LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 4.351 αναγνώστες (11/11/2025)

Οι Α2 μοτοσυκλέτες γενικά, προσφέρουν αυτό το συναίσθημα, όπου από την μια πλευρά γνωρίζεις πως υπάγονται στη «μεσαία» κατηγορία διπλώματος, από την άλλη, έχουν δύναμη, την οποία ξέρεις ότι μπορείς να εκμεταλλευτείς και να διαχειριστείς πιο εύκολα απΆ ότι μια 1000άρα π.χ. Με το SRT 600SX, αντιλαμβάνεσαι άμεσα την υψηλή ποιότητα κύλισης, τον καλό καταμερισμό του βάρους καθώς ελίσσεσαι μέσα στη κίνηση, ενώ στο άνοιγμα του γκαζιού μεγάλο μέρος της ροπής είναι διαθέσιμο από τις χαμηλομεσαίες στροφές, στοιχείο που στιγμιαία σε ξεγελά και νομίζεις πως βρίσκεσαι στη σέλα μιας ελαφρώς μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας. Η σέλα είναι άνετη, επιτρέπει στη μεγαλύτερη μερίδα αναβατών να πατήσει καλά και με τα δύο πέλματα κάτω, ενώ και το μερίδιο του συνεπιβάτη είναι αξιοπρεπές (δεν θα λέγαμε όχι σε λίγο περισσότερο αφρώδες όμως). Τα μαρσπιέ δημιουργούν σωστές, φυσικές γωνίες, το τιμόνι είναι τοποθετημένο ψηλά, χαρακτηριστικό που λογικά θα σε κουράσει σε πολύωρες διαδρομές, αλλά εξυπηρετεί εξαιρετικά στην πόλη καθώς περνάς πάνω από τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Στην κίνηση, το SRT 600 SX είναι παλικάρι – χάρη στη μαζεμένη σιλουέτα και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, δεν θα κολλήσεις πουθενά. Το βεντιλατέρ κάνει συχνά αισθητή τη παρουσία του μέσα στη κίνηση, με μέρος της θερμότητας να κατευθύνεται προς τα πόδια του αναβάτη, χωρίς ωστόσο να φτάνει σε ενοχλητικά επίπεδα (σίγουρα δεν βοηθούν και οι θερμοκρασίες της Ελλάδας). Κραδασμούς δεν θα νιώσεις, η ζελατίνα, αν και μικρή κάνει τη δουλειά της και η όλη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας είναι φιλική και δε θα τρομάξει πιο άπειρους αναβάτες, αντίστοιχα αν είσαι έμπειρος δε θα σε απογοητεύσει, αλλά θα σου ξεδιπλώσει τις «χάρες» της καθώς δεν θα πει όχι σε επαρχιακό στροφιλίκι. Το Traction Control εκπληρώνει σωστά το ρόλο του, κρατώντας τον πίσω τροχό “in line”. Είναι λίγο πιο επεμβατικό από όσο θα θέλαμε, οπότε αν έχεις ορέξεις, απλά κάνε στην άκρη και απενεργοποίησε το. Οι αναρτήσεις είναι εξίσου σε πολύ καλό επίπεδο και διαβάζουν καλά το οδόστρωμα, το πίσω αμορτισέρ θα χρειαστεί ρύθμιση για τον συνεπιβάτη σου καθώς παρόλη τη καλή λειτουργία του, οι πιο μεγάλες ανωμαλίες μπορεί να γίνουν αισθητές. Τέλος, στο χώμα, είναι πλήρως ικανή να διασχίσει βατούς χωματόδρομους, ακόμη και στα χέρια κάποιου που θέλει να εισαχθεί στο κομμάτι αυτό. Στα χέρια δε κάποιου έμπειρου χωμάτινου αναβάτη, μπορεί να κάνει περισσότερα, με μόνο περιορισμό το συνολικό βάρος και τον 19άρη τροχό.

Σελίδα 1QJMOTOR SRT 600SX - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Kινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
AUTOAGORA
AUTOAGORA