Η σέλα είναι μέτρια σε σκληρότητα και αρκετά ευρύχωρη για δύο άτομα, ενώ οι χειρολαβές του συνεπιβάτη ενσωματώνονταιστην σχάρα η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντα

Η σέλα είναι μέτρια σε σκληρότητα και αρκετά ευρύχωρη για δύο άτομα, ενώ οι χειρολαβές του συνεπιβάτη ενσωματώνονταιστην σχάρα η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας.

Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.

Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.

Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.

Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.

H LCD οθόνη εντυπωσιάζει με το μέγεθός της και τον λευκό φωτισμό, όμως είναι δυσανάγνωστη ειδικά κάτω από τον ήλιο με αποτέλεσμα να διακρίνονται δύσκολα οι χρήσιμες πληροφορίες που παρέχει. Κάτω από α

H LCD οθόνη εντυπωσιάζει με το μέγεθός της και τον λευκό φωτισμό, όμως είναι δυσανάγνωστη ειδικά κάτω από τον ήλιο με αποτέλεσμα να διακρίνονται δύσκολα οι χρήσιμες πληροφορίες που παρέχει. Κάτω από αυτήν υπάρχει ντουλαπάκι για τα κλειδιά ή άλλα μικροαντικείμενα.

  • Η σέλα είναι μέτρια σε σκληρότητα και αρκετά ευρύχωρη για δύο άτομα, ενώ οι χειρολαβές του συνεπιβάτη ενσωματώνονταιστην σχάρα η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντα
  • Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.
  • Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.
  • H LCD οθόνη εντυπωσιάζει με το μέγεθός της και τον λευκό φωτισμό, όμως είναι δυσανάγνωστη ειδικά κάτω από τον ήλιο με αποτέλεσμα να διακρίνονται δύσκολα οι χρήσιμες πληροφορίες που παρέχει. Κάτω από α

Aνεση – Εργονομία

Μπορεί οι περισσότερες μοτοσυκλέτες της συγκεκριμένης κατηγορίας κυβικών να προορίζονται για την αστική μετακίνηση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αρνούνται τις μεγαλύτερες εξορμήσεις, με αποτέλεσμα η θέση οδήγησης  να κατέχει σημαντικό ρόλο σε ένα Street – Adventure. Το T310 τοποθετεί το σώμα του αναβάτη σε όρθια θέση ¨μέσα¨ στην μοτοσυκλέτα, με το τιμόνι μεταβλητής διατομής να βρίσκεται ψηλά και αρκετά μακριά από τον κορμό, ενώ τα πόδια πατούν στα μαρσπιέ χωρίς κουραστικές γωνίες. Η σέλα είναι ευρύχωρη για δύο άτομα με αφρώδες μέτριας σκληρότητας, ενώ το ύψος της δεν πρόκειται να προβληματίσει κανέναν, καθώς σε συνδυασμό με το μικρό πλάτος της μοτοσυκλέτας επιτρέπει να πατήσεις εύκολα και με τα δύο πόδια στο έδαφος. Έτσι ακόμα και οι αρχάριοι αναβάτες δεν θα δυσκολευτούν σε κάθε είδους μανούβρα που είναι απαραίτητη όταν κινείσαι στην πόλη. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, το T310 όπως είδαμε και παραπάνω πραγματικά εντυπωσιάζει χωρίς να του λείπει τίποτα. 

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια σεβαστών διαστάσεων LCD οθόνη με ρυθμιζόμενης έντασης φωτισμό που παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες, οι οποίες όμως δύσκολα διακρίνονται ειδικά κάτω από τον ήλιο. Ακριβώς από κάτω υπάρχει ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα όπως και θύρα usb για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Σε αντίθεση με το γυμνό R310, το Τ310 διαθέτει  ζελατίνα  που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις με το πάτημα ενός κουμπιού πάνω στους φωτιζόμενους διακόπτες, ενώ ρυθμιζόμενες είναι και οι αλουμινένιες μανέτες συμπλέκτη-φρένου συμβάλλοντας στην πρακτικότητα. Και καθώς αναφέραμε την πρακτικότητα, αξίζει να σημειώσουμε την σχάρα στο πίσω μέρος και την ύπαρξη keyless συστήματος για την εκκίνηση-κλείδωμα της μοτοσυκλέτας και την πρόσβαση στην τάπα του ρεζερβουάρ χωρίς κλειδί, κάτι που αποδεικνύει ότι το T310 διαθέτει λύσεις  που μόνο σε μεγαλύτερες και ακριβότερες μοτοσυκλέτες συναντάς.


Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.

Οι διακόπτες διαθέτουν κρυφό κόκκινο φωτισμό που εντυπωσιάζει το βράδυ. Στην αριστερή πλευρά του τιμονιού βρίσκονται τα κουμπιά για την ρυθμιζόμενη ζελατίνα και το άνοιγμα της τάπας βενζίνης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1Test: Daytona T310
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Πλαίσιο- Αναρτήσεις- Φρένα
Σελίδα 5Κινητήρας
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας

SYM: Joyride 300 16'' Tα έχει όλα!

SYM: Jet X 125 125άρι χωρίς δίπλωμα μοτοσυκλέτας.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

  • pitis

    Το μηχανάκι είναι πανέμορφο και με πολλά εξτρά για την τιμή που προσφέρεται και σκέφτομαι προσωπικά να προβώ στην αγορά του, αλλά έχω διαβάσει σε πολλά foroum και sites, ότι έχουν βγάλει αρκετά προβλήματα και μηχανικά και ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά, μακάρι να το βελτιώσουν αρκετά ωστέ να μπορέσει να αποκτήσει μία αξιόλογη αξιοπιστία.

      14