LIVE: κίνηση στους δρόμους

Προδιαγραφές… μεγάλου τουρισμού από την σέλα που αποδεικνύεται πέραν του δέοντος άνετη, για έναν ή δύο.

Πλούσια τα χειριστήρια που σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι χειρίζεσαι αεροσκάφος. Διακρίνονται και τα θερμαινόμενα γκριπ.

Πλούσια τα χειριστήρια που σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι χειρίζεσαι αεροσκάφος. Διακρίνονται και τα θερμαινόμενα γκριπ.

Aνεση-εργονομία

Η Kawasaki μάλλον δημιούργησε το Versys ως «case study» στον τομέα της εργονομίας, της άνεσης και του ζυγίσματος. Στην παραλαβή του περιμέναμε να δούμε πόσο θα νιώθαμε το βάρος του σηκώνοντας το από το πλαϊνό σταντ. Φευ! Η κατανομή μαζών είναι εξαιρετική και, ακόμα και ακίνητο, το Versys κρύβει θαυμάσια τα 257 κιλά του. Αυτό είναι προσόν για την ευκολία επιτόπιων ελιγμών, στάθμευσης αλλά και αίσθησης ασφάλειας για κάποιον πιο μικρόσωμο ή λιγότερο χειροδύναμο αναβάτη. Η σέλα έχει ύψος 840 χιλιοστά και, στην πράξη, επιτρέπει σε έναν αναβάτη μέσου ύψους να πατά κανονικά κάτω. Το σχήμα και το αφρώδες της επιτρέπουν πολύ άνετη οδήγηση ακόμη και για ώρες, είτε κινείστε εντός είτε εκτός πόλης. «Βασιλιά» θα έχετε και τον συνεπιβάτη σας, ο οποίος έχει ένα γενναιόδωρο μέγεθος καθίσματος στην διάθεσή του, μαζί με εξαιρετικές χειρολαβές και καλή θέση των μαρσπιέ, ενώ το πίσω τμήμα της σέλας λειτουργεί και ως «μαξιλαράκι» μέσης για τον αναβάτη. Στην υποδειγματική άνεση του Versys, καίριο ρόλο παίζει και η εργονομία της θέσης οδήγησης, η οποία έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ικανοποιήσει κάθε σωματότυπο και οδηγικό στυλ. Το τιμόνι είναι χορταστικά φαρδύ, βρίσκεται στη σωστή απόσταση και ύψος από τον αναβάτη, ενώ τα μαρσπιέ τοποθετούν τα πόδια σε ιδανικές θέσεις. Εξαιρετική δουλειά.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Kawa rider

    Πολύ ωραία μοτό! Έχω ακριβώς το προηγούμενο! Υψηλή ποιότητα κατασκευής.. Άνετο.. Γκάζι ου δεν τρομάζει.. Ροπή γραμμικοτατη τόσο που με 6η πηγαίνεις λες και έχεις 3η χωρίς να σκορτσαρει! Ο καλλίτερος κινητήρας για μένα από πολλούς δικυλινδρους που είχα.

      4