• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

«Χρυσή καρδιά» ο τετρακύλινδρος του Versys που έχει αρκετή ισχύ, αλλά σε κατακτά με το δούλεμά του. Υποδειγματική ελαστικότητα και θαυμάσιος ήχος.

    Κινητήρας

     

    Ο τετρακύλινδρος των 1.043 κ.εκ. αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα που θέλει τα mega adventure να φέρουν δικύλινδρα, εκρηκτικά μοτέρ. Ο κινητήρας της Kawasaki εστιάζει στην ελαστικότητα και την ομαλή, φιλική λειτουργία. Το σύστημα τροφοδοσίας είναι νέο, με ηλεκτρονικό γκάζι και νέο αισθητήρα στο γκριπ. Οι διπλές πεταλούδες στα σώματα των 38 χιλιοστών ελέγχονται από την ECU, που είναι ρυθμισμένη για βέλτιστη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες σ.α.λ. και ομαλή απόκριση στο αρχικό άνοιγμα γκαζιού. Το σύστημα εξάτμισης έχει αλλαγές, αυξάνοντας την απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών, ενώ φέρει νέους καταλύτες. Τα ηλεκτρονικά συνεργάζονται διαρκώς με τον κινητήρα μέσω του συστήματος KCMF. Με δεδομένα από τον αισθητήρα IMU, το σύστημα ρυθμίζει διαρκώς την ισχύ του κινητήρα ανάλογα με την κινητική κατάσταση της Versys. 


    Μεταξύ του 4κύλινδρου και του κιβωτίου των 6 σχέσεων, παρεμβάλλεται συμπλέκτης υποβοήθησης-ολίσθησης, ενώ το Quickshifter είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Ο κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 10,4 kgm ροπής και γρήγορα καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται για τον ισχυρότερο της κατηγορίας, «στα χαρτιά». Όμως σε καμία περίπτωση, δεν τον λες αδύναμο! Είναι ικανός για ζωηρές επιδόσεις, με το 0-100 να χρειάζεται 3,7 δευτερόλεπτα, μια ρεπρίζ 60-120 στα 4 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 215 πραγματικά χλμ/ώρα (στο κοντέρ ξεπερνά τα 220). Στην κατανάλωση, μετρήσαμε μια μέση τιμή 6,7 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα. Το νούμερο κατεβαίνει αν οδηγείτε συντηρητικά, αλλά μπορεί να ξεπεράσει και τα 8/100 αν ο 4κύλινδρος σας… παρασύρει να τον δουλέψετε με το γκάζι διάπλατα ανοικτό. Ο εθιστικός ήχος του, ένα ισχυρό γρύλισμα που οι μηχανικοί της Kawasaki «ανέπτυξαν» εσκεμμένα, λειτουργεί ως το τραγούδι των σειρήνων για τον δεξί σας καρπό. Παράλληλα, ο αντικραδασμικός άξονας με μεταβαλλόμενη ισχύ, σχεδιάστηκε ώστε να ΜΗΝ εξαφανίζει εντελώς τους κραδασμούς στις ψηλές στροφές, για ενίσχυση της αίσθησης ισχύος που απολαμβάνει ο αναβάτης! Ωστόσο, παρά αυτή την υποσημείωση, ο κινητήρας είναι στην πράξη αξιοσημείωτα ομαλός, ακόμη και μέχρι τον κόφτη του.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ