέρ. Απλά… καμία σχέση!

Το μονό αμορτισέρ πίσω, σε συνδυασμό με την συνδεσμολογία ALEH της SYM, κάνει την διαφορά σε σχέση με μια «τυπική» ανάρτηση διπλού αμορτισέρ. Απλά… καμία σχέση!

  • Ικανοποιητικό τόσο το πιρούνι από άποψης ρύθμισης, όσο και τα φρένα του DRG με την απόδοση και κυρίως, την αίσθηση τους.
  • Το μονό αμορτισέρ πίσω, σε συνδυασμό με την συνδεσμολογία ALEH της SYM, κάνει την διαφορά σε σχέση με μια «τυπική» ανάρτηση διπλού αμορτισέρ. Απλά… καμία σχέση!

Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

«Ραχοκοκαλιά» του DRG αποτελεί ένα πλαίσιο σωληνωτής κατασκευής, από ατσάλι, το οποίο είναι διπλό. Γνώριμο το χαρακτηριστικό για τα scooters, γεφυρώνοντας όλα τα επιθυμητά χαρακτηριστικά με τρόπο απλό, αλλά άκρως αποδοτικό για το DRG το οποίο επέδειξε γενικά άριστη συμπεριφορά στο δρόμο. Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με έδραση σε μία τιμονόπλακα, ωστόσο πίσω χρησιμοποιείται ένα νέο σύστημα: Το ALEH, όπως το καλεί η SYM, που χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ και φέρει ειδική διάταξη των μερών του, ώστε να μειώνεται η ανύψωση το κινητήρα στις επιταχύνσεις προσφέροντας περισσότερη πρόσφυση και σταθερότητα. Το μονό αμορτισέρ, που ρυθμίζεται στην προφόρτιση, βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του DRG και είναι οριζόντια τοποθετημένο.

Το μονό αμορτισέρ πίσω, σε συνδυασμό με την συνδεσμολογία ALEH της SYM, κάνει την διαφορά σε σχέση με μια «τυπική» ανάρτηση διπλού αμορτισέρ. Απλά… καμία σχέση!

Το μονό αμορτισέρ πίσω, σε συνδυασμό με την συνδεσμολογία ALEH της SYM, κάνει την διαφορά σε σχέση με μια «τυπική» ανάρτηση διπλού αμορτισέρ. Απλά… καμία σχέση!

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Το σύστημα πέδησης φέρει 2 δίσκους 260 και 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, που συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων. Το DRG φέρει ABS και μάλιστα το κορυφαίο σύστημα της Bosch, ABS 10, που είναι κατά 30% ελαφρύτερο και κατά 45% μικρότερο σε όγκο, από τον προκάτοχο του. Για την συμπεριφορά των φρένων στην πράξη θα διαβάσετε και παρακάτω, ωστόσο στις μετρήσεις απέδωσαν κατά τα προσδοκώμενα, ακινητοποιώντας το DRG από τα 80 χλμ/ώρα μέσα σε 29,5 μέτρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »