• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Το ψυγείο του κινητήρα των 15 ίππων με το σύστημα Start-Stop βρίσκεται στο πλάι.

Το ψυγείο του κινητήρα των 15 ίππων με το σύστημα Start-Stop βρίσκεται στο πλάι.

Η επιθετική σχεδίαση του DRG εκτείνεται με άνεση και στο τελικό της εξάτμισης και τον πίσω τροχό.

Η επιθετική σχεδίαση του DRG εκτείνεται με άνεση και στο τελικό της εξάτμισης και τον πίσω τροχό.

  • Το ψυγείο του κινητήρα των 15 ίππων με το σύστημα Start-Stop βρίσκεται στο πλάι.
  • Η επιθετική σχεδίαση του DRG εκτείνεται με άνεση και στο τελικό της εξάτμισης και τον πίσω τροχό.

Κινητήρας

Πρόκειται για την πιο εξελιγμένη μονάδα ισχύος που εξοπλίζει αυτή την στιγμή, μοντέλο της κατηγορίας από την SYM. Ο 160άρης μονοκύλινδρος κάνει χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, με αποκορύφωμα φυσικά το σύστημα start-stop της SYM (σύστημα που δουλεύει εντυπωσιακά καλά), με την ονομασία ZRSG – Zero Resistance Starter Generator. Στο εσωτερικό του κινητήρα, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια, που εναλλάσσει ρόλους ανάλογα με τη φάση λειτουργίας και αναλαμβάνει να εκκινήσει γρήγορα τον κινητήρα βενζίνης, καταργώντας την παραδοσιακή μίζα. Το σύστημα Start-Stop μπαίνει σε λειτουργία όταν ο κινητήρας ζεσταθεί και δουλεύει απλούστατα, απενεργοποιώντας τον κινητήρα σε στάση και φέρνοντας τον ξανά στην ζωή, απλά με το άνοιγμα του γκαζιού. Φυσικά υπάρχει διακόπτης απενεργοποίησης του, για τους πιο «παλιακούς» που προτιμούν να λειτουργεί μόνιμα ο κινητήρας τους.

Η επιθετική σχεδίαση του DRG εκτείνεται με άνεση και στο τελικό της εξάτμισης και τον πίσω τροχό.

Η επιθετική σχεδίαση του DRG εκτείνεται με άνεση και στο τελικό της εξάτμισης και τον πίσω τροχό.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Το μονοκύλινδρο μοτέρ φέρει 4βάλβιδη κεφαλή, αποδίδοντας 15 ίππους στις 8.500 στροφές και 1,6 kgm ροπής στις 5.500 στροφές. Στην πράξη, οι τιμές αυτές αποδεικνύονται κάτι παραπάνω από επαρκείς για τα 132 κιλά του DRG, αφού οι επιδόσεις που μετρήσαμε το αποδεικνύουν: Τα 50 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα, ενώ η ρεπρίζ 40-80 χρειάζεται 8 δευτερόλεπτα. Πολύ καλά απέδωσε ο κινητήρας και στον τομέα της κατανάλωσης: Οι μετρήσεις μας έγραψαν μόλις 2,7 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια επίδοση που συναντάς συνήθως σε… παπιά. «Εύγε, SYM» ήταν το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο μυαλό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »