Οδηγώντας

Δίπλα στα υπάρχοντα προτερήματα ήρθε να προσθέσει και αυτό της απόδοσης, καθώς ο ισχυρότερος κινητήρας προσφέρει καλύτερη απόκριση και μεγαλύτερη άνεση στις επιταχύνσεις.
2 Φωτογραφίες »

Δίπλα στα υπάρχοντα προτερήματα ήρθε να προσθέσει και αυτό της απόδοσης, καθώς ο ισχυρότερος κινητήρας προσφέρει καλύτερη απόκριση και μεγαλύτερη άνεση στις επιταχύνσεις.

Η Vespa αποτελεί ένα ξεχωριστό όχημα όχι μόνο της σχεδίασης της, αλλά κυρίως για τον μαγικό τρόπο που κινείται εντός αστικού πεδίου. Δίπλα στα υπάρχοντα προτερήματα ήρθε να προσθέσει και αυτό της απόδοσης, καθώς ο ισχυρότερος κινητήρας προσφέρει καλύτερη απόκριση και μεγαλύτερη άνεση στις επιταχύνσεις. Με την GTS ελίσσεσαι ταχύτατα και με περίσσεια ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς οι τροχοί των 12 ιντσών, η anti-dive ανάρτηση και ο νέος ισχυρός κινητήρας, συνθέτουν ένα σούπερ ευέλικτο και ζωηρό scooter που ρολάρει αβίαστα παντού και πάντα. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί ψηλά έχοντας πλήρη εποπτεία όσων συμβαίνουν γύρω σου, ενώ το φιλόξενο επίπεδο πάτωμα σου επιτρέπει να τοποθετήσεις τα πόδια σου σε όποια θέση και γωνία επιλέξεις. Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και σε συνδυασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού ξεγλιστρά ανάμεσα στα εμπόδια σε συνθήκες πυκνής κίνησης, ενώ παράλληλα προσφέρει αίσθημα ασφάλειας χάρη στην καλή λειτουργία αναρτήσεων και φρένων και την παρουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Τo ABS είναι διακριτικό και επεμβαίνει όταν χρειάζεται, ενώ το traction control (ASR) ελέγχει την απώλεια πρόσφυσης στον πίσω τροχό, εφόσον δεν επιλέξεις να το απενεργοποιήσεις. Το σύστημα πέδησης ανταποκρίνεται με σαφήνεια σε κάθε εντολή επιβράδυνσης του αναβάτη. Έχει προοδευτική λειτουργία και η ισχύς του καλύπτει με ασφάλεια ακόμα και έντονα φρεναρίσματα, με το 100-0 ολοκληρώνεται σε 47 μέτρα αισθητά βελτιωμένη επίδοση από αυτή του προκατόχου. Δεν είναι τόσο τα νούμερα όσο η αίσθηση που σου δίνει ο νέος κινητήρας. Πιο μεστή απόδοση χωρίς κομπιάσματα και χωρίς αδυναμίες όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Από στάση και με τέρμα γκάζι σε κάθε φανάρι, τα υπόλοιπα scooter γεμίζουν τους καθρέπτες σου καθώς απομακρύνεσαι, με την GTS να επιταχύνει δυνατά μέχρι τα 50χλμ./ώρα σε μόλις 2,8δ. ενώ συνεχίζει δυνατά μέχρι τα 100χλμ./ώρα σε 11,4δ. Ανεβάζει πρόθυμα μέχρι την τελική των 130χλμ./ώρα, ενώ το δυνατό της σημείο είναι οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με τις  προσπεράσεις να γίνονται πανεύκολα και ταχύτατα. Η εξαιρετική ποιότητα κύλισης, σήμα κατατεθέν της GTS, είναι πανταχού παρούσα και επιβεβαιώνεται και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, όταν θα βρεθεί στον  αυτοκινητόδρομο. Οι αναρτήσεις και ειδικά η μπροστινή διάταξη με τους υστερούντες βραχίονες λειτουργούν υποδειγματικά, σιδερώνουν κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος και αναβαθμίζουν σε κάθε περίπτωση την οδική συμπεριφορά της GTS η οποία ξεχωρίζει έναντι άλλων ανταγωνιστικών προτάσεων της κατηγορία. 


Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και σε συνδυασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού ξεγλιστρά ανάμεσα στα εμπόδια σε συνθήκες πυκνής κίνησης.

Η GTS διαθέτει εξαιρετικό ζύγισμα και σε συνδυασμό με τα τεράστιο κόψιμο του τιμονιού ξεγλιστρά ανάμεσα στα εμπόδια σε συνθήκες πυκνής κίνησης.

Σελίδα 1Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά