
Σε μια κατηγορία στην οποία η απόλυτη ισχύς, η macho εμφάνιση και τα «διαστημικά» χαρακτηριστικά αποτελούν στοιχεία εντυπωσιασμού, η Versys 1000 ακολουθεί μια διαφορετική φιλοσοφία. Τα όπλα της είναι η φιλικότητα, η ισορροπία χαρακτήρα και εν τέλει η αποτελεσματικότητα σε πολλαπλούς ρόλους, χωρίς υπερβολές. Επιπλέον δυνατό σημείο της έκδοσης SE ο πλούσιος εξοπλισμός της, ο οποίος τελικά δικαιολογεί την τιμή απόκτησής. Αν λοιπόν ψάχνετε μια ισορροπημένη mega adventure μοτοσυκλέτα, η Versys 1000 βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για το γκαράζ σας.
Kawasaki Versys 1000 | |
Κινητήρας | |
Τύπος | 4T 4K, Υ/Ψ 16B |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.043 |
Διάμετρος X διαδρομή (χλστ.) | 77x56 |
Συμπίεση (:1) | 10,3 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) | 120/9.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) | 10,4/7.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) | 6,8 |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 21 |
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα | |
Τύπος πλαισίου | Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | USD Showa 43χλστ, ΗΜΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Showa BFRC, HME |
Διαδρομή (χλστ.) | 152 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/310, 4Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/250, 1Ε, ABS |
Τροχοί-ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-17 |
Ελαστικό Π | 180/55-17 |
Διαστάσεις-βάρος (χλστ.) | |
Μήκος | 2.270 |
Πλάτος | 950 |
Μεταξόνιο | 1.520 |
Ύψος σέλας | 840 |
Βάρος γεμάτο (κιλά) | 257 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. | N/N |
Traction Control/Ρυθμ. | N/N |
Στροφόμετρο | N |
Immobilizer | Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | N |
Ένδειξη βενζίνης | N |
Ένδειξη θερμοκρασίας | N |
Θερμ. Περιβάλλοντος | N |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | N/N |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ | Ν |
Κεντρικό σταντ | N |
Χειρολαβές/Σχάρα | N/N |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | N/N |
Μετρήσεις | |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) | 215 |
0-50 χλμ/ώρα (δλ) | 1,8 |
0-100 χλμ/ώρα (δλ) | 3,7 |
50-100 χλμ/ώρα με 4η (δλ) | 4 |
100-0 (μέτρα) | 41,5 |
MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις
KAWASAKI: Καινοτόμα ZH2 απόλυτη μοτοσυκλέτα !
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Αν είχε και αξονα