
Το πλαίσιο δεν έχει αλλαγές: Πρόκειται για μια κατασκευή αλουμινίου δύο δοκών, με τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο και σωληνώσεις ενίσχυσης. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις του Versys 1000 SE είναι όμως ένα κεφάλαιο μόνες τους: Πρόκειται για πιρούνι 43 χιλιοστών και αμορτισέρ BFRC της Showa, εξοπλισμένα με το σύστημα KECS που προσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο, τις ρυθμίσεις αποσβέσεων συμπίεσης και επαναφοράς, ανάλογα με τις συνθήκες και τον τρόπο οδήγησης. Οι ρυθμίσεις γίνονται μέσω ηλεκτρομαγνητικών βαλβίδων στο πιρούνι και το αμορτισέρ, ενώ το σύστημα χρησιμοποιεί αισθητήρα IMU για την εξασφάλιση των πολύτιμων δεδομένων.
Δίσκοι συμπλέκτη «παπιών» από την FERODO
Νέος τιμοκατάλογος Kawasaki 2021
Τα 6 top gadget που κάθε αναβάτης πρέπει να διαθέτει
VIDEO: Ποδήλατο με τροχούς-πριόνια βγαίνει για βόλτα!
Ψηφίστε και κερδίστε 12 service στην Κρήτη
Νέο σύστημα παρκαρίσματος θα διαβάζει το πρόσωπο σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2021 - mototriti.gr
Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.
Αν είχε και αξονα