
6,1 δευτερόλεπτα χρειάζεται το νέο KTM 390 Adventure R.
Με 21 ίντσες τροχό μπροστά είναι πιο προσανατολισμένο στο χώμα.
Πετάει άγκυρα το QJMOTOR SRT 600SX όταν φρενάρει – χρειάζεται 41,7 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα.
Χαμηλές καταναλώσεις που τα ενάγουν και στη κατηγορία των commuters.
VOGE: SR4 SMART με κουπόνι δώρου αξίας 500ε!
QJMOTOR: SQ200 - Η σωστή επιλογή!
VOGE: SR16 & SR1 με δώρο TOP CASE!
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Όλες οι εταιρείες έχουν μπει στο χορό των A2 Adventure, προσφέροντας νέα μοντέλα, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία έχει αγκαλιαστεί από την μεγαλύτερη μερίδα αναβατών, είτε πρόκειται για νέους οδηγούς είτε για παλαίμαχους που θέλουν μια μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού που να επιτελεί ρόλο ελβετικού σουγιά και να μην σε περιορίζει πουθενά. Για τις ανάγκες του άρθρου, εμείς συγκεντρώσαμε τις πέντε adventure Α2 κατηγορίας με τις καλύτερες επιδόσεις στο 0 -100 χιλιόμετρα / ώρα. Στην πρώτη θέση συναντούμε το KTM 390 Adventure R, το οποίο ολοκλήρωσε την δοκιμασία σε 6,1 δευτερόλεπτα. Ελάχιστα πιο πίσω, ακολουθεί το Voge DS 525X, στα 6,2 δ. και στη συνέχεια βλέπουμε τα KTM 390 Adventure X, Kove Maverick 500 τα οποία σημείωσαν την ίδια επίδοση, 6,3 δευτερόλεπτα ενώ στα 6,4 δ. βρίσκεται το QJMOTOR SRT 600SX.
| Μάρκα | Τιμή | Τροχός εμπρός | 0 - 100 Km/h (sec.) | 100 - 0 Km/h (Μέτρα) | Κατανάλωση | Αυτονομία |
|---|---|---|---|---|---|---|
| KTM 390 ADVENTURE R | 21 | 6,1 | 46 | 4,3 | 325 | |
| VOGE DS 525X | 19 | 6,2 | 46,2 | 4,4 | 386 | |
| KOVE MAVERICK 500 | 19 | 6,3 | 43 | 4,3 | 465 | |
| KTM 390 ADVENTURE X | 19 | 6,3 | 46 | 4,3 | 325 | |
| QJMOTOR SRT 600SX | 19 | 6,4 | 41,7 | 5,2 | 394 |
Τα τέσσερα από τα πέντε μοντέλα εξοπλίζονται με 19άρη τροχό εμπρός και 17άρη πίσω, χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει ισορροπία ανάμεσα στην άνεση στο δρόμο και την ικανότητα εκτός δρόμου – για όσους θέλουν να απολαμβάνουν και τα δύο με ασφάλεια και σιγουριά. Από την άλλη το KTM 390 Adventure R είναι το μονό από τη λίστα που εφοδιάζεται με 21 ίντσες τροχό μπροστά και 18 πίσω και απευθύνεται κυρίως σε όσους αναζητούν πιο χωμάτινο προσανατολισμό, καθώς ο μεγαλύτερος τροχός προσφέρει αυξημένη σταθερότητα και καλύτερο έλεγχο στις off-road διαδρομές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στον τομέα της πέδησης, που είναι σημαντικός ανεξαρτήτως κατηγορίας και κυβικών, όλες οι μοτοσυκλέτες που εξετάζουμε σημείωσαν καλές επιδόσεις σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Κορυφαίο αποδείχτηκε το QJMOTOR SRT 600SX, καθώς από τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα κατάφερε να ακινητοποιηθεί πλήρως σε μόλις 41,7 μέτρα. Στα 43 μέτρα σταμάτησε το Kove Maverick 500 και στα 46 τα δύο αδερφάκια KTM 390 Adventure R / Χ. Με ελάχιστη διαφορά, στα 46,2 μέτρα βλέπουμε το Voge DS 525X. Σε όλα τα μοντέλα τα συστήματα πέδησης επιτηρούνται από ABS για την μέγιστη ασφάλεια, ενώ φέρουν και Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης. Ακόμη, ορισμένα μοντέλα διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό πλευρικά προστατευτικά κάγκελα, dash cam για να να καταγράφεις τις διαδρομές σου, TPMS για να ελέγχεις σε πραγματικό χρόνο της θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικών σου, ακόμη και θερμαινόμενα grip και σέλα. Για να δεις αναλυτικά τον εξοπλισμό των μοντέλων κάνε κλικ στο πινακάκι.
Οι Α2 adventure είναι πολυεργαλεία και πολλαπλών χρήσεων δίκυκλα. Αυτό το πετυχαίνουν και λόγω της χαμηλής τους κατανάλωσης που σε συνδυασμό με τα μεγάλα ρεζερβουάρ αποδίδουν μεγάλες αυτονομίες, μειώνοντας τις στάσεις σου για ανεφοδιασμό και γλιτώνοντας σου και χρόνο. Στον αγώνα της οικονομίας, τρία μοντέλα πέτυχαν κατανάλωση 4,3 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και συγκεκριμένα είναι τα: Kove Maverick 500 και τα αδερφάκια της ΚΤΜ καθώς μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα. Ωστόσο, την πρώτη θέση καταλαμβάνει το Kove λόγω του ότι πετυχαίνει την μεγαλύτερη αυτονομία των 465 χιλιομέτρων. Τα ΚΤΜ θα ζητήσουν γέμισμα μετά από 325 χιλιόμετρα. Έπειτα 4,4 λίτρα «έκαψε» το Voge DS 525X και χρειάστηκε ανεφοδιασμό ύστερα από 386 χιλιόμετρα και τέλος το QJMOTOR SRT 600SX κατανάλωσε 5,2 λίτρα / 100 χλμ., τιμή απόλυτα λογική, εφόσον διαθέτει και τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, ενώ η αυτονομία του ανέρχεται στα 394 χιλιόμετρα. Εσύ ποιο θα επέλεγες;
QJMOTOR ATR 200X Top Box - Test
VOGE DS525X: Μπαίνει στο 2025 πλουσιότερη και με αναβαθμισμένο κινητήρα
QJ Motor SRT 800RX: Θα παρουσιαστεί στην EICMA - φήμες ότι θα κοστίζει κάτω από 9.000 ευρώ
KTM 390 Adventure: Οδηγούμε και συγκρίνουμε τα νέα R, X και το SW MY24
Τα πιο προσιτά retro 125άρια scooter με ABS στο σύστημα πέδησης
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.