LIVE: κίνηση στους δρόμους

    Η άποψή μας

    Σε μια κατηγορία στην οποία η απόλυτη ισχύς, η macho εμφάνιση και τα «διαστημικά» χαρακτηριστικά αποτελούν στοιχεία εντυπωσιασμού, η Versys 1000 ακολουθεί μια διαφορετική φιλοσοφία. Τα όπλα της είναι η φιλικότητα, η ισορροπία χαρακτήρα και εν τέλει η αποτελεσματικότητα σε πολλαπλούς ρόλους, χωρίς υπερβολές. Επιπλέον δυνατό σημείο της έκδοσης SE ο πλούσιος εξοπλισμός της, ο οποίος τελικά δικαιολογεί την τιμή απόκτησής. Αν λοιπόν ψάχνετε μια ισορροπημένη mega adventure μοτοσυκλέτα, η Versys 1000 βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για το γκαράζ σας. 




    Kawasaki Versys 1000
    Κινητήρας
    Τύπος4T 4K, Υ/Ψ 16B
    Κυβισμός (κ.εκ.)1.043
    Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.)77x56
    Συμπίεση (:1)10,3
    Ισχύς (ίπποι/σαλ)120/9.000
    Ροπή (kgm/σαλ)10,4/7.500
    ΤροφοδοσίαΨεκασμός
    Κατανάλωση (λτ/100χλμ)6,8
    Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)21
    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα
    Τύπος πλαισίουΑλουμινένιο δύο δοκών
    Αναρτήσεις Ε/ΡυθμίσειςUSD Showa 43χλστ, ΗΜΕ
    Διαδρομή (χλστ.)150
    Αναρτήσεις Π/ΡυθμίσειςShowa BFRC, HME
    Διαδρομή (χλστ.)152
    Φρένα Ε (χλστ.)2Δ/310, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.)Δ/250, 1Ε, ABS
    Τροχοί-ελαστικά
    Ελαστικό Ε120/70-17
    Ελαστικό Π180/55-17
    Διαστάσεις-βάρος (χλστ.)
    Μήκος2.270
    Πλάτος950
    Μεταξόνιο 1.520
    Ύψος σέλας840
    Βάρος γεμάτο (κιλά)257
    Εξοπλισμός
    ABS/Ρυθμ. N/N
    Traction Control/Ρυθμ. N/N
    ΣτροφόμετροN
    ImmobilizerΝ
    Υπολογιστής ταξιδιούΝ
    Μερικός χιλιομετρητήςN
    Ένδειξη βενζίνηςN
    Ένδειξη θερμοκρασίαςN
    Θερμ. Περιβάλλοντος N
    Ζελατίνα/Ρυθμ. N/N
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/ΦΝ/Ν
    Πλάγιο σταντΝ
    Κεντρικό σταντN
    Χειρολαβές/ΣχάραN/N
    Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/ΠN/N
    Μετρήσεις
    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)215
    0-50 χλμ/ώρα (δλ)1,8
    0-100 χλμ/ώρα (δλ)3,7
    50-100 χλμ/ώρα με 4η (δλ)4
    100-0 (μέτρα)41,5

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Kawa rider

      Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.

        4