Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

  • Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.
  • Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

Οδηγώντας

Έχουν περάσει μερικοί μήνες από την δοκιμή του γυμνού αδελφού R310, αλλά η καλή εικόνα που είχαμε δεν έχει σβήσει, με αποτέλεσμα οι προσδοκίες μας για το street-adventure της εταιρίας να είναι ιδιαίτερα υψηλές. Παρά τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, το T310 είναι ένα μοντέλο που αναμφίβολα θα κινηθεί στην πόλη, οπότε οφείλει να είναι ευκολοδήγητο για την καθημερινή μετακίνηση. Και αυτό ακριβώς είναι. Το μικρό βάρος, η σωστή απόκριση του ψεκασμού και οι μαζεμένες διαστάσεις που έχει χωρίς να φαίνεται ¨μικρό¨, αποτελούν μια πρώτης τάξεως βοήθεια για αναβάτες κάθε οδηγικού επιπέδου επιτρέποντάς σου να ξεγλιστράς με ευκολία στην κίνηση. Το πλάτος του τιμονιού ακόμα και με τις χούφτες δεν ενοχλεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα, όμως ιδανικά θα θέλαμε να κόβει περισσότερο, καθώς η φύση της μοτοσυκλέτας σου επιτρέπει να πας κυριολεκτικά παντού. 

Οι αναρτήσεις αποσβένουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά δεν είναι ¨βούτυρο¨ ώστε να δημιουργούν πλεύσεις και αυτό το καταλαβαίνεις σε δρόμο με στροφές όπου το T310 αποδεικνύεται σταθερό και ευχάριστο ακόμα και σε ρυθμούς που κάνουν τα μαρσπιέ να ξύνουν την άσφαλτο. Σίγουρα η τουριστικού προσανατολισμού θέση οδήγησης, αφαιρεί από την αίσθηση που έχεις με το R310, προσθέτει όμως σε άνεση κρατώντας τον αναβάτη ξεκούραστο για περισσότερη ώρα. Ο κινητήρας είναι φιλικός και γραμμικός με συνεχή δύναμη μέχρι τον κόφτη ώστε τα 0-100χλμ/ώρα να έρχονται σε 7,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα να ξεπερνά  τα 149 χλμ/ώρα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν δυσκολεύεται καθόλου στον αυτοκινητόδρομο. Μπορείς λοιπόν να ταξιδεύεις με άνεση αρκεί να μην κρατάς το στροφόμετρο στα κόκκινα, καθώς όσο οι στροφές ανεβαίνουν οι κλασσικοί για μονοκύλινδρο κραδασμοί εμφανίζονται στο τιμόνι, τα μαρσπιέ και τη σέλα, χωρίς ωστόσο να αλλοιώνουν την συνολική εικόνα του μοντέλου, γεγονός που αποδεικνύει την συνεχόμενη άνοδο της εταιρίας σε όλες τις κατηγορίες.


Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

Το T310 θα σε ακολουθήσει σε κάθε διαδρομή και σε κάθε ρυθμό.

Σελίδα 1Test: Daytona T310
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA

  • pitis

    Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.

      14